exterytorialny

Użytkownicy
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About exterytorialny

  • Rank
    Użytkownik
  1. Tarcze można odtłuścić benzyną ekstrakcyjną. Klocków odtłuścić się zazwyczaj nie da.
  2. Łyżki powinny być ZAWSZE plastikowe. Ciśnienie dobierane jest do wagi użytkownika.
  3. @wordi nie jeździłeś przypadkiem w deszczu? Albo nie myłeś hulajnogi? Mnie to wygląda na korodujące łożysko. Miałem podobnie i musiałem je wymienić.
  4. Może koleżanki i koledzy mający m365 i m365 pro z większymi przebiegami, podzielą się swoimi wrażeniami? Jak wygląda żywotność baterii, łożysk, opon, całej hulajnogi względem przebiegu, czasu używania, modyfikowanego oprogramowania?
  5. Lepszym rozwiązaniem od pianki jest wsunięcie kawałka gąbki. Wtyk (bo to on hałasuje) będzie dociśnięty do ścianki i nie będzie stukać. U mnie się sprawdza.
  6. Może analiza schematu pomoże? https://electro.club/data/users/3971/files/Driver_v1.4_3.JPG
  7. Wbrew obiegowej opinii WD40 nie jest środkiem 'do wszystkiego'. Pomaga w odkręcaniu zapieczonych, zardzewiałych śrub. Zawiera kwasy i inne substancje żrące. Niszczy lakier, gumę, tworzywa sztuczne, podtrawia metale. Okolice pocących się łożysk można przetrzeć szmatką nasączoną benzyną ekstrakcyjną lub lepiej odtłuszczaczem do tarcz hamulcowych. Odtłuści z zewnątrz łożysko i nie będzie się tak kleić brud.
  8. Jeżeli nie masz jeszcze luzów, to wystarczy nakleić taśmę izolacyjną. Z jednej lub dwóch stron.
  9. Jestem zielony w te klocki.. Wszystkie wskazania wyświetlane są bez jednostek, oprócz dystansu. Czy ktoś potrafiłby usunąć dopisek "km"? https://amazfitwatchfaces.com/mi-band-4/view/14110
  10. Też się nad tym zastanawiałem. Mieszkam w górzystym terenie, więc postanowiłem podnieść moc do bezpiecznego moim zdaniem poziomu 650W i 28 km/h. Spowodowało to też proporcjonalne podniesienie mocy w trybie 'eco', którego prędkość maksymalną podniosłem do 22 km/h. W efekcie tryb 'eco' używam do jazdy po prostej i niewielkich przewyższeń, a tryb 'normalny' do większych przewyższeń i jak chcę trochę pocisnąć Dodatkowo wyłączyłem funkcję odzyskiwania energii 'kers' i wgrałem oprogramowanie w wersji 1.3.8. Ma ono bug'a, który po puszczeniu manetki przyspieszenia podaje na silnik delikatne impulsy prądowe. Mamy wówczas odczucia jak z 'normalnej' hulajnogi, która toczy się bez oporów. Nie ma już tego denerwującego efektu podhamowywania po puszczeniu manetki. Oszczędza to dodatkowo baterię i fajnie działa na zjazdach czy dojazdach do świateł. Nie przeliczałem jak zwiększenie mocy wpłynęło na zasięg. Subiektywnie nie odczułem różnicy.
  11. Kolarz skorzysta z przełożeń przerzutki. Silnik hulajnogi przełożeń nie zmieni. Dlatego nie można tak tego porównywać.
  12. Jeżeli używaną, to od prywatnego użytkownika, który ma fakturę zakupową i kupił ją jako nową, pełnosprawną. Szerokim łukiem omijać oferty firm sprzedających hulajnogi niewiadomego pochodzenia, oznaczone jako 'testowe', 'powystawowe', 'poserwisowe', 'ze zwrotów', itp. Sam taką 'powystawową' nabyłem i okazało się, że była mocno nakombinowana. Na szczęście udało mi się ją oddać. Po tej przygodzie kupiłem nową w sklepie i jest ok. Mam tak samo: z domu z górki, z powrotem pod sporą górkę. Nie ma problemu z podjazdem przy mojej wadze (70 kg). Po wgraniu zmodyfikowanego oprogramowania i podniesieniu mocy do 650W podjeżdża jeszcze lepiej.
  13. To normalne. Szczególnie zimą, po wprowadzeniu do ciepłego pomieszczenia. Wraz ze wzrostem temperatury akumulator odżywa. Podobnie jak akumulator kwasowy w samochodzie.
  14. Problem rozwiązany. U mnie bezprzewodowy ekran działa: https://youtu.be/2rbh3dCsUaM