Skocz do zawartości

Gwarancja xiaomi mi5


ben_eb

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Mam problem z telefonem mianowicie nie działają mi głośniki i chcę wysłać telefon na gwarancji do Chin ale nie wiem gdzie i w jaki sposób. Telefon kupiłem na allegro od użytkownika o nicku Andrzej208. Telefon podobno objęty jest gwarancją którą realizuje się na podstawie orderu.. Proszę o wszelką pomoc. Pozdrawiam i dziękuję. 

 

//Nezu: Nie podajemy numerów IMEI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, ben_eb napisał:

Dzień dobry. Mam problem z telefonem mianowicie nie działają mi głośniki i chcę wysłać telefon na gwarancji do Chin ale nie wiem gdzie i w jaki sposób. Telefon kupiłem na allegro od użytkownika o nicku Andrzej208. Telefon podobno objęty jest gwarancją którą realizuje się na podstawie orderu.. Proszę o wszelką pomoc. Pozdrawiam i dziękuję. 

 

//Nezu: Nie podajemy numerów IMEI...

Najpierw to trzeba by było kupić telefon od firmy, żeby ubiegać się o możliwość skorzystania z gwarancji. Kupiłeś od osoby prywatnej, więc... cóż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ben_eb napisał:

Rozumiem ale telefon posiada gwarancję. 

Możesz pisać do sprzedawcy z alledrogo, choć wątpie że pomoże - ew. jak masz papiery skąd on go kupił to pisać do sklepu w chinach jak jest i niech dadzą namiary na siebie żeby wysłać na gwarancje. Ogólnie raczej nic z tym nie zrobisz...

 

p.s Dlatego właśnie nie kupuje się na alegro - kiedy się nauczycie... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
11 godzin temu, Eragon napisał:

Pozwolę sobie w tym poście zadać szybkie pytanie:

Od kiedy leci gwarancja IBG? 

- Dnia Zakupu

- Dnia otrzymania 

Sądzę że od dnia zakupu, lub zakupu przez nich telefonu od xiaomi. Ja np zakupiłem Mi5 w lutum, a dostałem w lipcu, bo dopiero wtedy mieli na stanie - nie wybrażam sobie sytuacji że trace te 4 miesiące przez to że to był preorder, dlatego sądzę że to od czasu kupienia telefonu przez nich w xiaomi. Oni wysyłają telefon na gwarancję do xiaomi, więc to ta gwarancja musi być ważna. Dogadaj się z ich supportem.

Edytowane przez wtbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.04.2017 o 09:46, wtbn napisał:

 dlatego sądzę że to od czasu kupienia telefonu przez nich w xiaomi. Oni wysyłają telefon na gwarancję do xiaomi, więc to ta gwarancja musi być ważna.

No nie zupełnie, a co ze sprzętem który już u nich leży np.  2 miesiące, więcej lub mniej, przecież nie tracimy z tego tytułu okresu gwarancji. Po za tym to jest gwarancja wewnętrzna czyli sklepu, nie Xiaomi, a dodatkowo w większości przypadków naprawiane w Polsce.

Dnia 7.04.2017 o 09:46, wtbn napisał:

Sądzę że od dnia zakupu, lub zakupu przez nich telefonu od xiaomi. Ja np zakupiłem Mi5 w lutum, a dostałem w lipcu, bo dopiero wtedy mieli na stanie - nie wybrażam sobie sytuacji że trace te 4 miesiące przez to że to był preorder

Ja uważam że jeżeli towar jest wysyłany na bieżąco, to gwarancja jest od dnia zakupu, jeżeli chodzi o twój przypadek czyli preorder, to gwarancja powinna obowiązywać od momentu wysłania do ciebie towaru, co i tak jest u nich w historii zamówienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...