Jump to content

Problemy z przychodzącymi połączeniami


Recommended Posts

Płaczu tu nie widać, chłopaki treściwie opisują problem ze sprzętem oraz podejście serwisu, nie zaśmiecają innych tematów.
Szkoda właśnie, że ogólnie jest mało takich tematów gdzie ludzie konkretnie opisują swoje przeboje z serwisami i ścieżkę postępowania,

Wysłane z mojego 23049PCD8G przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Telefon wrócił z serwisu po raz drugi - pogrzebałem w sieci za jakimiś info, na telefonie ustawiłem siec preferowana lte a nie 5g i jest niby lepiej ale na 10 połączeń z połowa przyjdzie, połowa nie. Gdy wyłączam dane telefoniczne i ustawie połączenie z wifi to telefon raczej bez problemu przyjmuje połączenia. Zastanawiam się czy tu nie jest problem w tym, że ROM globalny nie widzi jakiś pasm? I czy zmiana romu na .eu coś mogłaby pomóc? W tym momencie zostaje mi albo sprzedaż telefonu z strata albo próba rozwiązania polubownego lub sądowego z Euro, a szczerze mówiąc już etopiryna na ból głowy z tym telefonem nie pomaga :)

 

i czy wgranie romu .eu dla trochę laika jednak w tej kwestii jest do ogarnięcia? 

Edited by Dawid Kurleto
Link to comment
Share on other sites

Ciągle dokonujesz "sprawdzeń" w jednym miejscu? Odejdź/odjedź kilka km dalej, pod inne nadajniki i wówczas sprawdź. Najlepiej tam gdzie jest duże nasycenie nadajnikami różnych pasm.

Edited by brawo
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Sprawdzałem w kilku lokalizacjach na 4 kartach sim (2xPlay, 1x Orange i T-mobile) w miescie - mieszkanie, sklep Euroagd oddalony o jakies 5km od mieszkania, biuro, za miastem zadupiu.

Zadzwonie jeszcze jutro na infolinie Xiaomi i podpytam czy problem jest znany, zglaszany.

Edited by Dawid Kurleto
Link to comment
Share on other sites

Witam

Mam ten sam problem telefon redmi note 13 pro plus w zasadzie drugi identyczny model . Pierwszy po zakupie oddany do serwisu problemu nie rozwiązali twierdząc że wszystko ok . Pierwszy zwróciłem sprzedawcy kupiłem drugi identyczny w sieci sklepów rtv euro AGD w galerii Rzeszów ponownie problem z połączeniami przychodzącymi głównie na zablokowanym ekranie ...ręce opadają....serwis rozkłada ręce .... dzwoniłem do Xiaomi polska twierdzą że nie mieli takiego przypadku ( testowany na SIM Play i Plus) kartę SIM przekładałem do starszego redmi  note 9 pro problem taki nie występuje więc ewidentnie dotyczy to modelu redmi note 13 pro plus. Więc czytając forum jest większa liczba osób co dotknął ten problem. Czy ktoś uporał się z problemem ?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym sobie wgrał eu lub Indonezja na niCH sprawdził czy sytuacja jest taka sama a przed oddaniem do serwisu wgrał od nowa globala i zablokowal

Wysłane z mojego BVL-AN16 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, skay77 napisał(a):

Ja bym sobie wgrał eu lub Indonezja na niCH sprawdził czy sytuacja jest taka sama a przed oddaniem do serwisu wgrał od nowa globala i zablokowal

Wysłane z mojego BVL-AN16 przy użyciu Tapatalka
 

Panowie niby tak ale dlaczego my mamy coś wgrywać zmieniać kombinować, wysłać nowe telefony do serwisu zamiast cieszyć się i korzystać to oni wypuścili taki bubel więc niech uporają się z problemem .....telefony kupowaliśmy z polskiej dystrybucji więc ma wszystko działać!!!!!

W dniu 26.03.2024 o 16:16, kris68 napisał(a):

Tak jak ci napisał Master albo Micenter, albo samemu to zrobisz to przecież proste jak konstrukcja cepa. A serwis sklepu to ci na 100% tego nie zrobi. A ja mam ROM Indonezja , bootloader otwarty, kilka myków i zero problemów. Aha i telefon też z PLAY. Zapomniałem napisać.

Jakie masz ustawione parametry?

IMG_20240503_161633.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja tam zawsze kupowałem telefony Xiaomi z Chin i tam nigdy nie miałem problemów a miałem ich z 7 , to co w Polsce sprzedają teraz buble hmm

Wysłane z mojego BVL-AN16 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

U mnie można powiedzieć -"sukces". Niestety nie chodzi o naprawe usterki ale o uznanie zwrotu 😛 Z programu ochronnego AllegroProtect dostałem pełny zwrot pieniędzy za telefon. W sumie telefon był 2x w autoryzowanym serwisie gdzie stwierdzili brak jakiejkolwiek usterki. W pseudo ekspertyzie która zawierała się w jednym zdaniu napisane było że kilka minut po zablokowaniu telefon normalnie przyjmuje połączenia. Oczywiście przesłałem telefon z wiadomością że dzieje się to minimum 15-20 minut po zablokowaniu... Totalnie olewcze podejście do klienta - kup dziadostwo i sam się z nim męcz. Początkowo Allegro zaproponowało zwrot połowy wartości telefonu ale przedstawiłem rzetelną ekspertyzę z serwisu która zawierała informacje o braku możliwośći naprawy urządzenia i koniec końców zwrócili całość. Dla osób które kupiły telefon w sieci stacjonarnej widzę tylko batalię ze sprzedawcą na podstawie rękojmi z ekspertyzą zewnetrznego serwisu o braku możliwości naprawy usterki. Nie po to kupuje się nowy telefon za około 2000zł, żeby grzebać w oprogramowaniu bo nie można się na niego dodzwonić...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No to pogratulować dobre i tyle , teraz omijać szerokim łukiem ten model albo zmienić sprzedawce

Wysłane z mojego BVL-AN16 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Posiadam ten model od 3 tygodni i na razie nie mam takich problemów,mam 2 karty włożone SIM Orange o jest ok. Teraz przenoszę jeden numer do plusa i zobaczę co będzie się działo. Jak to dokładnie wygląda ?,po zablokowaniu się telefonu i nie używaniu np przez ok 15 minut nie można się dodzwonić na ten telefon?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

 

5 minutes ago, arek810316 said:

Posiadam ten model od 3 tygodni i na razie nie mam takich problemów,mam 2 karty włożone SIM Orange o jest ok. Teraz przenoszę jeden numer do plusa i zobaczę co będzie się działo. Jak to dokładnie wygląda ?,po zablokowaniu się telefonu i nie używaniu np przez ok 15 minut nie można się dodzwonić na ten telefon?

Dokladnie tak.

Czyli z tego pisze @tommy77 nie ma sensu dzwonic do supportu Xiaomi, bo taki mialem plan po weekendzie. W poniedziałek sklep otrzyma ode mnie pismo z zapytaniem czy zgadzają się po odrzuceniu 2 reklamacji oraz ewidentnym udowodnieniu, że problem istnieje, na polubowne rozwiązanie sprawy. I trzeba bedzie isc w zaparte, bo wydając 2.5 tys zl masz prawo oczekiwac pelnowartosciowego produktu. Ba, wydając 5 zł masz prawo oczekiwać tego samego.

@qbas152 masz na mysli ekspertyze ,,rzetelna,, z jakiegos serwisu serwisu ogolnego czy kolejnego autoryzowanego od Xiaomi?

Edited by Dawid Kurleto
Link to comment
Share on other sites

mi osobiście wydaje się to dziwne żeby nowe telefony - już pomijam nawet czy z dystrybucji globalnej czy oryginalne chińczyki - miały takie problemy - tzn. była to jakaś wada fabryczna / sprzętowa / wewnętrznego firmware itp. nie pamiętam też na forum żeby ktoś zgłaszał ostatnio tego typu problemy ... czytam z zaciekawieniem ten cały wątek - przypomniało mi się jak ostatnio pisaliśmy tutaj jednym zalogantem który wieszał psy na mi 13 pro że nie działa mu 5g - karta przełożona z mi 10t gdzie 5g śmigało aż miło ... ten sam operator - pierwsze co chciałem napisać to czy na pewno te 5g jest aktywowane przez operatora - ale myślę - zrobię z siebie głupka który nie czyta ze zrozumieniem posta ... więc tego nie zrobiłem, a ostatecznie okazało się że 5g nie było aktywne u operatora ... 🙃 niestety mamy sytuację jaka mamy - operatorów od cholery ... różne generacje kart SIM ... telefony z różnych dystrybucji ... niby ten sam standard GSM ... niby wszystko kompatybilne ze sobą - też wstecznie ... a ciągle są jakieś biedy 🙃 podobne biedy są też zresztą z routerami wifi sprzętem bluetooth że o pctach nie wspomnę ... sam nigdy nie miałem tego typu problemu ani nie znam osoby która by miała (co oczywiście nie znaczy że tak nie może być) mam nadzieję że piszące tu osoby nie zraża się do Xiaomi i dadzą szansę jeszcze dla ich sprzętu - choć wiem że to z dużym kredytem zaufania 🙃 a co do telefonów i zakupów to ja osobiście trzymałbym się z daleka od tzw. brandowanych dystrybucji np. dla konkretnego operatora - lepiej wziąć czystego chińczyka wrzucić rom Xiaomi eu i mieć święty spokój ... albo nawet czystego globala jak komuś koniecznie zależy na paśmie B20 i chce dobrze za to przepłacic 🙃 oczywiście jedno nie wyklucza drugiego tzn. na tego globala też możemy wrzucić przecież rom Xiaomi eu ... sam osobiście to jestem ciekawy jakie są lub będą biedy z tym nowym standardem esim ... 🙃

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Master said:

mi osobiście wydaje się to dziwne żeby nowe telefony - już pomijam nawet czy z dystrybucji globalnej czy oryginalne chińczyki - miały takie problemy - tzn. była to jakaś wada fabryczna / sprzętowa / wewnętrznego firmware itp. nie pamiętam też na forum żeby ktoś zgłaszał ostatnio tego typu problemy ... czytam z zaciekawieniem ten cały wątek - przypomniało mi się jak ostatnio pisaliśmy tutaj jednym zalogantem który wieszał psy na mi 13 pro że nie działa mu 5g - karta przełożona z mi 10t gdzie 5g śmigało aż miło ... ten sam operator - pierwsze co chciałem napisać to czy na pewno te 5g jest aktywowane przez operatora - ale myślę - zrobię z siebie głupka który nie czyta ze zrozumieniem posta ... więc tego nie zrobiłem, a ostatecznie okazało się że 5g nie było aktywne u operatora ... 🙃 niestety mamy sytuację jaka mamy - operatorów od cholery ... różne generacje kart SIM ... telefony z różnych dystrybucji ... niby ten sam standard GSM ... niby wszystko kompatybilne ze sobą - też wstecznie ... a ciągle są jakieś biedy 🙃 podobne biedy są też zresztą z routerami wifi sprzętem bluetooth że o pctach nie wspomnę ... sam nigdy nie miałem tego typu problemu ani nie znam osoby która by miała (co oczywiście nie znaczy że tak nie może być) mam nadzieję że piszące tu osoby nie zraża się do Xiaomi i dadzą szansę jeszcze dla ich sprzętu - choć wiem że to z dużym kredytem zaufania 🙃 a co do telefonów i zakupów to ja osobiście trzymałbym się z daleka od tzw. brandowanych dystrybucji np. dla konkretnego operatora - lepiej wziąć czystego chińczyka wrzucić rom Xiaomi eu i mieć święty spokój ... albo nawet czystego globala jak komuś koniecznie zależy na paśmie B20 i chce dobrze za to przepłacic 🙃 oczywiście jedno nie wyklucza drugiego tzn. na tego globala też możemy wrzucić przecież rom Xiaomi eu ... sam osobiście to jestem ciekawy jakie są lub będą biedy z tym nowym standardem esim ... 🙃

Próbowałem nawet zejsc do prehistorii czyli 3g i tam też ten sam problem 🫣

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Dawid Kurleto napisał(a):

Próbowałem nawet zejsc do prehistorii czyli 3g i tam też ten sam problem 🫣

no ... otóż to ... człek walczy na wszelkie możliwe sposoby i bez efektu 🙃 ogólnie takie sytuacje nie powinny mieć miejsca a jednak ... nic się nie zmienia ... dobrze że to nie reguła bo jeszcze brakowało żeby mieć loterie przy zakupie co będzie nie działać ... może trafimy że połączenia wychodzące nie dojdą a może przychodzące tylko 🙃 odpukac oczywiście ... bo jeszcze i takich czasów dożyjemy ...

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Dawid Kurleto napisał(a):

 

@qbas152 masz na mysli ekspertyze ,,rzetelna,, z jakiegos serwisu serwisu ogolnego czy kolejnego autoryzowanego od Xiaomi?

Ekspertyza z ogólnego serwisu zajmującego się naprawą sprzętów elektronicznych. 

Ogólnie dam jeszcze raz szansę marce Xiaomi, ale teraz kupię model Redmi Note 13 Pro 5G z procesorem Snapdragon. Nie ukrywam że bardzo zależy mi na tym modelu bo trwam przy serii redmi note od modelu 4 ... Jestem ciekawy czy w telefonie z procesorem SD będzie występowała ta usterka.

 

Wrzucam screen z ekspertyzą z serwisu Xiaomi i z tą drugą wykonaną we własnym zakresie. Chyba będzie wiadomo która jest która... Dziwi mnie takie lekceważące podejście do reklamacji przez oficjalny serwis...IMG_20240503_222425.thumb.jpg.acbe2c34f36b82aab4ad263a97034482.jpgIMG_20240503_222631.thumb.jpg.4a2464e95f22a67861604f8f39e0952e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

tak ogólnie przy tym temacie i czytając ta końcową rekomendacje przypomniał mi się problem jaki miałem z płytą główną do kompa Asusa - tylko raz coś takiego mi się trafiło ... a z kompami mam do czynienia już chyba z 30 lat ... kupiłem nowke sztukę płyty i po zamontowaniu zauważyłem problemy z wykrywaniem urządzeń sata ... raz po włączeniu w biosie było wszystko ok ale w systemie już urządzenia nie widziało raz bywało że i w biosie nie wykrywało urządzenia a bywało i tak po kolejnym włączeniu że pojawiały się chińskie literki (krzaczki) ot nie wiadomo o co chodzi ... no to wiadomo człek zaczyna kombinować co jest - może być zwarcie gdzieś między płyta a obudowa np. na kołkach dystansowych - wyjąłem płytę z budy i podłączyłem poza obudowa - to samo ... zmieniałem kable sata i gniazda na płycie - to samo ... wrzuciłem inny bios - to samo ... spróbowałem na innym dysku ... to samo ... w końcu opisałem usterkę i zaniosłem do swojego sklepu do zwrotu - tam mnie oczywiście wysmieli ... a ostatecznie okazało się że jest to samo i w rezultacie z głównego serwisu dostalem inna płytę - prawdopodobnie był to jakiś problem z chipsetem / kontrolerem tzw. mostkiem południowym - dla osób nie w temacie kiedyś różne mostki odpowiadały za różne zadania teraz część tych zadań już obsługuje np. procesor ... a chipset jest jeden lub dwa i odpowiada tylko za komunikację między szynami / podzespołami ... w każdym razie po tym przydługim wstępie może właśnie problem jest gdzieś sprzętowy w chipie procesora / modemu ... jakaś wadliwa ścieżka czy tranzystor ... przeszło to przez kontrolę jakości i tak zostało ... 🙃 i tak to się objawia w praktyce jak Kolega wcześniej opisał ...

Edited by Master
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, qbas152 said:

Ekspertyza z ogólnego serwisu zajmującego się naprawą sprzętów elektronicznych. 

Ogólnie dam jeszcze raz szansę marce Xiaomi, ale teraz kupię model Redmi Note 13 Pro 5G z procesorem Snapdragon. Nie ukrywam że bardzo zależy mi na tym modelu bo trwam przy serii redmi note od modelu 4 ... Jestem ciekawy czy w telefonie z procesorem SD będzie występowała ta usterka.

 

Wrzucam screen z ekspertyzą z serwisu Xiaomi i z tą drugą wykonaną we własnym zakresie. Chyba będzie wiadomo która jest która... Dziwi mnie takie lekceważące podejście do reklamacji przez oficjalny serwis...IMG_20240503_222425.thumb.jpg.acbe2c34f36b82aab4ad263a97034482.jpgIMG_20240503_222631.thumb.jpg.4a2464e95f22a67861604f8f39e0952e.jpg

Dzieki za wrzutke opisu z serwisu legitnego - mysle, ze moze sie przydac (tzn. sam tez sie udam do jakiegos serwisu i niech zrobia test i opis, ktory otrzyma szanowny sklep Euro + serwis Xiaomi). 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, arek810316 napisał(a):

Na Facebooku ktoś pisał ,że to może wina operatora. Ktoś nawet zmienił kartę SIM na esim i wszystko działa jak należy 

 

Czy ktoś może to potwierdzić że zmienił SIM na esim i wszystko działa jak należy? 🤔

Link to comment
Share on other sites

Spróbowałem wgrać ROM Indonezja. Możecie odpuścić sobie takie zabawy bo problem dalej występuje. Biorę ekspertyzę z niezależnego serwisu i zgłaszam do rzecznika praw konsumenckich. Co to za serwis producenta który odpisuje trzema słowami "usterki nie stwierdzono" a sam sklep z tytułu rękojmi dwoma zdaniami typu:  Technik wykonał trzy połączenia. Usterki nie stwierdzono. Nagrane filmy i porobione screenshoty pewnie nawet nie były oglądane. 

Link to comment
Share on other sites

Rozmawialem wczoraj z wlascicielem jednego z serwisow, który zajmuje się Chinczykami i stwierdzil, ze identyczny problem byl dosc mocno popularny wsrod klientow z - i tu nie pamietam - czy Redmi Note 11 czy jakims innym Xiaomi z 11 w nazwie. Przyczyną była fabrycznie uszkodzona płyta główna, do której serwisy autoryzowane się nie przyznawały.

Link to comment
Share on other sites

no to już o tym pisaliśmy ... też tak podejrzewałem że to raczej jakaś sprzętowa usterka i jest tylko w jakimś ułamku egzemplarzy ... ot albo losowy problem który przeszedł przez kontrolę jakości ewentualnie jakaś partia cała poszła ... tego się nie dowiemy bo nie jest w niczyim interesie żeby o tym informować 🙃 a przy okazji pamiętam jak już kupiłem mi 11 to balem się że będą problemy z płytą główną (sporo o tym pisano jakiś czas po premierze ... też były problemy z padającym wifi ...) na szczęście w moim egzemplarzu nie pojawiły się te usterki ... 🙃 a znajomy korzysta z niego już pół roku i też na razie bezproblemowo (oby tak dalej ...)

Link to comment
Share on other sites

Panie i panowie od 3 dni wszystko śmiga aż miło .... Jeżeli jesteście w sieci Play proponuje na początek wyłączyć VoLte bo na dzień dzisiejszy Play chyba nie wspiera jeszcze tego modelu 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Tak jak mówiłem, przeniosłem jeden numer do plusa i w tej sieci jak i Orange u mnie nie występuje ten problem..

Dodam,że Volte nie używam wcale,w poprzednim modelu miałem problem jak miałem Volte to co jakiś czas się rozłączył internet ,musiałem włączyć i wyłączyć tryb samolotowy i zaskakiwał kazałem Volte wyłączyć i od tamtej pory wszystko ok.

Edited by arek810316
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, tommy77 said:

Panie i panowie od 3 dni wszystko śmiga aż miło .... Jeżeli jesteście w sieci Play proponuje na początek wyłączyć VoLte bo na dzień dzisiejszy Play chyba nie wspiera jeszcze tego modelu 

A masz teraz esim czy wrociles do karty fizycznej?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Testuje go od wczoraj i przez 1.5 dnia bylo ok, polozylem go tylko przy oknie na chwilę i już zaczyna się ten sam problem i brak możliwości po próbie połączenia gdy leżał przy oknie, aż do momentu gdy go nie wybudzę, a leżał już w 4 różnych miejscach mieszkania i kilku miejscach w miescie. Dzisiaj sklep otrzyma ode mnie pismo z zapytaniem o polubowne rozwiazanie patu, bo juz naprawde nie mam sily do tego telefonu.

Wlasnie zadzwonilem na infolinie techniczna Xiaomi, konsultant stwierdzil, ze jestem pierwsza osoba, ktora zglasza taki problem z tym modelem i on nie wie jak mi pomoc. 

Niesmieszny zart - support na rowni z serwisem.

Edited by Dawid Kurleto
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Dawid Kurleto napisał(a):

Testuje go od wczoraj i przez 1.5 dnia bylo ok, polozylem go tylko przy oknie na chwilę i już zaczyna się ten sam problem i brak możliwości po próbie połączenia gdy leżał przy oknie, aż do momentu gdy go nie wybudzę, a leżał już w 4 różnych miejscach mieszkania i kilku miejscach w miescie. Dzisiaj sklep otrzyma ode mnie pismo z zapytaniem o polubowne rozwiazanie patu, bo juz naprawde nie mam sily do tego telefonu.

Wlasnie zadzwonilem na infolinie techniczna Xiaomi, konsultant stwierdzil, ze jestem pierwsza osoba, ktora zglasza taki problem z tym modelem i on nie wie jak mi pomoc. 

Niesmieszny zart - support na rowni z serwisem.

masakra ... wiesz teraz pytanie czy mowi prawde czy nie ... mozliwe ze tak jesli ten problem jest sprzetowy - tak jak pisalismy w temacie - a Tobie akurat trafil sie taki egzemplarz ... albo udaje glupka :) oni z gory zawsze zakladaja problem po stronie uzytkownika ... cos poprzestawial, nie umie korzystac, sie nie zna itp. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Dawid Kurleto napisał(a):

 

Wlasnie zadzwonilem na infolinie techniczna Xiaomi, konsultant stwierdzil, ze jestem pierwsza osoba, ktora zglasza taki problem z tym modelem i on nie wie jak mi pomoc. 

Niesmieszny zart - support na rowni z serwisem.

Panowie widzę że każdemu mówią to samo że jesteśmy pierwszą osobą która zgłasza taki problem 🤦🤦🤦🤦 ja również taki tekst usłyszałem.... Dzwonić jeszcze raz dzwonić tam telefon powinien nie stygnąć..☎️🔥

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Uwaga uwaga, po aktualizacji HyperOs 1.0.4.0  stał się prawie cud. Telefon zaczął się poprawnie zachowywać. Aczkolwiek tylko na kartach z sieci T-Mobile i Orange. Na karcie w Play jest jeszcze gorzej niż było bo wtedy połączenia przychodzące potrafią nie dochodzić kilka sekund po zablokowaniu telefonu. Nie wiem jak w plusie bo nie testowałem. Zobaczę jeszcze przez kilka dni jak to będzie wyglądać i oby było lepiej 🙂 

mały edit: mam jeszcze kartę z Mobile Vikings która działa na nadajnikach Play. I tutaj podobnie jak w Play są problemy z połączeniami przychodzącymi, ale telefon musi sobie te kilkanaście minut poleżeć. Wygląda więc na to na że jest jakiś problem z obsługą  nadajników Play . 

Edited by wojtek0003
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jak po jakims czasie wyglada u Was sprawa z polaczeniami? U mnie juz bylem prawie pewien, ze problem sie rozwiazal, ale znalazlem kilka ,,dziur zasiegowych,, w mieszkaniu i okolicy samego mieszkania, a ze telefon nie jest stacjonarny to ciezko stwierdzic co by bylo w innych zakatkach miasta, kraju czy za granica i gdy tam polezy telefon to juz nie ma szans, aby bez ,,podniesienia,, telefonu sie dodzwonic. Sprobowalem rozwiazania z karta esim - nic sie nie zmienilo. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...