cold11 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Witam, Zakupiłem kamerkę Xiaomi Mija Smart IP Camera 360 1080p wszystko pięknie działa ale nie mogę się do kamery dostać poza moim WIFI. W związku z tym mam pytanie do jej posiadaczy czy ta kamera działa tylko w własnym WIFI tz. że możemy z niej podglądać obraz na żywo tylko w własnej sieci ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homman Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Kturą kam masz ? Bo piszesz mija czyli okrągła nie kwadraciak. Z nią nie ma problemu. Kwadraciaka będę miał na dniach. Jeśli okrągłą i nie masz dostępu z zewnątrz to router ci nie puszcza w świat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cold11 Opublikowano 11 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Okrągła.... Raczej to nie wina routera bo inne urządzenia xiaomi działają bez problemu np. odkurzacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milenium17 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Hmm mam ją i działa na sieci komórkowej. Własnie sprawdzałem. Standardowe ustawienia. Mi Home najnowszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cold11 Opublikowano 11 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Jaką masz wersje MI Home bo mi za cholerę ani na jednym ani na drugim telefonie nie działa ta kamera poza moją siecią WIFI.A zależało mi na tym żeby mieć podgląd obrazu z telefonu poza domem. I jaką masz wersję firmware kamery ? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homman Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Tez taką mam i zawsze 0 problemów. Jak dla mnie router. 3.3.2_201708010 4.2.5 mi home 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milenium17 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Dnia 11.09.2017 o 17:11, cold11 napisał: Jaką masz wersje MI Home bo mi za cholerę ani na jednym ani na drugim telefonie nie działa ta kamera poza moją siecią WIFI.A zależało mi na tym żeby mieć podgląd obrazu z telefonu poza domem. I jaką masz wersję firmware kamery ? Dzięki Mi Home 4.3.2 Kamera 3.3.2_201708010 Chyba tak jak @homman pisze 2,4 i 5 Ghz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cold11 Opublikowano 13 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 U mnie dalej lipa:( MI Home mam 4.3.2 a kamerę 3.3.2_2017080210. Resetowałem ją kilkanaście razy i tylko raz mi zadziałała przez sieć 4g, ale jak tylko ją z prądu wyłączę to po tym znowu to samo tz. offline błąd -90. Raczej nowa wersje firmware nie powinna sprawiać problemów ?. Jeszcze u kogoś innego sprawdzę na innym routerze. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Mam podobną kamerę tylko wersję 720p i jest ten sam problem. Jeśli telefon jest podłączony do domowego WiFi tego samego co kamera to wszystko śmiga super, natomiast jak jestem poza domem i w telefonie korzystam z LTE, to z kamerą udaje się połączyć raz na 30 prób. Mi Home zaczyna łączyć się z kamerką, dochodzi do 20% i potem wyskakuje komunikat Disconnected. Mi Home mam w wersji 4.3.11. Firmware w kamerce 3.3.6_2017092710 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homman Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Zróbcie porządek z routerem nie piszcie głupot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Z routerem jest wszystko ok. Mam Huawei B315s, wszystko jest skonfigurowane tak jak być powinno. Jeśli nie dało by się wcale połączyć z kamerą poza siecią domową WiFi, to wtedy można podejrzewać router, ale u mnie połączenie z kamerą jest cały czas, jest tylko problem z przekazywaniem obrazu. Jeśli np. kamera jest w trybie Sleep, to bez problemu ją wybudzam, później następuje próba przechwycenia obrazu z kamery i po kilkunastu sekundach mam napis Disconnected. Bywa tak, że wszystko działa poprawnie. Czasem jest też tak, że obraz z kamerki jest, ale odświeża to co kilkanaście sekund. Czasem nie można nic zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cold11 Opublikowano 23 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Teraz zmieniłem router na Asusa AC3200 i dalej to samo tak że na pewno nie router. Raczej podejrzewam dostawcę internetu bo przy podłączeniu kamery pod sieć Neostarady kamera działa po sieci komórkowej. Działałem z moim dostawcą Internetu testowaliśmy różne warianty ustawień sieci ale nic nie pomogło. Zamówiłem teraz kamerę Xiaomi mijia 1080P Smart IP Camera i zobaczymy co się będzie działo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicekpicek Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Cześć, mam 1080p DaFang, czyli wysokiego kwadraciaka. Jak w tym ustawić, żeby nagrywało się automatycznie? A najlepiej po wykryciu ruchu, bo chyba jest możliwość? Czy tu już czujkę ruchu muszę użyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bezi Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Podczepiam się pod kolegę z góry I da się zmienić jakość nagrań? I jak ustawić pod GSM aby podglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfer Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 czy do którejś kamery można się dostać po IP czy tylko przez mi home ? czym się rózni ta kwadratowa od mijia i czemu dafang jest tańszy od mijia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Moja kamerka przez ponad tydzień (od 17.11 do soboty 25.11) działa bez zarzutu. Bez problemu za każdym razem łączyła się z Mi Home jak byłem połączony przez sieć LTE. Obraz działał płynnie, wszystko śmiało tak jakbym był połączony przez WiFi. Dzisiaj czar prysł i powrócił problem o którym pisałem wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bezi Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Cały czas działa mi bez problemu teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOUKA Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Mam podobnie z wersja 720p wersja oprogramowania 3.3.6_2017111315. Co jakis czas sie rozłącza z wifi i jedynie odlaczenie zasilania pomaga ... jakies sugestie co z tym zrobic ?? Edytowane 2 Stycznia 2018 przez YOUKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Kupno innej kamery. Ja kupiłem jakiś model Yi i wszystko śmiga tak jak trzeba. Kamery Xiaomi Mijia omijam szerokim łukiem. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bezi Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Kamera cały czas działa wyśmienicie.Ostatnie aktualizacja dołożyli więcej angielskiego. Prawie całą apke teraz mam po angielsku.Powiadomienia oraz nagrywanie i wysylanie działa b. Dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi