helutek

Użytkownicy
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About helutek

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na to łożysko szło wd- 40 "litrami",walenie młotkiem w niego było przez parę h i to nie leciutko tylko tak ze rozwalały się śrubokręty,nawet mm sie nie ruszył,przy próbie ciecia to nie dało się zrobić ryski na łożysku.Ściągacza do łożysk nie przejdzie chyba bo tutaj jest kabel. Na focie mój komutator z utknięta "końcówka" łożyska. Kółko używane kupione z opcją zwrotu,spr jeszcze raz tą oponę i wentyl.Odnośnie szarpania ,to niema szarpania tylko wibracja na starcie i hamowaniu(nawet jak hamuje ręcznym),film załączyłam na "sucho" ,jak się jedzie to wtedy dopiero dochodzą wibracje.Custom nie był wgrywany.Nie wiem czy to może zaszkodzić hulajnodze ,chciałbym pojeździć na niej max 3 miechy i kupić nowa,zastanawiam się czy tyle wytrzyma ,jak sie rozpędzi powyżej 10km to zanikają te wibracje. video-1585166561-1.mp4
  2. Witam Wymieniałam przednie koło całe i przy starcie mam vibracie spore i to samo przy hamowaniu(podczas jazdy spadaj do minimalnych).Czy winą może być źle założona opona,bo wentyl nie jest tak jak powinien być na wierzchu tylko jest mocno schowany,tak mi założyli u wulkanizatora...natomiast reszta wygląda dobrze ,i teraz nie wiem czy to może powodować wibracje czy gdzieś indziej szukać problemu.filmik w załączniku,bez obciążenia nie widać problemu wibracji ale tak jest co nie tak.I fota tego nieszczęsnego wentyla video-1585166561.mp4
  3. Myślałam żeby podgrzać ale w warunkach domowych mało opcji miałam:).Mieszkam w dublinie,ciężko tutaj o dobrego fachowca,ogólnie nie chcą naprawiać, jakieś wypadki po naprawach były(po moich przeżyciach nie dziwie się ). Znalazłam dwa serwisy ,w jednym przyjechał pan mercedesem(klasy "ź") i zabrał koło ,po czym pisze do mnie po godzinie żebym mu wysłała zdjęcie nowych łożysk ze środka bo on nie wiem czy je odkręcać czy coś....zaproponowałam mu żeby przeciął w ostateczności ,ale nie dał rady, po dwóch dniach przywiózł wymęczone kółko.W drugim serwisie jak wysłałam problem to sie pytali czy jestem technikiem-elektrykiem bo szukają,wysłałam im ruski film na podstawie którego robiłam wymianę łożysk.Co jak co oni tak "głęboka nie kopią"ostatecznie od słowa do słowa mieli używane koło które wytargowałam .Koło odbieram i nagle w domu znajduje problem,dali jakąś zastepczą pokrywkę ale brak dziury na wentyl,to wracam do pana ,pan dziadek koło 70 lat bierze trzęsącymi łapkami i wierci na ganku dziurę,no nic wracam do domu a to dziura się okazała za duża i wentyl spada do środka ,ostatecznie po dwóch dniach nałożyłam oponę,napompowałam ,zainstalowałam nawet jeździ ale przy starcie strasznie wibruje.Tak że pytanie co może być powodem wibracji na starcie i przy hamowaniu,w manetce je jakby czuje ,potem zmniejsza się ale ciągle są wyczuwane w czasie jazdy.
  4. Nie dało rady,dałam do naprawy,ale tak mocno utknęło ze trzeba będzie wymienić kółko..
  5. Dzięki za odp.Wyciągnęłam już ,teraz jestem na etapie wybijania tego łożyska które zostało,topornie idzie,ciężko się do niego dostać.Ogólny wniosek trzeba dożo siły użyć żeby coś w niej naprawić:)
  6. Chciałam wymienić łożyska przód ,doszłam do momentu ze dostała sie do silnika :pierwszy problem że jest inaczej niż na tym filmie ruskim(nie moge dodać bo jakiś błąd wyskakuje) ,łożysko jest nie przy klapce tylko przy kablach,"zabezpieczone" przed wyciągnięciem,drugi problem to nie mogę silnika wyciągnąć,żeby choć zmienić drugie łożysko.Czy ktoś to już przerabiał to i może mi pomóc?
  7. Doszłam do momentu dostania sie do koło,nie mogę sobie poradzić otwarciem te "klapki (od koło żeby sie dostać do silnika)i jak mocno można walnąć kołem żeby ta klapka wreszcie się podniosła?
  8. Witam Czy wd-40 na czyszczenie przednich kół(chodzi o wyczyszczenie brudu przy łożyskach)czy może zaszkodzić?
  9. Czy da sie wymienić łożyska w przednim kole bez ściągania opon?mam pełne opony..I ile można jeździć bez wymiany łożysk, jak przednie koło stukać zaczęło? I czy jest różnica miedzy tylnymi a przednimi łożyskami,bo wszędzie są sprzedawana do tylnego koła..
  10. Też mieszkam w Irlandii,hulajnoga służy do jeżdżenia do pracy wiec jej nie oszczędzam,ostatnio dzień w dzień jeżdżę w deszczu,mam tylko osłonkę na panel.Opony bezdętkowe z dziurami,czasem ślizga na deszczu ale ogólnie manetkę mam na maxa,na ścieżkach rowerowych jest inna powierzchnia przynajmniej tam gdzie ja jeżdżę(taka czerwona)na razie jest ok,omijać kałuże i powinno być ok:)
  11. Czyli mata antywibracyjna jest poronionym pomysłem...?Przejechałam na razie 30km na nowych kółkach,jako ze nie mieszkam w Polsce to pruje po ścieżkach rowerowych i jest jest git,nie jest git jak okazjonalnie wpadnę w jakąś dziurę,są plusy od razu się budzę;)
  12. Czytałam i o tym pomyśle,jest to też opcja dobra.Choć te są już założone i trochę to kosztowało ,ogólnie nie jest źle na nich, choć jak wleciałam ostatnio na kostkę brukowa to nie wiedziałam gdzie jestem:)Dam im szanse przez jakiś czas może to kwestia przyzwyczajenia:)
  13. Witam Od kupna hulajnogi wystarczyła jedna przejażdżka żebym złapała papcia,po przeczytaniu forum doszłam do wniosku ze zainstaluje od razu bezdętkowe pełne z dziurami. Od razu wymieniony został tył i przód ,efekt taki ze trzęsie ,po 25 minutach do pracy czuje sie "roztrzęsiona":) ale do przeżycia. Nie chce zmieniać na dętkowe bo to więcej zabawy co jazdy(przynajmniej z tego co czytam),a hulajnoga jest jako środek transportu do pracy,wiec myślę nad wytłumieniem jakimkolwiek czy np mata antywibracyjna(co pod pralkę się kładzie ) położona na podest coś może pomóc?A może macie jakieś sugestie ? Pozdrawiam