Jump to content

Gwarancja MI9


bartus2003

Recommended Posts

Witam!
 
W lipcu naciąłem się i zakupiłem Xiaomi MI9 w ostatnio sławnej BestCenie. Chciałbym wysłać telefon na gwarancję ale wg. nich muszę odesłać telefon do BestCeny a potem oni odsyłają gdzieś indziej.
Nie chcę wysyłać telefonu do nich bo im nie ufam. Czy jest możliwość skorzystania z Polskiej gwarancji albo jakiejś darmowej naprawy z pominięciem tej firmy?
Link to comment
Share on other sites

Napisz tutaj wysyłając numer IMEI i zapytaj czy naprawią Twój telefon w ramach gwarancji? Ja kiedyś kupiłem model z Chin i podjeli się bezgotówkowej naprawy w ramach gwarancji ;-) 
Mógłbyś podać dowody na że ccs przyjął taki telefon i jaki dokładnie?

Wysłane z MI 8

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Mógłbyś podać dowody na że ccs przyjął taki telefon i jaki dokładnie?

 

Nie testowałem, ale gdy kupowałem telefon z oficjalnego sklepu Xiaomi na Aliexpress to w opisie widniało takie coś. Dwuletnia gwarancja, więc może coś w tym być. W tym momencie kupowanie u oficjalnego dystrybutora staje się całkowicie nieopłacalne.c2136cc3b15537a58cad4e40ffc00a13.jpg

 

Gdy kupowałem Redmi Note 9S, otrzymałem taką wiadomość:

1c8858e90861ac2534a6eba55973746d.jpg

Podany link prowadzi tutaj: https://www.mi.com/pl/support/warranty/

Wychodzi na to, że CSS nie ma umowy z danym dystrybutorem, a po prostu z Xiaomi, więc telefon kupiony od każdego autoryzowanego sprzedawcy można wysłać w ramach gwarancji do CSS u nas.

Link to comment
Share on other sites

Skoro kupiłeś tam telefon to jest idealna okazja by to zweryfikować. Podaj swój IMEI do CCS pisząc, że chcesz zweryfikować gwarancję. Odpiszą ci czy ten telefon ma gwarancję czy nie.

Wysłane z MI 8

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dnia 3.05.2020 o 14:22, Acid napisał:

Mógłbyś podać dowody na że ccs przyjął taki telefon i jaki dokładnie?

Wysłane z MI 8
 

Telefon był kupiony na Gearbest z wysyłką z Chin, niestety w okolicach świąt przestał działać - nie reagował, ani fastboot ani recovery. Najpierw ekran czasami się wygaszał po czym padł całkowicie. Reklamacja na PP trwała cztery miesiące i została odrzucona w całości, podobnie GB support niewiele pomógł (na końcu oferowali serwis w Hiszpanii). Napisałem do CCS i podstawili kuriera, w tydzień naprawili telefon i odstawili pod dom naprawiony telefon. Za całą naprawę nic nie płaciłem (w ramach gwarancji). Z numeru imei wychodzi że kraj dystrybucji to Kambodża (z tego co pamiętam) - CB. W załączniku protokół naprawy.

1.thumb.jpg.f11c6920040c10130f1445526aacb06c.jpg

Edited by r0bertt
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Netoper napisał:

Tak z ciekawości, w rzędzie "wyposażenie" jest faktura, Sprzedawca z GB wystawił Ci fakturę na firmę?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 

Wystarczył dokument zakupu (kupiłem na osobe prywatną)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...