penetratore Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Witam Jak mam sprawdzić jaką mam model telefonu? W informacjo o telefonie mam: Wersja Android. 5.1.1 LMY47V Wersja MIUI: Miui Global 7.3 (stabilna) 7.3.1.0.0 (LHPCNDD) Z góry dzięki za inforarmacje. MK Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekm95 Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Chyba chodzi my bardziej o wersję telefonu. Na górze w informacjach o telefonie masz jaki model - redmi 3 albo redmi 3s (nie jestem pewien czy wyświetla pro) Patrzysz jeszcze na ilość ramu i obecność czytnika - 3gb to wersja pro. Redmi 3 (nie pro) jako jedyny nie ma czytnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demon3 Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Dołączam się do pytania odnośnie ROMu. Znajomy kupił telefon i posiada taką wersje, jest ona lepsza/gorsza od xiaomi.eu ? (jestem zielony jeśli chodzi o telefony marki xiaomi) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demon3 Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 (edited) ok rozumiem ale bez OTA, tzn trzeba je robić ręcznie ? Jest jakaś wersja xiaomi.eu na Redmi 3 na zablowowany bootloader żeby można było wgrać miflashem i mieć te aktualki ? Pozdrawiam Edited August 1, 2016 by Demon3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahr Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Jak chcesz aktualki na zablokowanym to global dev. Xiaomi.eu jest jeden rom 7.1.3, dość stary, ale wielu go chwali za stabilność i baterię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demon3 Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Ok a da radę na nim odblokować BL czy trzeba się bawić w zmiane na chiński rom ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekm95 Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Trzeba. Zawsze trzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...