Skocz do zawartości

Domino9265

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Domino9265

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Unikat
  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Też dostałem dzisiaj sms,ze karta została usunięta z portfela. Ciekawe. Będę coś kupował to sprawdzę co jest grane. Najwyżej wrócę do płatności przez aplikację banku :d
  2. Nie wiem czy rozwiązałeś juz problem czy nie, jak nie to trzymasz palcem na pustym miejscu na ekranie głównym->ustawienia (prawy dolny róg)->więcej->szuflada aplikacji->tła->i przezroczystość szuflady aplikacji.
  3. Jeżeli chodzi Ci o problemy z LTE to nic Ci te kombinacje nie dadzą. Czego nie ustawisz to za chwilę ustawienia i tak wrócą do domyślnych. Podobno pomaga wyłączenie VoLTE.
  4. więc chyba czas wrócić do orange. Do tej pory byłem już w plusie i T-Mobile i obie sieci internet mają bardzo wolny.. Dzięki
  5. i sprawdził ktoś ten patent ?? Jeżeli to faktycznie działa ,to wracam do orange Niby rzeczywiście w orange na karte VoLTE nie działało, było włączone i internet rwał, a po przejściu na flexa VoLTE działo normalnie ,a i z internetem problemu nie było
  6. Używa ktoś x3 pro w mobile vikings? Nie ma problemów z LTE jak to bywa w Orange i Play ?
  7. Wymiana karty nic nie daje. Mam to samo,karta SIM nowa i dalej to samo .
  8. Jak dla mnie to jest jakiś problem z HW. Podobna sytuacja co kolegi wyżej, telefon był 2 razy w serwisie. Za pierwszym wymienili płytę główną,za drugim stwierdzili ,że już wszystko jest ok. Ta cała przepychanka trwa już 6 tygodni. Sklep umywa ręce,serwis twierdzi,że nie mam racji mimo tego że wysyłałem filmik z nagranym występowaniem usterki,siła zasięgu,asu,imeiem i dokładna data żeby nie było wątpliwości,że nagrałem go przed pierwszą naprawa. Na poprzedniej wersji oprogramowania miałem to samo. Siła sygnału jest niemal identyczna w moim starym RN5 PRO. W poniedziałek będę próbował włączyć w sprawę rzecznika praw konsumenta. Oddawajcie też te telefony,bo w inny sposób Xiaomi nie dowie się o problemie i nic z tym nie zrobią. Na grupie FB poco 3/4 użytkowników ma problem z zasięgiem,ale nikt nie oddaje telefonu bo jest fajny..🤨
×
×
  • Dodaj nową pozycję...