Jump to content

POCO X3 Pro po aktualizacji do miui 13 transmisja danych nie działa prawidłowo


tomskw

Recommended Posts

Witam. Po aktualizacji systemu do miui 13 pojawił się problem z transmisją danych. Internet albo wywala, albo całkowicie go nie ma. Czasem jest tak, że jedne aplikacje łączą się z internetem a na innych brak internetu. Wcześniej nie miałem takiego problemu. Na Wi-Fi wszystko śmiga. Próbowałem już zmianę APN, nie pomogło. Przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych, ale nic to nie dało.

Edited by tomskw
Link to comment
Share on other sites

  • Adam Błażejewski changed the title to POCO X3 Pro po aktualizacji do miui 13 transmisja danych nie działa prawidłowo

Pytanie trochę na inny temat.Czy reszta działa dobrze oprócz tych danych komórkowych? Bo po zmianie regionu na Szwajcarię mam możliwość aktualizacji do Miui 13 ale zastanawiam się czy jeszcze nie poczekać.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Dnia 28.03.2022 o 14:35, rafcio166ns napisał:

U mnie po ostatniej aktualizacji na MIUI 13  miałem ustawione apn na IPv6 i również blokowało neta, po zmianie apn na IPv4 wszystko hula jak powinno- sieć orange

Gdzie można to zmienić? U mnie nie da się edytować punktu dostępu aby to zmienić 

Link to comment
Share on other sites

Udalo mi sie rozwiazac ta kpine. Przelozylem karte sim ze slotu2 do slotu1 i mi rozwiazalo problem. Jeszcze to testuje ale to raczej to. Miski z xiaomi pewnie w eforii optmaliacji uznaly ze tak jest lepiej.
Daj zdjęcie jak to wygląda przecież tam jest tylko slot 1 na kartę sim i jeden na kartę pamięci.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

ja zastosowałam się do tej instrukcji (https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Problem-z-konfiguracją-internetu-Orange-apn-internet/td-p/70159) i działa:

 

Jeżeli korzystałeś z instrukcji dostępnej na ustaw.orange.pl, to spróbuj ustawić według poniższej, nieco zmienionej instrukcji.

 

  1. Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
  2. W sekcji SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE, kliknij WIĘCEJ i wybierz SIECI KOMÓRKOWE
  3. Wybierz PUNKTY DOSTĘPU
  4. Kliknij "PLUS" aby dodać nowy PUNKT DOSTĘPOWY
  5. Jako NAZWA ustaw Orange Internet
  6. W pole APN wpisz internet
  7. W pola NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO wpisz internet
  8. Jako TYP APN wpisz default
  9. Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP LUB CHAP
  10. Jako PROTOKÓŁ APN wybierz IPv4
  11. Naciśnij MENU ZAPISZ
  12. Na liscie APN postaw kropkę przy profilu Orange Internet
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Żaden z powyższych sposobów nie działa. Prawdziwą przyczyną naszych kłopotów jest włączona funkcja VoLTE, po aktualizacji do MIUI 13 zostaje ona włączona automatycznie i nie jest nam do niczego potrzebna. 

Aby ja wyłączyć trzeba wejść: Ustawienia --> Karty sim i sieci komórkowe --> klikamy na aktywną kartę sim --> Połączenia VoLTE ustawić na wyłączony. 

Po tej operacji wszystko wróci do normy. 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

56 minut temu, mpawlok napisał(a):

Prawdziwą przyczyną naszych kłopotów jest włączona funkcja VoLTE, po aktualizacji do MIUI 13 zostaje ona włączona automatycznie i nie jest nam do niczego potrzebna. 

Nie był bym tego taki pewien że nie jest potrzebna wiesz co to jest i do czego służy pewnie nie . Raczej to nie jest przyczyną braku internetu w telefonie 

Link to comment
Share on other sites

i sprawdził ktoś ten patent ?? ;-) Jeżeli to faktycznie działa ,to wracam do orange :D Niby rzeczywiście w orange na karte VoLTE nie działało, było włączone i internet rwał, a po przejściu na flexa VoLTE działo normalnie ,a i z internetem problemu nie było

Link to comment
Share on other sites

Napiszcie do supportu Xiaomi przez aplikację opinię wyśle logi do supportu szybko zrobią poprawkę. Miałem identyczni z F3.

Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka

Żaden z powyższych sposobów nie działa. Prawdziwą przyczyną naszych kłopotów jest włączona funkcja VoLTE, po aktualizacji do MIUI 13 zostaje ona włączona automatycznie i nie jest nam do niczego potrzebna. 
Aby ja wyłączyć trzeba wejść: Ustawienia --> Karty sim i sieci komórkowe --> klikamy na aktywną kartę sim --> Połączenia VoLTE ustawić na wyłączony. 
Po tej operacji wszystko wróci do normy. 
Pozdrawiam
Ale to nie jest rozwiązanie a proteza, tak jak napisałem. Support wysłać logi szybko poprawią aktualizacją. Po za tym vol lte na wioskach jest przydatne jak marnie działa po GSM to idzie po sieci LTE jak jest volllte.

Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, Domino9265 napisał(a):

i sprawdził ktoś ten patent ?? ;-) Jeżeli to faktycznie działa ,to wracam do orange :D Niby rzeczywiście w orange na karte VoLTE nie działało, było włączone i internet rwał, a po przejściu na flexa VoLTE działo normalnie ,a i z internetem problemu nie było

Miałem do tej pory abonament w Orange i VoLTE nie działało, bynajmniej nie miałem tej ikony na telefonie, natomiast teraz ostatnio przeszedłem do Orange Flex i pojawiła się ikona VoLTE, czyli wynika z tego że działa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dnia 6.12.2022 o 09:36, Mocny4N napisał:

Nie był bym tego taki pewien że nie jest potrzebna wiesz co to jest i do czego służy pewnie nie . Raczej to nie jest przyczyną braku internetu w telefonie 

Dokładnie wiem co to jest i wiem też że włączenie, czy wyłączenie tego nic nie zmienia w moim życiu. Z voLTE czy bez, połączenia telefoniczne działają. A problem w moim POCO wystąpił po aktualizacji, kiedy system zapytał czy włączyć tę opcję. Długo nie mogłem dojść z tym do ładu, na początku obwiniałem samą aktualizację, restartowałem, usuwałem aplikacje, które podejrzewałem, kombinowałem z APN-ami itp. itd., aż w końcu, przypomniało mi się o zapytaniu przy instalacji. Wyłączyłem voLTE i jak ręką odjął, wszystko wróciło do normy. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...