Sign in to follow this  
slovick

Problem z ładowaniem

Recommended Posts

Witam,

 

mam problem z ładowaniem RN2 . Otóż według wszelkich mierników ładuje tylko 0,5 A zamiast normalnie w okolicach 1,38. Normalnie bym pomyślał ładowarka kabel lub w najgorszym razie po prostu telefon ale:

ładowarka:

- sprawdzane na kilku ładowarkach 2A, dwie różne oryginalne, nieoryginalna 2A, szybka ładowarka SONY 1,5A - na wszystkich to samo  a  wszystkie tel sony ładują z pełną mocą

kable:

- patrz wyżej

telefon

- mam dwie sztuki RN2 i na obu to samo, najśmieszniejsze ze raz na jakiś czas powiedzmy 1 na 20 telefony załapują i ładują się tak jak powinny.

Więc chyba sprzętowo tel też są ok.

Czy soft może jakoś ograniczać prędkość ładowania (choć na początku problemu nie było ), jakieś inne pomysły :):):) ?????

Ja już zgłupialem...

 

 

Edited by slovick

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, slovick napisał:

 

Czy soft może jakoś ograniczać prędkość ładowania (choć na początku problemu nie było ), jakieś inne pomysły :):):) ?????

 

Może.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sobie myślę, że to może być jakaś przypadłość układów MTK.

Ostatnio zaobserwowałem, że tak samo dzieje się z moim starszym tabletem też na mtk , raz ładuje pod 2A ale często tylko 0,5.

Ze sprzętem na snapdragonach nie mam takich cyrków.

Ciekawe tylko od czego to to tak naprawdę  zależy, że raz łąduje raz nie...jakby się znalazło jakąś prawidłowość łatwiej byłoby przeciwdziałać :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak w temacie telefon się poprostu nie ładuję. Bateria sie świeci 0% ciągle, nie grzeje sie ani nic, napięcie wychodzi bo sprawdzane miernikiem , bateria sama w sobie się ładuje ( z kabla) , płytka do ładowania była wymieniana ( najwidoczniej niepotrzebnie, bo zalałem , aczkolwiek telefon i wszystko działa..) tylko bateria nie chce się ładować, wczoraj za 10zł podładowałem do 3% , i rip telefon nie podładował ani troche i znów to samo , jest sens kupować nową baterie? Myśle czy kupić baterie drugą i ładować poza telefonem cały czas , ale to bedzie strasznie głupie, w czym może być problem ? z softem? , naładować baterie i wipe zrobić? bo juz kompletnie nie wiem co robić..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam taki problem ze swoim Redmi note 2. Telefon po podłączeniu do ładowania zaczyna się ładować dopiero po kilku sekundach. Tak jakby dopiero zaskakiwał że jest podpięty. Do tego komputer też go nie wykrywa. Ładuje się bardzo wolno mimo że program Ampere pokazuje że ładuje 1 amperem. Pod recovery komputer tez go nie wykrywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

podobny problem miałem,wogóle nie ładowała nowej baterii.Po wymianie u sprzedawcy, ładuje,ale działa krócej niż dwuletnia.

Obie oryginalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, 

bardzo licze na pomoc, gdyz problem wiaze sie z moim ulubionym Xiaomi Redmi Note 2, ktorego do tej pory szczesliwie uzywalem przez ponad 2 lata.

Problemy zaczely sie okolo tydzien temu, telefon ladowal sie do max 63% a ostatnio po wsadzeniu kabla musialem dlugo i namietnie szukac konta pod ktorym telefon sie ladowal. Niestety po rozladowaniu xiaomi pomimo podlaczenia (swieci czerwona dioda, wiec rozumiem ze to nie port ladowania?) nie laduje sie, telefon sie wlacza tak jak po normalnym podlaczeniu - pojawia sie ikonka bateri ladujacej pokazujacej zawsze miedzy 0-3% i nic poza tym. Gdy probuje wlaczyc przyciskiem telefon wibruje jak przy wlaczeniu i za chwile znowu sie wylacza. Przy normalnym podlaczeniu pod komputer nic sie nie pojawia, poza dzwiekiem ze cos sie przylacza by za chwile uslyszeć rozlaczenie.

ostatnio uzywalem innych ladowarek( w tym samochodowej i jakiejs dodanej do chinskiego HOMTOMA), czy to mogla byc przyczyna?

Gory zlota za porade co mam z tym zrobic.

 

Dzieki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć mam problem z moim redmi note 2 przez kilka lat działał bez zarzutu, od jakiś 2-3 tygodni czyli od instalacji nowego softu do miui 9.2 telefon się niemiłosiernie grzeje, bateria ładuje się wieki (nawet do 8-9 godzin), zaś rozładowanie do pełna naładowanej baterii następuje w 1,5 godziny. Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i wie jak sobie z tym poradzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli dzieje się tak po instalacji nowego softu, to tu szukałbym problemu.

 

Zrób ustawienia fabryczne/full wipe. Zobacz jak telefon się zachowuje, ewentualnie wróć do poprzedniej wersji softu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W weekend pewnie będę robiła downgrade do wersji niższej. Wcześniejsza była tak stara, że aż żal było patrzyć :) Jednak martwi mnie fakt, że po naładowaniu telefonu do 78% (jest to możliwe gdy telefon jest wyłączony) i pozostawieniu go na 15 min po odłączeniu zasilania (nadal nie włączając) telefon w tym czasie potrafi stracić około 15-20% baterii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.07.2018 o 13:21, BST napisał:

przez kilka lat działał bez zarzutu

No to chyba już najwyższa pora na wymianę baterii . 

Edited by mariusz.ur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, mariusz.ur napisał:

No to chyba już najwyższa pora na wymianę baterii . 

Czas by był gdyby nie to, że bateria ma całkiem niezłą pojemność, poza tym testowałam na nowej baterii, która przyszła tydzień temu - efekt ten sam :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BST Jeśli bateria znika na wyłączonym telefonie to co ma do tego soft ?

Jeśli masz twrp to tak na szybko skasuj dwa pliki w data/system 

Zrób kopię tych plików na pc

Screenshot_2018-07-31-22-08-29__01.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuję. Soft może być zbiegiem okoliczności dlatego tutaj szukam pomocy. Innym powodem może być walnięta elektronika, albo coś miałam nadzieję, że ktoś się z czymś takim spotkał. Nic zobaczę jaki efekt będzie po downgrade. O tych pliczkach nie wiedziałam zobaczę czy mam możliwość usunąć je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś nareszcie miałam czas na reinstalacje softu z MIUI Polska 9.2 zmieniłam na MIUI Global 9.6, baterię kupiłam nową i niestety 3 godziny po założeniu nowej baterii naładowanej do 90% (około) telefon rozładował baterię całkowicie. W zasadzie to już nie mam pomysłu. Plików które zaprezentował @mariusz.ur nie znalazłam. Może komuś udało się rozwiązać ten problem? Nie ukrywam, że bardzo lubię ten telefon i ciężko mi będzie znaleźć dobry zamiennik za niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaką beterie kupiłaś? 99% zamienników to straszna lipa.

NOHON jest polecana. Sam ją mam i działa bardzo dobrze.

Poza tym warto całkowicie wyczyścić telefon ze śmieci i potem zainstalować system na nowo. U mnie bardzo dobrze się spisuje GlobalMIUI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this