mino

Xiaomi Redmi 3A

Recommended Posts

Jeśli osiągnie ten pułap 92$ to po opodatkowaniu coś koło 450zł czyli bardzo przystępnie.

To będzie raczej to samo, co Redmi 2A, czyli rynek only china, co więcej, procek może być od leadcore tech.

50 minutes ago, Nezumi said:

To będzie raczej to samo, co Redmi 2A, czyli rynek only china, co więcej, procek może być od leadcore tech.

Mówili że będzie snap jeśli to będzie prawda i włożą 435 i będzie global rom to naprawdę #cebuladeal się szykuje.

24 minuty temu, Conor napisał:

Mówili że będzie snap jeśli to będzie prawda i włożą 435 i będzie global rom to naprawdę #cebuladeal się szykuje.

Co z tego, jeżeli jedyne obsługiwane pasma to będzie 2G? No i raczej wątpie w snapa, to jest seria takich... tanich telefonów w chinach, bardzo, Redmi 2A sobie zobacz :P.

• Like 1

To który jest lepszy, bo się przymierzam do redmi 3 a tu nagle jakaś nowa wersja? Wydaje mi się że snap 616 powinien być lepszy, ale nie znam się za dobrze na tych procesorach qualcomma, bo tyle tego jest.

Edited by Dominic

4xx jest gorsze od 6xx, więc najlepszy jest Redmi 3 pro, następnie Redmi 3, a na koniec Redmi 3S.

Po cholerę xiaomi wypuszcza podobne wersję tego samego telefonu? Chyba żeby sztucznie nakręcać popyt na "nowy" telefon i pnąć się w górę w liczbie sprzedanych słuchawek. Szkoda tylko wlascieli RM 3 bo nie wierzę że każdej słuchawce zapewnią identyczne wsparcie.

z Mi4 LTE

4xx jest gorsze od 6xx, więc najlepszy jest Redmi 3 pro, następnie Redmi 3, a na koniec Redmi 3S.

Nezu popatrz na grafikę. Tu siedzi adreno 505. Więc o ile wydajność cpu będzie praktycznie podobna, to już gpu będzie wydajniejsza. Do tego dochodzi czytnik palucha w wersji 2/16. To nie jest taka głupia propozycja gdyby była w cenie ok 130$ u resellerow. Inna sprawa że wersja może być niszowa i będzie problem z romami

45 minut temu, Nezumi napisał:

Żeś to walnął z przekonania, że seria 400 jest dla low-end nie zwracając uwagi na jego wydajność?