Jak dla mnie to jest jakiś problem z HW. Podobna sytuacja co kolegi wyżej, telefon był 2 razy w serwisie. Za pierwszym wymienili płytę główną,za drugim stwierdzili ,że już wszystko jest ok. Ta cała przepychanka trwa już 6 tygodni. Sklep umywa ręce,serwis twierdzi,że nie mam racji mimo tego że wysyłałem filmik z nagranym występowaniem usterki,siła zasięgu,asu,imeiem i dokładna data żeby nie było wątpliwości,że nagrałem go przed pierwszą naprawa. Na poprzedniej wersji oprogramowania miałem to samo. Siła sygnału jest niemal identyczna w moim starym RN5 PRO. W poniedziałek będę próbował włączyć w sprawę rzecznika praw konsumenta. Oddawajcie też te telefony,bo w inny sposób Xiaomi nie dowie się o problemie i nic z tym nie zrobią. Na grupie FB poco 3/4 użytkowników ma problem z zasięgiem,ale nikt nie oddaje telefonu bo jest fajny..🤨