ajgor

Użytkownicy
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About ajgor

  • Rank
    Zaawansowany

Informacje osobiste

  • Zainteresowania
    fastboot/bootloader/root/recovery/twrp/

Dodatkowe

  • Smartfon
    Chiński

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W świecie pojazdów elektrycznych ostatnimi czasy zrobiła się ogromna konkurencja i wciąż pojawiają się nowe hulajnogi elektryczne, rowery, deski - jest tego cała masa. Po całkiem udanych testach rowerku DYU D1 od F-Wheel a wcześniej znanej wszystkim hulajnogi Xiaomi m365 wpadł mi na testy najnowszy wynalazek właśnie z „stajni” Xiaomi – segway o znajomej nazwie Ninebot z dodatkowym oznaczeniem PLUS. Nadmienię że pojazdem typu segway tak się składa że jeszcze nie miałem okazji jeździć więc nie będę w stanie porównać z innymi tego typu pojazdami – choć jakąś wiedzę na ten temat starałem się nabyć. Ninebot – a właściwie nazywam go po prostu jeździk – został zamówiony w „znanym” już wszystkim sklepie GEARBEST. Link do urządzenia: https://www.gearbest.com/scooters-and-wheels/pp_663538.html Czekałem na niego długo, nawet bardzo długo myślałem że już nie dojdzie – nawet spór był już bo 60 dni minęło a tu cisza. No ale przyszedł. Co do samego opakowania – a właściwie pudła – bo jest dosyć pokaźnych rozmiarów (59.00 x 30.00 x 64.00 cm) i ciężki około 18 kg. Całość zapakowana bardzo solidnie. Po otwarciu jeździk wymaga złożenia W zestawie oczywiście mamy ładowarkę ( jak do laptopa ale z tych mniejszych ), korpus osłaniający miejsce łączenia samego jeździła z modułem sterowania, dwie śruby łączące, klucz do montażu śrub i wężyk do pompowania kół ( znany z hulajnogi m365) i pilot-bardzo użyteczna sprawa o czym później Całość montażu jest bardzo prosta, korpus z modułem sterującym/skrętnym łączymy przy pomocy dwóch śrub oraz dodatkowo musimy złączyć splot kabli. 5 minut zabawy ;). Urządzenie jest wykonane naprawdę bardzo solidnie. Nie ma tu żadnej przysłowiowej lipy ;). Każda część jest idealnie spasowana, nic nie odstaje. Jedynie można się przyczepić do stopnia ochrony przed wodą. Mamy tu tylko stopień ochrony IP54. Więc w deszcz się lepiej tym nie wybierać Maksymalna waga użytkownika wynosi 100 kg. Przypuszczam że spokojnie margines błędu to około 20 %. Więc 120 kg nie powinno stanowić tu problemu. Do zestawu dołączony jest pilot. I jest to jedna z ciekawszych rozwiązań zastosowanych w jeździku. Ma wbudowany akumulator ładujemy go poprzez gniazdo micro usb. Za pomocą jego można by jeździk odblokować, załączyć alarm, jest on integralną częścią funkcji „follow me” czyli podążania jeździła za użytkownikiem, ( jego pojemność to 680 mAh i powinien starczyć na około 9 godzin zabawy) wbudowany ma również alarm wibracyjny który informuje nas w niektórych sytuacjach o pewnym zdarzeniu. Po pełnym naładowaniu jeździka uruchamiamy go przyciskiem znajdującym się na korpusie modułu ładowania. W tej chwili jeździk zaczyna utrzymywać swoją pozycję pionowo i jest gotowy do jazdy. Z uwagi że nigdy nie miałem do czynienia z takiego typu pojazdem miałem obawy. I dobre miałem obawy prawie zaliczyłbym wywrotkę przy pierwszej próbie wejścia na niego – po prostu na niego wskoczyłem a to był błąd – tak się robić nie powinno. Należy wejść na niego jak na schody a nie wskakiwać. Pierwsze momenty były bardzo chwiejne i niepewne, jazda przy ścianie była niezbędna , ale po chwili nabiera się równowagi ( wg opisu producenta jeździk uczy się stylu naszej jazdy, sposobu zachowania itd. ). Gdy już opanujemy równowagę wrażenia są naprawdę pozytywne. Początkowo przez pierwszy kilometr występuje ograniczenie prędkości do 10 km/h. Ale już po przejechaniu tego dystansu prędkość maksymalna wzrasta do aż( albo tylko) 19 km/h. Mówię tak aż albo tylko ponieważ na samym początku jest to naprawdę wystarczające ale w miarę nabywania wprawy okazuje się to MAŁO !! chciało by się tak ze 30 km/h ;). No ale marzenia to jedno a względy bezpieczeństwa to drugie. Na jeździku stoimy dosyć wysoko więc wywrotka przy większej prędkości na pewno skończyła by się mocnymi obrażeniami już nie mówiąc o złamaniach… Co do osiągania prędkości maksymalnej osiągamy ją bardzo szybko – przyśpieszenie jest naprawdę duże okło 5-7 sekund i już mamy na liczniku max. Zamontowane są tutaj dwa silniki w kołach o mocy 400 W każdy. Jest naprawdę frajda z mocy jaką jeździk posiada. Jest też niestety uważam wada tego przyśpieszenia – tak jak szybko osiągamy te 19 km/h tak nagle załącza się alarm o przekroczeniu prędkości ( dosyć głośne pikanie – wręcz denerwujące coś jak wsteczny w dostawczaku ;)) I gdy załącza się ten alarm o przekroczeniu prędkości pojawia się bardzo jak dla mnie nieprzyjemny moment - jeździk zaczyna się odchylać się sam w przeciwnym kierunku do jazdy i mimowolnie musimy sami odchylić się do tyłu. Jest to moment bardzo nie komfortowy i ciężko się do niego przyzwyczaić. I tak za każdym razem jak prędkość przekraczamy włącza się system wyhamowania. I to jest średnie Ale wracając do samej jazdy. Jest bardzo komfortowa. Praktycznie nie czuć żadnych dziur, można jechać dosłownie po każdej powierzchni, żwir, kamienie, nie stanowią problemu. Zamontowane 11 calowe opony radzą sobie naprawdę bardzo dobrze. Wspomnę że są one bezdętkowe. Nie ma dętek więc to na duży plus. Problem stanowią krawężniki. Zjechać z nich można bez problemu, ale wjazd jest już nie możliwy ( mówię o wyższych krawężnikach – mniejsze nie stanowią problemu). Należy zejść z jeździka i go po prostu wnieść. Ale to nie stanowi jakiegoś problemu. Problem jest z wnoszeniem jeździka gdy ktoś mieszka na którymś tam piętrze. I tu już wesoło nie jest. Jeździk waży około 16 kg ale środek jego ciężkości jest bardzo źle wyważony i bardzo niewygodnie się go przenosi. To mogę powiedzieć jego największa wada – no ale to dotyczy większości takiego typu sprzętów. Co do zamontowanej baterii i zasięgu który można osiągnąć to naprawdę można się czym pochwalić. Zamontowany jest tutaj pakiet 42 litowo jonowych ogniw typu 18650 co daje 359 kWh. Tak duży zapas energii pozwala nam uzyskać nawet 35 km. Wiadomo wszystko zależy od wagi użytkownika i stylu jazdy, ale osiągnięcie 30 km przy wadze 80 km i w miarę normalnej jazdy nie stanowiło problemu. Ładowanie też nie stanowi jakiegoś problemu zważywszy jego zasięg – czas jego ładowania to około 5 godzin. Ogólnie pod tym względem jest bardzo dobrze. Jeżeli chodzi o oświetlenie jeździk jest tutaj bardzo dobrze wyposażony. Posiada oświetlenie: - przednie do jazdy w zmroku - pasek ledowy na podeście pod każdą stopą (kolor i ich kombinacje do wyboru) - oświetlenie na obręczach kół (kolor i ich kombinacje do wyboru ) Warto wspomnieć że z jeździkiem możemy komunikować się poprzez aplikację na smartfona. I tutaj jest cały ogrom dostępnych opcji. Począwszy od kalibracji samoczynnego utrzymywania poziomu równowagi, poprzez ograniczenia prędkości – ich regulacji, ustawienia kolorów światła w podstawie i w kołach( możemy wybrać kolory jakie tylko chcemy). Możemy ustawić odległość jeździka od użytkownika w trybie follow me prędkości no naprawdę jest tego sporo. Jeździk posiada również inne dodatkowe funkcje. - Umożliwia nam zamontowanie dedykowanej torby na zakupy i może być wówczas pomocny w jej transporcie ( z instrukcji wynika że możemy załadować max 20 kg ) - Funkcja Follow me – bardzo ciekawa sprawa. Polega to na tym że jeż dzik porusza się za użytkownikiem – a właściwie za pilotem. Wychodzi mu to bardzo dobrze, nie gubi się, śledzenie jest naprawdę dobrze dopracowane. Prawie jakbyśmy szli na spacer z psem - Ciekawie wygląda sprawa zamontowanego alarmu. Możemy go zablokować czy to poprzez aplikacje czy za pomocą pilota. Działa to oczywiście tylko gdy jeździk jest włączony. Załączając alarm jeździk staje nieruchomy. W momencie jego poruszenia załącza się w nim syrena – wyje – załączają się światła w kołach, podeście i główne, dodatkowo zaczyna wibrować pilot , wibruje również cały jeździk !!! próba na niego wejścia kończy się wywrotką !!! jeździk umiejętnie spycha ochotnika z podestu – to naprawde działa J !! - Na kolumnie sterującej znajduje się gniazdo pod dedykowanego kamerę z wbudowanym Gembalem. Link do sprzętu https://www.gearbest.com/action-cameras/pp_1129611.html . Na ten moment sprawa mało opłacalna ze względu na koszty. Podsumowując jeździk zrobił na mnie naprawdę bardzo dobre wrażenie. Duży zasięg do pokonania, wszechstronność zastosowania, no i przede wszystkim cena stawia go na bardzo wysokiej pozycji wśród wszelkich pojazdów elektrycznych. No i jak wiadomo „Xiaomi lepsze”
  2. Otwierałem i jest sporo miejsca aby dołożyć coś większego
  3. Baterie można dołożyć dodatkowo i zwyczajnie będziesz przełączał między jedna a drugą
  4. jasne śmiało będziesz śmigał na tym
  5. do 120 KG waga uzytkownika... ja waże 80 i przyśpiesza zacnie Tak jest ergonomicznie zmontowany że osoba o wzroście 160cm i 190 cm siedzi bardzo wygodnie przy braku regulacji czegokolwiek, tu naprawde chińczyki się postarali aby tak to skonstruować na forach piszą że normalnie można zamontowac dodatkowy akumulator i przełączać pomiędzy jednym albo drugim Na ali taki akumulator 4,4 ah i 36v chodzą od 29 $ koszty rozdzielacza kabli + przełącznika wyboru pomiędzy bateriami to pewnie grosze więc tanim sposobem można naprawde "zapgrejdować" rowerek
  6. A tak to wyglada od srodka, spokojnie mozna widze zmiescic druga baterie i podwoić zasieg
  7. Pojazdy elektryczne stają się coraz popularne. Rowery elektryczne, hulajnogi, deski, aktualnie wybór jest bardzo duży i warto zastanowić się czy nie zainwestować w taki sprzęt który będzie potrafił zastąpić nam samochód lub środki transportu miejskiego. Moja uwagę zwrócił produkt marki F-wheel. Konkretnie rower elektryczny o nazwie D1.https://images84.fotosik.pl/855/e4a7fcdbbbac53a9med.jpghttps://images82.fotosik.pl/856/9ef4c23f1514b399med.jpgJest on dostępny aktualnie w znanym wszystkim sklepie Gearbest. Aktualna jego cena to 479$.https://www.gearbest.com/bikes/pp_618137.html?lkid=11401296Na rower czekałem około 2 miesięcy od wysłania ( już myślałem że nie dojdzie bo tracking zatrzymał się gdzieś na Białorusi).Paczka ważyła około 16 kg, w miarę dobrze zabezpieczona. Rower przychodzi cały złożony, wystarczy odbezpieczyć kierownice i ją rozłożyć. W zestawie była tylko ładowarka (wtyczka europejska), brak jakiejkolwiek instrukcji obsługi.Producent chwali się że użyte materiały (konstrukcja) używane w produkcji samolotów ;).. w każdym razie metal z jakiego jest on zrobiony przypomina ten z którego jest zrobiona hulajnoga od Xiaomi. Naprawdę wydaje się być solidny. Wszystkie spawy sa wykonane bardzo starannie. Ogólnie wygląd robi wrażenie, całość prezentuje nad wyraz dobrze. Waga roweru to w/g producenta 12 kg, nie wiem ale mój rower waży 13,5 kg Wodoszczelność jest tutaj na poziomie IP54 więc w deszcze lepiej się tym nie wybierać. Uruchomienie roweru następuje poprzez przełączenie na lewej manetce przełącznika. W tym momencie wypada zainstalować aplikacje na smartfona którą będzie można poustawiać rower w/g własnych preferencji. I tak... tu pojawił się problem bo instrukcji obsługi w zestawie nie było ( poleciał od razu tiket do Gearbesta aby mi ją podesłali. Apke jak się okazało można ściągnąć z strony producentahttps://www.fwheel.cchttps://images84.fotosik.pl/855/f1f009c766c93048med.pnghttps://images84.fotosik.pl/855/637963c7b3a84c68med.pngPo jej instalacji powitały mnie chińskie krzaczki które kompletnie uniemożliwiły mi jakąkolwiek konfiguracje. Ale jest na to rada, wystarczy zmienić język w systemie android na angielski i aplikacja zaczyna "gadać" po angielsku. W aplikacji mamy dostępne całą masę ustawień. Możemy ograniczyć prędkość z jaką będziemy się poruszać ( standardowo jest max 20 km - i na początku nie możemy tej prędkości zwiększyć do czasu aż przejedziemy minimum 10 kilometrów - prawdopodobnie zostało to wprowadzone ze względów bezpieczeństwa). Rower w przeciwieństwie hulajnogi Xiaomi umożliwia start z miejsca - można to dowolnie zmieniać w aplikacji - niestety objawia się to zwiększonym zapotrzebowaniem na baterie o czym napisze później. Dostępna jest opcja włączenia temopmatu którą również należy aktywować. Rower wyposażony jest w oświetlenie z przodu jak i z tyłu. Duży plus ze gdy mamy ustawione w aplikacje światło w trybie automatycznym włącza się ono przy zastosowanego tu czujnika światła. Niestety tylne światło działa tylko w trybie hamowania, nie może być włączone w sposób ciągły - dziwne i niepraktyczne rozwiązanie, trzeba zamontować z tyłu alternatywne źródło światła.https://images81.fotosik.pl/855/72065134b5a50040med.jpghttps://images81.fotosik.pl/855/72065134b5a50040med.jpgAplikacja potrafi przeprowadzić nam test czujników które sprawdzają nam: Tylni hamulec, baterie, kontroler, i inne które nie wiem do czego służą ;).https://images84.fotosik.pl/855/637963c7b3a84c68med.pngPo pomyślnej konfiguracji można wybrać się na jazdę ( nie nie trzeba tej całej konfiguracji aplikacji robić - ale ja od tego zacząłem ;). Nie mamy niestety możliwości jakiejkolwiek regulacji siodełka czy te kierownicy. Ale powiem tak i osoba o wzroście 160 cm jak i 190 (przetestowane będą czuły się w miarę wygodnie - chińczyki dobrze to przemyśleli. Rower przyśpiesza naprawdę żwawo. Podobnie jak przy hulajnodze;), Zastosowany jest tutaj silnik 36V, 250W. Naprawdę daje rade ( moja waga 80 kg). Do prędkości 20 km/h przyśpiesza bardzo szybko. Do wyższych prędkości jednak zbiera się dłużej. Pomimo że jego deklarowana maksymalna prędkość to 30 km/h mi się takiej nie udało uzyskać i najwięcej było to w/g GPSa 26 km/h. ( osiąga prędkość nawet 32 km/h gdy podniesiemy koło i obrócimy manetkę gazu na maksymalny poziom). Jeśli chodzi o przyśpieszanie tutaj jest zastosowana manetka jaka sama jak w motorze / skuterze - co jest bardzo dobrym rozwiązaniem.Sama jazda daje bardzo dużo frajdy i jest ona bardzo komfortowa. Praktycznie nie czujemy żadnych nierówności. Zamontowane tutaj zostały koła 12 calowe a opona 12 1/2 x 2 1/4. Komfort jazdy nie nieporównywalnie lepszy w stosunku do hulajnogi Xiaomi która nawet na kostce brukowej potrafiła naprawdę mocno drgać że co nie było wcale przyjemne. Nie czuć tu żadnych dziur, można śmiało wjeżdżać na krawężniki ( w granicach rozsądku ;).https://images83.fotosik.pl/855/4c9adb6226b49989med.jpghttps://images83.fotosik.pl/855/63ec4b3765d9bd0amed.jpghttps://images82.fotosik.pl/856/d5041a9ea94bad9emed.jpghttps://images84.fotosik.pl/856/2ba4449a226e4b81med.jpghttps://images82.fotosik.pl/856/4e185177068354bdmed.jpgNiestety... nie ma róży bez kolców ... i wypadało by coś powiedzieć o baterii... Wersja mojego roweru to wersja Standard o zastosowanym akumulatorze 4400 ah. Producent podaje że możliwy dystans do pokonania to 20 kilometrów. Tak i jest to przeliczone na 60 kilogramowego chińczyka ;).Powiem tak... moja waga 80 kg i uzyskałem dwie wartości względem stylu jazdy jaki pokonałem. I tak jazda oszczędna/ wyłączone ruszanie z miejsca/ prędkości z ograniczeniem do 20km/h spokojne przyśpieszanie itd... wyszło 14 km.Jazda z włączoną opcją startu z miejsca/ prędkości do tych 26 km/h wyszło jakieś 9 km. Mówię tu o jedzie miejskiej ciągłe światła itd. Czy to dużo czy tez nie to każdy może sobie to sam odpowiedzieć. Jest jednak spory plus w tym wszystkim - długość ładowania baterii. I tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. W/g producenta to 2 godziny. U mnie tak wyszło około 1:30 h-1:50 h.Więc jest uważam bardzo dobrze . Warto wspomnieć że pojawiła się już wersja roweru z pojemnością 10 000 ah i możliwym dystansem do pokonanie 40 km ( czyli znając życie pewnie gdzieś od 20 - 30 km Wersja Delux - bo tak jest oznaczona - posiada zamontowany dodatkowo tarczowy hamulec przedni. Wracają do wersji podstawowej - jest tu tylko tylni - rewelacji nie ma ale zawsze możemy siebie dopomóc nogami ;). Niestety wersja Delux kosztuje prawie dwa razy więcej więc jest to trochę opcja nie warta świeczki zwłaszcza że ładowanie jest naprawdę krótkie.Na pewno należy pochwalić tutaj konstrukcje że bardzo łatwo możemy złożyć kierownice ( podobnie jak w hulajnodze Xiaomi) dzięki temu śmiało możemy zapakować rower do bagażnika samochodu.https://images81.fotosik.pl/856/d977f7705f7b2ab9med.jpghttps://images84.fotosik.pl/856/57ca8f0a3351716amed.jpghttps://images83.fotosik.pl/855/c91a9ba3145a2b3cmed.jpghttps://images81.fotosik.pl/856/5c4659db5ac64ddfmed.jpghttps://images82.fotosik.pl/857/291459367956967bmed.jpghttps://images82.fotosik.pl/857/6eb77c697c26c11amed.jpgPodsumowując ... mogę naprawdę ten sprzęt polecić. Nie jest on może idealny ( wygląd to mistrzostwo ergonomii ale jednak naprawdę warto.Z ciekawostek podam że można dokupić dodatkowe siedzenie dla dziecka ( wraz z oparciem na nogi) i wtedy możemy jeździć razem i frajdę mamy nie tylko my ale nasze dziecko https://images84.fotosik.pl/856/c3671f3391aecddbmed.png( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  8. Pojazdy elektryczne stają się coraz popularne. Rowery elektryczne, hulajnogi, deski, aktualnie wybór jest bardzo duży i warto zastanowić się czy nie zainwestować w taki sprzęt który będzie potrafił zastąpić nam samochód lub środki transportu miejskiego. Moja uwagę zwrócił produkt marki F-wheel. Konkretnie rower elektryczny o nazwie D1. Jest on dostępny aktualnie w znanym wszystkim sklepie Gearbest. Aktualna jego cena to 479$. https://www.gearbest.com/bikes/pp_618137.html?lkid=11401296 Na rower czekałem około 2 miesięcy od wysłania ( już myślałem że nie dojdzie bo tracking zatrzymał się gdzieś na Białorusi). Paczka ważyła około 16 kg, w miarę dobrze zabezpieczona. Rower przychodzi cały złożony, wystarczy odbezpieczyć kierownice i ją rozłożyć. W zestawie była tylko ładowarka (wtyczka europejska), brak jakiejkolwiek instrukcji obsługi. Producent chwali się że użyte materiały (konstrukcja) używane w produkcji samolotów ;).. w każdym razie metal z jakiego jest on zrobiony przypomina ten z którego jest zrobiona hulajnoga od Xiaomi. Naprawdę wydaje się być solidny. Wszystkie spawy sa wykonane bardzo starannie. Ogólnie wygląd robi wrażenie, całość prezentuje nad wyraz dobrze. Waga roweru to w/g producenta 12 kg, nie wiem ale mój rower waży 13,5 kg Wodoszczelność jest tutaj na poziomie IP54 więc w deszcze lepiej się tym nie wybierać. Uruchomienie roweru następuje poprzez przełączenie na lewej manetce przełącznika. W tym momencie wypada zainstalować aplikacje na smartfona którą będzie można poustawiać rower w/g własnych preferencji. I tak... tu pojawił się problem bo instrukcji obsługi w zestawie nie było ( poleciał od razu tiket do Gearbesta aby mi ją podesłali. Apke jak się okazało można ściągnąć z strony producentahttps://www.fwheel.cc Po jej instalacji powitały mnie chińskie krzaczki które kompletnie uniemożliwiły mi jakąkolwiek konfiguracje. Ale jest na to rada, wystarczy zmienić język w systemie android na angielski i aplikacja zaczyna "gadać" po angielsku. W aplikacji mamy dostępne całą masę ustawień. Możemy ograniczyć prędkość z jaką będziemy się poruszać ( standardowo jest max 20 km - i na początku nie możemy tej prędkości zwiększyć do czasu aż przejedziemy minimum 10 kilometrów - prawdopodobnie zostało to wprowadzone ze względów bezpieczeństwa). Rower w przeciwieństwie hulajnogi Xiaomi umożliwia start z miejsca - można to dowolnie zmieniać w aplikacji - niestety objawia się to zwiększonym zapotrzebowaniem na baterie o czym napisze później. Dostępna jest opcja włączenia tamopmatu którą również należy aktywować. Rower wyposażony jest w oświetlenie z przodu jak i z tyłu. Duży plus ze gdy mamy ustawione w aplikacje światło w trybie automatycznym włącza się ono przy zastosowanego tu czujnika światła. Niestety tylne światło działa tylko w trybie hamowania, nie może być włączone w sposób ciągły - dziwne i niepraktyczne rozwiązanie, trzeba zamontować z tyłu alternatywne źródło światła. Aplikacja potrafi przeprowadzić nam test czujników które sprawdzają nam: Tylni hamulec, baterie, kontroler, i inne które nie wiem do czego służą ;). Po pomyślnej konfiguracji można wybrać się na jazdę ( nie nie trzeba tej całej konfiguracji aplikacji robić - ale ja od tego zacząłem ;). Nie mamy niestety możliwości jakiejkolwiek regulacji siodełka czy te kierownicy. Ale powiem tak i osoba o wzroście 160 cm jak i 190 (przetestowane będą czuły się w miarę wygodnie - chińczyki dobrze to przemyśleli. Rower przyśpiesza naprawde żwawo. Podobnie jak przy hulajnodze;), Zastosowany jest tutaj silnik 36V, 250W. Naprawdę daje rade ( moja waga 80 kg). Do prędkości 20 km/h przyśpiesza bardzo szybko. Do wyższych prędkości jednak zbiera się dłużej. Pomimo że jego deklarowana maksymalna prędkość to 30 km/h mi się takiej nie udało uzyskać i najwięcej było to w/g GPSa 26 km/h. ( osiągna prędkość nawet 32 km/h gdy podniesiemy koło i obrócimy manetkę gazu na maksymalny poziom). Jeśli chodzi o przyśpieszanie tutaj jest zastosowana manetka jaka sama jak w motorze / skuterze - co jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Sama jazda daje bardzo dużo frajdy i jest ona bardzo komfortowa. Praktycznie nie czujemy żadnych nierówności. Zamontowane tutaj zostały koła 12 calowe a opona 12 1/2 x 2 1/4. Komfort jazdy nie nieporównywalnie lepszy w stosunku do hulajnogi Xiaomi która nawet na kostce brukowej potrafiła naprawdę mocno drgać że co nie było wcale przyjemne. Nie czuć tu żadnych dziur, można śmiało wjeżdżać na krawężniki ( w granicach rozsądku ;). Niestety... nie ma róży bez kolców ... i wypadało by coś powiedzieć o baterii... Wersja mojego roweru to wersja Standard o zastosowanym akumulatorze 4400 ah. Producent podaje że możliwy dystans do pokonania to 20 kilometrów. Tak i jest to przeliczone na 60 kilogramowego chińczyka ;). Powiem tak... moja waga 80 kg i uzyskałem dwie wartości względem stylu jazdy jaki pokonałem. I tak jazda oszczędna/ wyłączone ruszanie z miejsca/ prędkości z ograniczeniem do 20km/h spokojne przyśpieszanie itd... wyszło 14 km. Jazda z włączoną opcją startu z miejsca/ prędkości do tych 26 km/h wyszło jakieś 9 km. Mówię tu o jedzie miejskiej ciągłe światła itd. Czy to dużo czy tez nie to każdy może sobie to sam odpowiedzieć. Jest jednak spory plus w tym wszystkim - długość ładowania baterii. I tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. W/g producenta to 2 godziny. U mnie tak wyszło około 1:30 h-1:50 h.Więc jest uważam bardzo dobrze . Warto wspomnieć że pojawiła się już wersja roweru z pojemnością 10 000 ah i możliwym dystansem do pokonanie 40 km ( czyli znając życie pewnie gdzieś od 20 - 30 km Wersja Delux - bo tak jest oznaczona - posiada zamontowany dodatkowo tarczowy hamulec przedni. Wracają do wersji podstawowej - jest tu tylko tylni - rewelacji nie ma ale zawsze możemy siebie dopomóc nogami ;). Niestety wersja Delux kosztuje prawie dwa razy więcej więc jest to trochę opcja nie warta świeczki zwłaszcza że ładowanie jest naprawdę krótkie. Na pewno należy pochwalić tutaj konstrukcje że bardzo łatwo możemy złożyć kierownice ( podobnie jak w hulajnodze Xiaomi) dzięki temu śmiało możemy zapakować rower do bagażnika samochodu. Podsumowując ... mogę naprawdę ten sprzęt polecić. Nie jest on może idealny ( wygląd to mistrzostwo ergonomii ale jednak naprawdę warto. Z ciekawostek podam że można dokupić dodatkowe siedzenie dla dziecka ( wraz z oparciem na nogi) i wtedy możemy jeździć razem i frajdę mamy nie tylko my ale nasze dziecko Co prawda to nie Xiaomi ale warte uwagi może admin nie usunie a użytkownicy hulajnogi na pewno by to przeczytali
  9. Jeżdziłem tym max. 12 km a średnio 10 Podstawowa wersja ma 4400 ah a wersja delux 10000 ha Niestety po konsultacji i technikami z F-Whell twierdzą że wymiana samej baterii z 4,4 na 10 ah nie przejdzie i potrzebna jest zmiana sterowania... dlatego zastanawia mnie fakt że w naszej hulajnodze kolega dołożył ogniwa i wszystko działa...
  10. Jaki teraz mozesz dystans pokonac... i jaki koszt takiej przerobki?
  11. opony po 14 $ https://www.banggood.com/BIKIGHT-Scooter-Tire-Vacuum-Solid-Tyre-8-12X2-for-Xiaomi-Mijia-M365-Electric-Skateboard-p-1154698.html?utm_design=78&utm_source=emarsys&utm_medium=Mail_11annvrb_fs&utm_campaign=newsletter-emarsys&utm_content=Misue&sc_src=email_2570999&sc_eh=6f78be8e715a98c01&sc_llid=156172&sc_lid=101566455&sc_uid=VMMKn4Xt70
  12. 1 i 2. Raczej w PL jeszcze nikt tu nie testował bo pierwsze egzemplarze pierwsi polacy otrzymali w okolicach kwietnia jak juz była pogoda 3. Akumulator ma przewidziane jakieś 300-400 cykli ( w rzeczywistości pewnie 200-300) 4. Nie bo spalisz bezpiecznik i będzie po hulajnodze 5 Jak zamówiłeś to "jakie potwierdzić" ? Zamówienie jest wtedy jak opłacisz... nic nie trzeba potwierdzać ( kod za 339 był wczoraj 365cn60bb)
  13. Mogę tylko powedziec bo dowiedzialem sie z pewnego źródła w GB magazyn CHINA wysyla juz tylko 1.3.3 pozostałe magazyny to loteria
  14. Pierwszy lepszy ogarnięty wulkanizator ci pomoze bez problemu