Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Mam na oku w/w model i przymierzam się do zakupu u sprzedawcy Technosonline, który informuje, że: 

• Instalujemy zoptymalizowany soft (Xiaomi.eu) zawierający pełny język polski oraz Google Playoraz innych aplikacji w języku polskim. (Instalacja softu MIUIPolska we własnym zakresie, na życzenie wysyłamy telefon z softem stockowym)

Link: http://allegro.pl/z-polski-xiaomi-redmi-note-3-4050-mah-3-32-serwis-i5935506784.html

Co radzicie mi wybrać? Jestem kompletnie nowy (zielony) w temacie. Chciałbym w miarę łatwo i bez większych problemów zainstalować MIUIPolska. Z jakim romem zamawiać?

PS: wczoraj wysłałem prośbę o odblokowanie bl. Lepiej poczekać na SMS zwrotny czy kupić teraz telefon?

•  
Opublikowano
59 minut temu, pull1990 napisał:

Jeśli docelowo ma być miuipolska to raczej polecam stock. Wiele roboty sobie zaoszczędzisz 

A najlepiej DEV ;-) 

• Like 1
Opublikowano

Ok, dzięki! Tak BTW. orientuje się ktoś kiedy może być dostępny na Allegro (w ogóle w sprzedaży) XRN3 w wersji ze snapem i lepszym aparatem? Spotkał się ktoś już z tym na jakiś aukcjach?

Wysłane z mojego ASUS_T00J przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na allegro masz już wersje 2/16 a na geekbuying jest preorder obu wersji.

Osobiście czekam aż na allegro pojawi się wersja 3/32 z upragnionym Snapem.

Opublikowano
13 godzin temu, malimalinello napisał:

Ok, dzięki! Tak BTW. orientuje się ktoś kiedy może być dostępny na Allegro (w ogóle w sprzedaży) XRN3 w wersji ze snapem i lepszym aparatem? Spotkał się ktoś już z tym na jakiś aukcjach?

Przedwczoraj pytałem technos-online, czy zamierzają w najbliższym czasie wystawić RN3Pro 3/32GB. Odpowiedź:

Witamy,

tak, za ok 3 tygodnie.

Opublikowano

Też dziś rano do nich napisałem, ale nie sprawdzałem jeszcze poczty.

W sumie to spoko. I tak planowałem kupić po sesji, bo inaczej bym się bawił zamiast uczyć, hehe

Opublikowano
9 godzin temu, rzadzu napisał: