Jump to content

Gdzie wysłać telefon xiaomi na naprawę gawarancyjną


zlotnik

Recommended Posts

Witam jak w temacie kupiłem tydzień temu mi 10 ale niestety telefon ma uszkodzony autofokus, komputronik się wypiął na wymianę telefonu ponieważ był na firmie. Gdzie mogę go wysłać żeby został naprawiony na gwarancji i żeby była to pewne firma która  nie odeśle mi cegły jak często się czyta ?

pozdrawiam 

 

Czy express gsm to dobry pomysł ? czy naprawiają sprzęty gwarancyjne 

Edited by zlotnik
Link to comment
Share on other sites

Bo sklep ma mnie w 4 literach, nawet rękojmia nie chcą uznać co jest nie zgodne z prawem , nie polecam zakupów w komputroniku

Telefon mam od tygodnia nie mogę zwrócić bo na firmę nie mogę skorzystać z rękojmi bo na firmę taki jest komputronik

 

Edited by zlotnik
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, zlotnik napisał:

Bo sklep ma mnie w 4 literach, nawet rękojmia nie chcą uznać co jest nie zgodne z prawem , nie polecam zakupów w komputroniku

Telefon mam od tygodnia nie mogę zwrócić bo na firmę nie mogę skorzystać z rękojmi bo na firmę taki jest komputronik

Rękojmia, od 1 czerwca tego roku, obowiązuje również zakupy na frmę.

Proponuję postraszyć ich zgłoszeniem do sądu i na Policję. 

Link to comment
Share on other sites

Nie polecam ccs to nie serwis a złom. Ja wysłałem tel z plamami na ekranie ale oni niczego nie widzą. W mi-store odrazu powiedzieli ze ekran ma wade fabryczną. Zresztą wszystki mi store tam serwisują telefony xiaomi. Poza tym kolega wysłał do nich telefon a odesłali rozbity i napisali że uszkodzenie mechaniczne i brak praw do naprawy gwarancyjnej. O uszkodzeniu przez kuriera nie ma mowy bo telefon był w oryginalnym pudełku a to pudełko było owinięte ogromną ilością folii bąbelkowej i zapakowane do jeszcze jednego twardego kartona. Niestety firma kurierska twierdzi ze przesyłka została dostarczona w całości bez uszkodzeń a serwis że dostali uszkodzony. Na telefonie ewidentnie widać że pękła szklana obudowa z tyłu bo ktoś za mocno podważył klapkę nawet ślad jest. Wiem jak wyglądał bo razem go pakowaliśmy. A wysyłał bo dotyk padł. Zresztą na opiniach google jest ogrom takich przypadków. Naprawionych telefonów jest promil w porównaniu do odmów i uszkodzeń przez nich. Niestety nie tylko xiaomi tam naprawiają. A umowy mają z większością sklepów. To jest Patologia jakich mało i nikt im nie może nic zrobić.

 

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czego nie zrozumiałeś z wcześniejszych postów? CCS to jedyny serwis, który może wykonać naprawę gwarancyjną. Naprawa w każdym innym będzie skutkować utratą gwarancji.
Ja tylko opisałem moje oraz kolegi przejścia z tym serwisem. I żadne rękojmię nie pomogą. Przerabiałem to z nimi.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

52 minuty temu, dzidexx napisał:

Część, która się nie zmieniła, jest w regulaminie sklepu:

Regulamin sklepu nie może być sprzeczyny z przepisami prawa powszechnie obowiazującego. Jeśli tak jest - regulamin nie obowiązuje, a poza tym podlega sankcjom. Wystarczy go zgłosić do Rzecznika Konsumentów albo UOKiK.

To nie do sklepu należy decyzja w jaki sposób ma nastąpić realizacja świadczenia z tytułu zgłoszenia niezgodności na podstawie przepisów o rękojmi. To klient decyduje. I nie ma co to d=tego odstępstw.

Link to comment
Share on other sites

Ja oddałem telefon drugi raz na serwis tylko tym razem zaniosłem do orange tam gdzie kupiłem i zażądałem naprawy z tytułu rekojmi. Dostałem odpowiedź iż wyświetlacz jest sprawny i rękojmia nie uznana. Orange stwierdziło że jeśli CCS - autoryzowany serwis Xiaomi orzekł że telefon jest sprawny to oni podtrzymują tą decyzje.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ja polubiłem plamy na ekranie bo jak przeczytałem opinie o tym serwisie to później cieszyłem się że oni nie rozbierali mi telefonu bo pewni kamera by się wysuwała a telefon wrócił by w dwóch kawałkach. Teraz będę wymieniał baterie ale to juz na własny koszt wymienie.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, dzidexx napisał:

Może zażądać zwrotu/wymiany a sklep może odmówić jeśli możliwa jest naprawa. Nic się w tym względzie nie zmieniło. Art. 560 KC.

No i...? 

To klient decyduje. Koniec, kropka.

Link to comment
Share on other sites

to jeszcze raz jeśli kupiłem telefon na firmę to mam prawo do 14 dniowego zwrotu ? Telefon kupiłem tydzień temu w czawrtek wiec czas mi się kończy po rozmowie z panem z komputronika dowiedziałem się żę nie mam żadnych praw jedynie gwarancja, a na gwarancję nie chcę wysyłać bo jestem pewny że mi ten telefon rozwalą 

Link to comment
Share on other sites

Dla firmy rękojmia jest ograniczona do 12 miesięcy.

1 godzinę temu, dzidexx napisał:

Przeczytaj z łaski swojej art. 560 i 561 KC zanim znowu postawisz jakąś kropkę.

Ech...

Nawet nie chce mi się tego komentować...

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, zlotnik napisał:

to jeszcze raz jeśli kupiłem telefon na firmę to mam prawo do 14 dniowego zwrotu ? 

Nie. Firma nie ma możliwości dokonania zwrotu ustawowego. Zmieni się to, owszem, ale od 1 stycznia 2021. Wówczas ci, którzy kupują w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego, będą mogli korzystać z prawa do zwrotu ustawowego tak, jak konsumenci. To znowelizowany art. 38a Ustawy o prawach konsumenta. Także nie "załapiesz" się...

@dzidexx

Taki offtop. Gdzie w moim wpisie widzisz brak szacunku? Nie docierają do Ciebie żadne argumenty, poza własnymi, nawet jeśli nie masz racji, i tyle.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dlaczego CCS odrzuca reklamacje z tytułu gwarancji na urządzenia kupione w Polsce, u autoryzowanego dystrybutora twierdząc, że nie podlegają gwarancji, bo nie są z autoryzowanej dystrybucji??

Dlaczego MI Polska wiedząc o takich przekrętach nic z tym nie robi? 

Mieliście takie przypadki że kupiliście u autoryzowanego dystrybutora i Wam gwarancję odrzucają twierdząc, że urządzenie nie jest z autoryzowanej dystrybucji?

Dajcie znać jak Was też to spotkało!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...