Skocz do zawartości

Xiaomi - wyciek haseł do kont


zmylna

Rekomendowane odpowiedzi

@Acid tu nie chodzi o samą apkę authenticatora, bo ją ściągniesz podczas procesu bindowania telefonu, ale o możliwość powiązania swojego konta z chmurą Xiaomi (poprzez skanowanie barcode z ID konta i kluczem szyfrowania)

 

 

xi2.apk

plik authenticatora 

http://chomikuj.pl/nerwowy/MIUI+PL+v.5+Xiaomi+MI3W

Edytowane przez nerwowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też było coś nie teges z synchronizacja połączeń i sms (o czym pisał ktoś powyżej). Tylko teraz odkryłem inną rzecz.

Nie wiem gdzie jest telefon. Znaczy domyślam się, że zostawiłem go w domu, jednak niepokój pozostaje.

I teraz wchodzę na i.xiaomi.com żeby go zlokalizować i ... chała.

Muszę wprowadzić jakis kod -> zapewne to o nim piszecie powyżej, ale nie mogę tego zrobić bo ... nie mam telefonu.

I w konsekwencji nie sprawdzę gdzie on jest.

Ech trzeba iść do domu i jak zwykle sprawdzić samemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co kaman? Zainstalowałem dzisiaj aktualizację 4.5.23 na moim MI-2S. Po połączeniu się z siecią, podczas synchronizacji, pojawił się komunikat, że "niby" mam włożoną nową kartę sim i należy się połączyć z kontem Xiaomi w celu jej dodania i synchronizacji rejestru połączeń. Kiedy potwierdzam w pasku pojawia się komunikat o błędzie, że nie można połączyć się z siecią, a net jest. Pomimo wyboru opcji ponów, błąd nadal się pojawia i tak w koło. Nr telefonu podany na koncie Xiaomi podałem z dopiskiem +48.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na konto ogólnie jestem zalogowany. Ta informacja pojawiła się tylko i wyłącznie w kwestii nie zsynchronizowanego rejestru połączeń. Pewnie gdyby się połączył, nie wiedząc dlaczego tego nie zrobił, to i SMSy by się zsynchronizowały. Dziwi mnie to, że nikt nie zna rozwiązania w tej kwestii...  :huh: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że tak post jeden pod drugim. Dzisiaj próbowałem zmienić numer telefonu na inny na koncie Xiaomi. Co się okazało, obojętnie jaki numer podam, mimo potwierdzenia zmiany, czy to poprzez otrzymanie linka na mailu, bądź kodu wysłanego w SMSie, za każdym razem na koniec zmiany tego numeru wyświetla się taki komunikat na stronie: "Verification code is invalid or has expired". Nie wiem co mam z tym zrobić. Jak mogą wprowadzać podwójne logowanie do konta w Xiaomi, jak po spełnieniu wszystkich wymogów okazuje się, że jednak coś nie działa. W moim przypadku synchronizacja rejestru połączeń i SMSów oraz zmiany nr telefonu na inny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...