Skocz do zawartości

Gwarancja MI9


bartus2003

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
 
W lipcu naciąłem się i zakupiłem Xiaomi MI9 w ostatnio sławnej BestCenie. Chciałbym wysłać telefon na gwarancję ale wg. nich muszę odesłać telefon do BestCeny a potem oni odsyłają gdzieś indziej.
Nie chcę wysyłać telefonu do nich bo im nie ufam. Czy jest możliwość skorzystania z Polskiej gwarancji albo jakiejś darmowej naprawy z pominięciem tej firmy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz tutaj wysyłając numer IMEI i zapytaj czy naprawią Twój telefon w ramach gwarancji? Ja kiedyś kupiłem model z Chin i podjeli się bezgotówkowej naprawy w ramach gwarancji ;-) 
Mógłbyś podać dowody na że ccs przyjął taki telefon i jaki dokładnie?

Wysłane z MI 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Mógłbyś podać dowody na że ccs przyjął taki telefon i jaki dokładnie?

 

Nie testowałem, ale gdy kupowałem telefon z oficjalnego sklepu Xiaomi na Aliexpress to w opisie widniało takie coś. Dwuletnia gwarancja, więc może coś w tym być. W tym momencie kupowanie u oficjalnego dystrybutora staje się całkowicie nieopłacalne.c2136cc3b15537a58cad4e40ffc00a13.jpg

 

Gdy kupowałem Redmi Note 9S, otrzymałem taką wiadomość:

1c8858e90861ac2534a6eba55973746d.jpg

Podany link prowadzi tutaj: https://www.mi.com/pl/support/warranty/

Wychodzi na to, że CSS nie ma umowy z danym dystrybutorem, a po prostu z Xiaomi, więc telefon kupiony od każdego autoryzowanego sprzedawcy można wysłać w ramach gwarancji do CSS u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.05.2020 o 14:22, Acid napisał:

Mógłbyś podać dowody na że ccs przyjął taki telefon i jaki dokładnie?

Wysłane z MI 8
 

Telefon był kupiony na Gearbest z wysyłką z Chin, niestety w okolicach świąt przestał działać - nie reagował, ani fastboot ani recovery. Najpierw ekran czasami się wygaszał po czym padł całkowicie. Reklamacja na PP trwała cztery miesiące i została odrzucona w całości, podobnie GB support niewiele pomógł (na końcu oferowali serwis w Hiszpanii). Napisałem do CCS i podstawili kuriera, w tydzień naprawili telefon i odstawili pod dom naprawiony telefon. Za całą naprawę nic nie płaciłem (w ramach gwarancji). Z numeru imei wychodzi że kraj dystrybucji to Kambodża (z tego co pamiętam) - CB. W załączniku protokół naprawy.

1.thumb.jpg.f11c6920040c10130f1445526aacb06c.jpg

Edytowane przez r0bertt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Netoper napisał:

Tak z ciekawości, w rzędzie "wyposażenie" jest faktura, Sprzedawca z GB wystawił Ci fakturę na firmę?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 

Wystarczył dokument zakupu (kupiłem na osobe prywatną)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...