Jump to content

X-SKLEP

Użytkownicy
  • Content Count

    440
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

X-SKLEP last won the day on July 26 2015

X-SKLEP had the most liked content!

Community Reputation

46 Excellent

4 Followers

About X-SKLEP

  • Rank
    Zaawansowany

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

7,011 profile views
  1. Ja zadnej przechylosci nie widze. A co do zdrapek to nie ma ich od dawna na telefonach. Ostatnie byly na Mi4C, Note 2, Redmi 3, Note 3, Note 4, Redmi 3, Redmi 3S, Redmi 4 itd nie maja juz zdrapek
  2. Cześć. Rozumiem, że "accesories4you" oraz ten sklep to to samo? Potrzebuję wysłać telefon na reklamacje, a w związku z tym nie bardzo wiem jaki adres wpisać. No i brak numeru telefonu.. porażka. Pomoże ktoś?

    1. X-SKLEP

      X-SKLEP

      Prosze o wiadomosc prywatna albo o email na [email protected]

  3. Proszę o kontakt poprzez PW na forum lub poprzez dedykowaną skrzynkę emailową: [email protected]

  4. Witam

    Proszę o kontakt, zamówienie zostało opłacone, niestety od 10 dni brak nawet potwierdzenia przyjęcia do realizacji, brak kontaktu mailowego.

    Pozdrawiam

  5. Witam,

    zwrócę się do Pana jeszcze tutaj.
    Zamówiłem u Pana w sklepie x-sklep.pl REDMI NOTE 3 PRO.
    Urządzenie otrzymałem niesprawne - telefon nie włączał się!
    Wysłałem telefon na gwarancję - 5 grudnia odebrali Państwo paczkę - mam na to potwierdzenie.
    Czy może mógłbym prosić o wiadomość co dzieje się z urządzeniem? Czy będzie ono odesłane? Czy na prawdę w ten sposób traktuje się klienta?
    Pozdrawiam.

     

  6. Wie ktoś co się dzieje ze sklepem? Dziś od rana strona nie działa, w czwartek zamawiałam telefon, nie dostałam żadnej wiadomości, nie wiem co się dzieje. Trochę to niepokojące. 

    1. X-SKLEP

      X-SKLEP

      Sklep juz dziala, chwliowa awaria, wyslij na PW numer zamowienia to sprawdze co z znim

  7. Czy jest może jakiś rabat dla forumowiczów na redmi 3s pro?
    pozdrawiam!

  8. Witam,

    Zamówiłem u Państwa Xiaomi mi4s biały jednak zobaczyłem że już po zamówieniu że nie jest dostępny, widziałem również że kolor złoty jest dostępny więc chciałbym zamienić na ten kolor. Pisałem maile na 3 Państwa adresy i zero odpowiedzi. Proszę o kontakt 577034463 bądź mailowy [email protected]

    zamawiałem ze strony x-sklep.pl

  9. Wiem Pan co, sprawa wygląda w ten sposób: w serwisie telefon został zakwalifikowany do wymiany już dawno temu!!! (informacja potwierdzona). A od Pana nie mam żadnej informacji, a tym bardziej nie nadesłał Pa mi nowego telefonu. Dla mnie to zwykłe oszustwo. Oczekuję natychmiastowego przesłania mi nowego telefonu!!. Jeżeli nie dostanę dzisiaj informacji o przesyłce sprawę kieruję na policję!

    Przemek Dymarkowski

  10. Witam

    Doczekam się w końcu od Pana jakieś informacji o realizacji naprawy gwarancyjnej odnośnie mojego Redmi Note 3 Pro? Dotarł do Pana 4 tygodnie temu...

    Przemek Dymarkowski

  11. tibaldi -> sprawa załątwiona makakam -> sprawa załatwiona reventon707 -> sprawa zalatwiona radek2134 -> sprawa załatwiona kongoofc -> sprawa załatwiona juventus82 -> telefon byl w serwisie dluzej niz 2 tygodnie, zostal naprawiony i odeslany, kupujacy zglaszal problemy z dotykiem po naprawie (w co oczywiscie nie watpie), odeslal telefon spowrotem i ku zdziwieniu ekrna w telefonie jest zbity (zdjecie w zalaczniku). Oczywiscie kupujacy twierdzi ze problemy byly przed stluczeniem sie ekranu a ekran stluk sie sam, bo telefon nigdzie nie upadl. "No to pisał
  12. Witam.

    Jako iż nie ma kontaktu z Panem drogą mailową piszę tutaj aby dowiedzieć sie jak sprawa stoi z zamówieniem #78115.

    Rozumiem, że wysyłka itd może być opóźniona ale chciałbym uzyskać jakiekolwiek informacje.

    Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz;-)

    1. bigjohn181

      bigjohn181

      chodzi o zamówienie z sklepxioami.pl

  13. Oczywiscie prawo obowiazuje wszystkich, z czym sie w pelni zgadzam i popieram. Dlatego tez nikt nie bedzie poszkodowany z tytulu mojej dzialnosci. Serwis potrzebuje jeszcze troche czasu aby zrealizowac naprawy a ja na odczytanie pozostalych 3200 emaili jakie sie nagromadzily na przestrzeni ostatnich tygodni. Po przerwie priorytetem bylo: uzupełnienie magazynów, realizacja zaległych zamowień, wysylka reklamacji urzadzen do serwisu i zwrot wplat za odstapienia od zakupow. Jeszcze raz: za wszelkie opoznienia / pomylki w zamowieniach / brak kontaktu przepraszam szczerze i z calego
  14. Witajcie Tematami serwisowymi nie zajmuje sie osobiscie, wszystkie zgloszenia przesylam dalej do Rzeszowa, gdzie mam podpisana umowe z firma ktora dokonuje ekspertyz i naprawia telefony i urzadzenia zakwalifikowane do naprawy. Tematow napraw gwarancyjnych w ostatnim czasie sie namnozylo, wszystkie sa w serwisie. Kazde zgloszenie na ktore nie bylo odpowiedzi do 14 dni z automatu jest rozpatrzone pozytywnie i urzadzenie bedzie naprawione lub wymienione na nowe / zwrot pieniedzy (co zreszta sie dzieje, bo w tym tygoniu byly dwie wymiany na nowy telefon z powodu braku mozliwosci naprawy)
  15. Witam, może jakaś promocja na Mi Banda 2 dla forumowiczów? :)

×
×
  • Create New...