szabubabaobaba

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365

Recommended Posts

Do wyregulowania kierownicy należy poluzować te dwie śruby.

W końcu jadę na wprost (:

Screenshot_2017-06-13-06-29-20.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ajgor napisał:

Priority Line + 71 $ ....

Są 3 opcje:

Kurier  -70

Pociąg  -4

Statek 0,90

Zależy komu się śpieszy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Gravis napisał:

Warto zaznaczyć, że jedynie Kurier omija VAT ;)

Dokładnie to mam na myśli podając cene 71$ za prawdziwe priority m.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ciekawości spytam u źródła i dam Wam znać czy tylko kurier.

Mam potwierdzenie że wszystkie 3 metody wysyłki są bez VAT.

Edited by milenium17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam odpowiedź - powiedzą, że nawet Priority Line nie daje 100% gwarancji braku VAT. To jest Twój problem jeżeli paczka trafi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.06.2017 o 10:45, ajgor napisał:

z danych technicznych wynika że silnik ma 16 Nm więc przekłada się to na ok 13 KM ??

Z jakich skomplikowanych wzorów Ci to wyszło? :-)  Mocy ma około 0,35 KM.

Dnia 8.06.2017 o 15:26, szabubabaobaba napisał:

PS. Jakis koles przerobil ja do 40 km/h - fajnie ale gorzej z hamowaniem :D

Całkowita ściema na tym filmie - nawet z tego licznika RPM wychodzi prędkość poniżej 25km/h. Inna sprawa, że prędkość ewidętnie jest limitowana, więc gdyby ktoś się dobrał do firmwearu, to możnaby conieco więcej wyciągnąć - sądzę że 30km/h, może 32 jest w zasięgu. 

 

Dnia 9.06.2017 o 14:47, czesiek napisał:

A tak w praktyce to ile przejedzie na jednym ładowaniu? (Asfalt + niewielkie wzniesienia). Pytam, bo do pracy mam jakieś 10km i zastanawiam się czy wrócę bez ładowania.
 

Ja mam 11,7 km i NIE udaje mi się w dwie strony. Ale ważę 90 kg i jadę ciągle ile fabryka dała (czyli 25-26 km/h - mierzone GPS-em). Mam tą hulajnogę od pół roku, i znam ją już dosyć dobrze. Zdążyła mi się już zepsuć, ale udało mi się ją już naprawić.  Zasięg jest oczywiście zależny od kilku czynników, takich jak choćby wiatr - jak się jest wysokim i jest dosyć silny wiatr z przeciwka, to różnica zarówno w prędkości jak i zasięgu staje się bardzo wyraźna. Jadąc ciągle na max, praktycznie bez zatrzymywania, po całkowicie równym terenie i bezwietrznej pogodzie, w temp. około 20st, w kołach po 45 PSI, udało mi się przy moich 90 kg osiągnąć 20,5 km do momentu, aż się wyłączyła. Należy dodać, że tempo wyraźnie spada po 16-17 km, a ostatni kilometr to już była męka. Troszkę inaczej jest z w sytuacji kiedy robi się przerwy - bo w podobnych warunkach, udało mi się zrobić 2x po 6,7km i 1x 8,5 - czyli łącznie 21,7 km i zostało jeszcze 6% baterii. Trasy te były robione przez 3 dni z rzędu. 

Zatem wracając do twojego pytania, jeżeli ważysz trochę mniej niż ja to powinno Ci się udać zakładając 10km, kilka godzin przerwy i znów 10km. W najgorszym wypadku będziesz się musiał trochę poodpychać. Chociaż trzeba powiedzieć że jazda jak na zwykłej hulajnodze jest dosyć trudna - po prostu wysoko się stoi i trzeba mocno zginać kolano żeby się odepchnąć. Awaryjnie, na kilkadziesiąt metrów, da się wytrzymać, ale na dłuższą metę nie polecam.

Edited by lil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mam 11,7 km i NIE udaje mi się w dwie strony. Ale ważę 90 kg i jadę ciągle ile fabryka dała (czyli 25-26 km/h - mierzone GPS-em). Mam tą hulajnogę od pół roku, i znam ją już dosyć dobrze...

Super, dzięki za info. Hulajnoga już zamówiona :-) (ważę podobnie)
Czy mógłbyś zdradzić co się zepsuło?


MI4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak lil, ja waze 82 kg i przejechałem z wlaczonym odzyskiem energii 32km ale nie zylowalem jej, a bez włączonego odzysku 26 km ( prędkości do 20 km/h ) i to byly odcinki podzielone po ok 5 km

Edited by ajgor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem jak lil, ja waze 82 kg i przejechałem z wlaczonym odzyskiem energii 32km ale nie zylowalem jej, a bez włączonego odzysku 26 km ( prędkości do 20 km/h ) i to byly odcinki podzielone po ok 5 km

Świetnie! Z Twojej informacji wynika, że można zmienić tryb jazdy. Pewnie jakaś instrukcja jest dołączona (w j. ang)?


MI4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko mozna zmienic w Aplikacji Nineboot i w opcjach jest do wyboru odzysk energii w trzech stopniach 1 Weak 2 Middle 3 Strong..... nie radze zalaczac opcji trzeciej przy pelnym naladowaniu akumulatora bo mozna doprowadzic do przeładowania a w konsekwencji uszkodzenia akumulatorów, ja wlaczam strong po ok 5 km jak przejade od pelnego naładowania

Edited by ajgor

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, czesiek napisał:

Czy mógłbyś zdradzić co się zepsuło?

Tak. Zepsuły się połączenia pakietów ogniw z balancerem. Były fabrycznie słabo zgrzane, przez co włączało się zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem.

 

3 godziny temu, ajgor napisał:

Nie wiem jak lil, ja waze 82 kg i przejechałem z wlaczonym odzyskiem energii 32km ale nie zylowalem jej, a bez włączonego odzysku 26 km ( prędkości do 20 km/h ) i to byly odcinki podzielone po ok 5 km

Nie da się go całkowicie wyłączyć. U mnie nie ma specjalnie różnicy na jakim poziomie odzysku jeżdżę. Jest oczywiście odczuwalna różnica w poziomie hamowania. Po spróbowaniu wszystkich zostałem przy "middle".

 

2 godziny temu, Gravis napisał:

Skąd takie informacje o przeladowaniu?

Dotyczą starego firmware'u - obecnie problem już nie występuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lil zmieniales juz opony? Ile okolo km zrobiles i jak stan hamulcow i poza ta awaria z akumulatorem cos bylo jeszcze z usterek?

u nas poszla detka, zamowilem continentala ale wentyl trzeba skrocic :D musze zamowic te pneumatyczne opony

 

ps. przy wadze kobiecej te 30 km jest jak najbardziej realne po ladnej sciezce rowerowej

Edited by szabubabaobaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest duza roznica pomiedzy strong a weak, i jest to odczowalne w głośności pracy kola oraz jego swobodnego krecenia, jest caly watek o tym ladowaniu na hiszpanskim forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z innej beczki ma ktoś na forum rowerek składany ?

Bo o ile hulajnogi szybko się rozpowszechniły mnie bardziej kręci ten mały rowerek. Po 1 zasięg po 2 jak padnie to można podjechać.

Po 3 wielkość podobna.

Ale nigdzie nie ma bez cła.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.06.2017 o 21:47, szabubabaobaba napisał:

lil zmieniales juz opony? Ile okolo km zrobiles i jak stan hamulcow i poza ta awaria z akumulatorem cos bylo jeszcze z usterek?

Opony nie, ale dętkę tak. Najpierw łatałem, ale nie pomogło na długo. Zmieniłem na dętkę od trikke, z zagiętym wentylem - na tył pasuje, do przodu nie. Z przodem w ogóle jest kłopot, więc jak ktoś ma możliwość to przy zamawianiu najlepiej wziąć zapas dętek. 

Zrobiłem 500 km, hamulec jeszcze ok. Żadnych innych poważnych awarii nie było. Z drobiazgów:

1. przewód od tylnego światła poprowadzony pod błotnikiem zaczął się przecierać - zastosowałem podkładkę i podniosłem nieco błotnik (na dwóch podkładkach)

2. mechanizm składania/blokowania hulajnogi zaczął trzeszczeć podczas jazdy. Na razie podłożyłem 2 kawałki cienkiej gumy i jest lepiej.

 

 

Sprzęt jest naprawdę godny polecenia, chociaż swoje wady posiada. Krótkie za i przeciw:

+ fajny wygląd i wysoka jakość wykonania (z małymi wpadkami, ale jednak)

+ dosyć niska waga

+ adekwatna cena

- brak amortyzacji, co przy miejskiej jeździe czasami doskwiera

- trochę mały zasięg co w połączeniu z dość wolnym ładowaniem jest trochę kłopotliwe przy np. całodniowym zwiedzaniu jakiegoś miasta

- nieco za mała Vmax - przy dłuższych trasach po gładkich ścieżkach chciałoby się jeszcze te 5-10 km/h więcej, chociaż:

- słabe hamulce, choć zdaję sobie sprawę, że przy tarczy z tyłu, wiele lepiej być nie może

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.06.2017 o 20:58, szabubabaobaba napisał:

trzeba jedynie skrocic tego dzyngla bo za dlugi

No właśnie ale jak go skrócić? Robiłeś to już? Do tyłu pasuje bez problemu ale do przodu nie, a obcięcie nie bardzo wchodzi w grę, bo jak potem pompować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

brzeszczotem :P 

4:19

juz zakladalem ta detke na przod, trzeba sie pobawic ze skracaniem zeby nie tarlo.. ja wentyla nie zakrecalem bo ocieral to zalepilem tasma bo i tak bedzie wymiana na bezdetkowe

Edited by szabubabaobaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie trochę mało istotne, ale zapytam. Czy w zestawie do ładowarki dostaliście adapter (wtyczkę) europejską? Pytam ponieważ mi nie dorzucili.


MI4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie. Dlaczego by mieli. Wymień kabel

Chciałem tylko potwierdzić. GearBest zawsze dorzucał (a sporo sprzętu elekt. od nich już kupiłem). Taniej chyba jednak wyjdzie adapter - zresztą już zamówiłem za całe 0,89$
W każdym razie dzięki za info.
Pierwsze wrażenia - sprzęt fantastyczny za tą kasę.



MI4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz ile kosztuje adapter na allegro. Chce Ci się czekać?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Akcesoria

Rózne akcesoria m.in uchwyt do telefonu itp, linki są w opisie filmu :)

https://www.youtube.com/watch?v=MUk1teJnhYQ
 

2. Mam pytanie też o tylni hamulec:
Podczas hamowania słysze taki dzwięk: klilk klik klik i tak prawie za kazdym razem. Ktoś się z tym spotkał, rozwiązał problem? (rozkręcałem cały system tylni hamulcowy, nic nie obcierało). I czy hamulec tylni może się zaciskać tak że koło prawie nie do ruszenia będzie? Próbowałem różnych ustawień ale przy max zaciśniętym hamulcu i tak jestem w stanie ruszyć kołem bez większego trudu.

3. Kolejna sprawa to przyspieszacz ładowania

Znalazłem takie coś podobno o połowę szybciej z tym cackiem się ładuje. Problem w tym że kompletnie nie znam się na elektryce i nie wiem czy to mi nie uszkodzi baterii.
http://www.ebikes.ca/product-info/cycle-satiator.html

Jakieś pomysły?:) Są wógle jakieś baterie przenośne które by mogły naładować taką hulajnogę?

Edited by KnightRider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm za bardzo nie wiem o jakim klikaniu mowa, mozesz to nagrac? W kazdym razie..

.. wez sobie hulajnoge na jakis podest i krec kolem i hamuj - pewnie ci bije lekko tarcza jak mi u musisz sobie wyregulowac to klockami - wkladasz w klocek imbus i krecisz a bedzie ok. Hamulce powinny blokowac kolo tak by zablokowane sunelo po asfalcie, inaczej nie ma sensu taki hamulec. Trzeba kombinowac, tez to przerabialem ;)

 

https://xiaomiscooter.wordpress.com/2017/03/29/change-the-disc-brake-of-your-xiaomi-mijia-scooter/ tu o klockach, konkretnie to regulowalem:

img_4088.jpg

 

Pytanie w ogole czy hulajnoga pozwala na jazde przy podlaczonej ladowarce, tez gdzies widzialem jakis przenosny powerbank do tego.

Edited by szabubabaobaba
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś rady na pompowanie przedniego koła. Używam tej przejściówki i jak już napompuje koło wszystko gra to przy jej odkręcaniu potrafi mi uciec bardzo duża część :( 

Druga sprawa to luz na kierownicy "przód tył" tam w miejscu, gdzie się ją łamie. Zauważyłem już delikatny - jak się go pozbyć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz to robic sprawniej :D a co do luzu to pobaw sie imbusami, na yt sa filmiki jak ludzie fixuja tez rzeczy. Jak bede mial wiecej czasu to uzupelnie faq w 1 poscie o takie filmiki bo chyba widzialem juz wszystkie.

Mozna tez zamontowac taki plastik i wlozyc go w miejsce gdzie sie sklada hulajnoga (ale najpierw jest zalecana regulacja srubami tego luzu, w instrukcji chyba nawet jest informacja o tym): 

https://xiaomiscooter.wordpress.com/2017/05/11/print-3d-square-parts-for-your-xiaomi-scooter-m365/

JJPGraA.png

trzeba go wlozyc tutaj: 

k8Lq9f0.jpg

 

Dzisiaj dotarly pneumatyczne oponki, rewizja 2 poprawiona, sa mieksze i maja wieksza srednice wiec nie bedzie tyle yebania z montazem.. w koncu koniec z dziurawymi detkami, przez ponad 200km z przodu juz 2 razy dziura. 

Wysylka DHL za $6 z Ali, wyslane 22 dotarly dzis :) po montazu zdam relacje.

L6J63bd.jpg

1DvC057.jpg

okj0clg.jpg

Edited by szabubabaobaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now