ben_eb Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Dzień dobry. Mam problem z telefonem mianowicie nie działają mi głośniki i chcę wysłać telefon na gwarancji do Chin ale nie wiem gdzie i w jaki sposób. Telefon kupiłem na allegro od użytkownika o nicku Andrzej208. Telefon podobno objęty jest gwarancją którą realizuje się na podstawie orderu.. Proszę o wszelką pomoc. Pozdrawiam i dziękuję. //Nezu: Nie podajemy numerów IMEI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Jak to gdzie? Odsyłasz do sprzedawcy z Allegro i masz w nosie to, skąd koleś ten telefon miał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 29 minut temu, ben_eb napisał: Dzień dobry. Mam problem z telefonem mianowicie nie działają mi głośniki i chcę wysłać telefon na gwarancji do Chin ale nie wiem gdzie i w jaki sposób. Telefon kupiłem na allegro od użytkownika o nicku Andrzej208. Telefon podobno objęty jest gwarancją którą realizuje się na podstawie orderu.. Proszę o wszelką pomoc. Pozdrawiam i dziękuję. //Nezu: Nie podajemy numerów IMEI... Najpierw to trzeba by było kupić telefon od firmy, żeby ubiegać się o możliwość skorzystania z gwarancji. Kupiłeś od osoby prywatnej, więc... cóż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ben_eb Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Rozumiem ale telefon posiada gwarancję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0bertt Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 3 godziny temu, ben_eb napisał: Rozumiem ale telefon posiada gwarancję. Możesz pisać do sprzedawcy z alledrogo, choć wątpie że pomoże - ew. jak masz papiery skąd on go kupił to pisać do sklepu w chinach jak jest i niech dadzą namiary na siebie żeby wysłać na gwarancje. Ogólnie raczej nic z tym nie zrobisz... p.s Dlatego właśnie nie kupuje się na alegro - kiedy się nauczycie... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eragon Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Pozwolę sobie w tym poście zadać szybkie pytanie: Od kiedy leci gwarancja IBG? - Dnia Zakupu - Dnia otrzymania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) 11 godzin temu, Eragon napisał: Pozwolę sobie w tym poście zadać szybkie pytanie: Od kiedy leci gwarancja IBG? - Dnia Zakupu - Dnia otrzymania Sądzę że od dnia zakupu, lub zakupu przez nich telefonu od xiaomi. Ja np zakupiłem Mi5 w lutum, a dostałem w lipcu, bo dopiero wtedy mieli na stanie - nie wybrażam sobie sytuacji że trace te 4 miesiące przez to że to był preorder, dlatego sądzę że to od czasu kupienia telefonu przez nich w xiaomi. Oni wysyłają telefon na gwarancję do xiaomi, więc to ta gwarancja musi być ważna. Dogadaj się z ich supportem. Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez wtbn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Dnia 7.04.2017 o 09:46, wtbn napisał: dlatego sądzę że to od czasu kupienia telefonu przez nich w xiaomi. Oni wysyłają telefon na gwarancję do xiaomi, więc to ta gwarancja musi być ważna. No nie zupełnie, a co ze sprzętem który już u nich leży np. 2 miesiące, więcej lub mniej, przecież nie tracimy z tego tytułu okresu gwarancji. Po za tym to jest gwarancja wewnętrzna czyli sklepu, nie Xiaomi, a dodatkowo w większości przypadków naprawiane w Polsce. Dnia 7.04.2017 o 09:46, wtbn napisał: Sądzę że od dnia zakupu, lub zakupu przez nich telefonu od xiaomi. Ja np zakupiłem Mi5 w lutum, a dostałem w lipcu, bo dopiero wtedy mieli na stanie - nie wybrażam sobie sytuacji że trace te 4 miesiące przez to że to był preorder Ja uważam że jeżeli towar jest wysyłany na bieżąco, to gwarancja jest od dnia zakupu, jeżeli chodzi o twój przypadek czyli preorder, to gwarancja powinna obowiązywać od momentu wysłania do ciebie towaru, co i tak jest u nich w historii zamówienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi