Recommended Posts

Też się nad nim zastanawiam, mają teraz dobrą promocją, ma któś jakieś doświadczenia?

Edited by dj1978

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś kupiłem u tego sprzedawcy Redmi Note 3 Pro 3/32 i dałem za niego 1000zł (kolor biały). Dostałem pisemną gwarancję. Wszystko ok. :)

edit: Dodam, że dostałem telefon z wgranym MIUIPolska, więc nie musiałem wgrywać china dev żeby odblokować bootloader. :)

Edited by reqx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie kupiłem u tego sprzedawcy Mi4C 32GB i znalazłem pewną nieścisłość.

Na aukcji napisał " Na wszystkie produkty udzielana jest pisemna gwarancja 12 miesięcy realizowana w naszym serwisie w Polsce."

a w karcie gwarancyjnej znalazłem zapis:

pkt 5. Zdiagnozowana usterka może zostać naprawiona w następujący sposób:
- U producenta - Jeśli usterka jest ciężka do zdiagnozowania urządzenie zostaje wysłane za granice. Czas naprawy w tym przypadku może trwać od 30 do 90 dni roboczych.

Jeśli nie zmieni tego zapisu to raczej będę wolał go zwrócić i zamówić z innego źródła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co w tym punkcie dziwnego?

W Polsce nie ma oficjalnego wsparcia i jak usterka jest mechaniczna to wysyłają do chin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A no to że w takim razie na swoich aukcjach nie powinien pisać że gwarancja jest realizowana "w naszym serwisie w Polsce" bo tak wcale nie jest. A to że nie ma oficjalnego wsparcia serwisowego to chyba oczywiste skoro nie ma oficjalnej dystrybucji w naszym kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na nasze usprawiedliwienie, mogę dodać w imieniu firmy, iż to stary zapis a aktualnie jeśli coś przebywa u nas dłużej niż 30 dni kwalifikuje się do wymiany na nowy lub zwrotu gotówki.

O naszej firmie możemy powiedzieć, iż importujemy telefony już od kilku lat.

Jak widać po ocenach na allegro (100% pozytywów + standard allegro), kontakt z nami oraz najwyższa usługa to podstawa.

Na pewno wyróżniamy się tym, ze instalujemy na wszystkie modele zawsze najlepszy dostępny software:

Np: Miui Polska/Xiaomi.eu : Redmi 2, RN 2, RN2 Prime, RN 3, Redmi 3, Mi4, Mi4c, Mi4s oraz Miui Global dla RN3 PRO

Otworzymy osobny temat promujący nasz sklep.

Chętnych zapraszamy na zakupy

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=40902752

www.fostertechnologies.pl 

Na hasło Miui Polska możemy zaproponować -5% na wszystkie nasze produkty.

Wszystkie produkty można przyjechać i obejrzeć u nas w Warszawie

p.s. Dziękujemy moderatorom za utrzymanie na tak wysokim poziomie strony oraz wsparcia dla Miui. Robota jest pierwszorzędna!

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie o samym kontakcie nie mogę napisać zbyt wiele dobrego ponieważ tydzień czekałem na odpowiedz na mojego maila.

W emailu do mnie napisali Państwo " Aktualnie jeśli telefon przebywa w serwisie powyzej 45 dni wysyłamy nowy lub zwracamy peniążki" a tutaj w poście " aktualnie jeśli coś przebywa u nas dłużej niż 30 dni kwalifikuje się do wymiany na nowy lub zwrotu gotówki. "

Jeśli zostanie mi wystawiona nowa karta gwarancyjna z takim zapisem i przesłana do mnie nie będę próbował go zwrócić i mam nadzieję że bezawaryjnie telefon będzie służył długo i nie będę już nigdy musiał skorzystać z jego gwarancji.

 

Dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedz dostał Pan od razu ale nie na wszystkie pytania :)

W każdy razie gwarancje podeślemy a w razie czego zwrot przyjmiemy również.

Tel do nas jak coś 888 41 43 45

DLA ZAINTERESOWANYCH INSTALUJEMY JUŻ POLSKI SOFT DO REDMI 3 PRO.

 

Edited by Foster Technologies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oki to proszę o info kiedy byście mieli. Interesuje mnie każda wersja.

Dokładnie 3/16gb biała , czarna lub bamboo.

Jeśli dostane wersje białą lub czarną to i tak dokupie plecyki bamboo.

Po ostatnich fotach od Acida kieruje się raczej w wersje czarną.

Dajcie znać kiedy i jaką wersje z tych trzech będziecie mieli dostępną.

P.s. czy sprzedajecie jeszcze plecyki bamboo??

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj odebrałem Redmi Note 3 Pro (wersja czarna). Jestem bardzo zadowolony zarówno z kontaktu ze sprzedającym, ogólnego podejścia do klienta, oraz zamówionego telefonu. Od siebie mogę go polecić w całej rozciągłości ;-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Towar opakowany świetnie, niestety telefon nie działa. Powalczę z nim parę godzin, jak nadal nie będzie się uruchamiał launcher to raczej słabo to widzę. Opisanie problemu w temacie poniżej, nie chcę rozpisywać się i tutaj. Na razie próbuję walczyć.

https://miuipolska.pl/forum/topic/12662-mi4c-nie-uruchamia-się/

 

Edited by fiontox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Dość dziwna sytuacja bo zawsze testujemy telefony po wgraniu Softów przed wysyłką ale mogło cos sie nie dograć.

Telefon tak jak piszemy jest odblokowany i posiada podmieniony Recovery na TWRP.

Jeśli ma Pan wrażenie że software chodzi nie stabilnie to proszę zrobic tak:

1. Wyłączyć telefon.

2. Włączyć za pomocą przycisku vol up oraz power.

3. Jak telefon zawibruje puszcza Pan power ale dalej trzyma vol up.

4. Po przejściu do TWRP puszcz Pan również Vol up.

5. W TWRP proszę wybrać WIPE.

6. NA dole przeciągnąć pasek factory reset.

To powinno rozwiązać wszystkie problemy.

Jeśli coś by dalej było nie tak proszę o kontakt najlepiej telefonicznie lub maila (na forum rzadko jest czas żeby siedzieć) [email protected] lub 888 41 43 45.

proszę podać również swój nick lub maila bo nie jesteśmy w stanie Pana znaleźć po nicku z forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem także maila, niestety po przejściu do TWRP telefon po prostu miga, uruchamia różne opcje, nie można nacisnąć WIPE. Próbowałem tej metody od początku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna wizyta w FT i znowu nie zawiodłem się. Oddałem starszy telefon na gwarancję (Xiaomi kupowany w FT), czas oczekiwania na realizację tydzień. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

po przygodzie ze sprzedawcą xiaomi.com.pl kupiłem telefon w foster, obsługa odbiera telefony :) cena do dogadania była z odbiorem osobistym poza allegro, na miejscu w sklepie luz blus miła obsługa  można bez problemu pomacać towar :) wystawiają paragony, polecam sprzedawcę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również polecam Foster Technologies.

 

Po przeglądnięciu kilku tematów i opinii na temat firm sprzedających telefony zdecydowaliśmy się z żoną na zakup 2x MI5 u w/w firmy. Dlaczego polecamy:

- świetny kontakt telefoniczny i mailowy; bardzo dobra obsługa klienta (szybkie odpowiedzi 7-dni w tygodniu)

- atrakcyjna cena (dla użytkowników MIUI Polska rabaty :)

- błyskawiczna przesyłka (w naszym wypadku na sobotę za symboliczną dopłatę)

- gratisy, za które dziękujemy

- faktura vat 23% (dla nas to był priorytet)

- wystawiane karty gwarancyjne (oby nie trzeba było z niej korzystać :) )

 

Także jeśli ktoś ma obawy, to jak najbardziej polecam Foster Technologies - uczciwy i rzetelny sprzedawca, z którym na pewno jeszcze przyjdzie mi współpracować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceny są różne bo to oszuści i złodzieje :D

A tak na serio to lepiej kupić przez stronę bo tam są bardziej aktualne ceny ale chwilowo mamy już tylko jedną sztukę Mi4 więc lepiej pytać! W poniedziałek 11.07.2016 będzie dostawa

Ponieważ dużo ludzi pyta nas o rabat na hasło Miui Polska wytłumaczymy jak one działają:

Rabat dotyczy cen wskazanych na allegro ale przy zakupie przez naszą stronę / maila / telefonicznie lub osobiście (pomijając allegro).

Czyli widzicie cenę na Allegro 1000 zł a na stronie jest np. 980 dzwonicie lub piszecie do nas a my sprzedajemy telefon za 952 zł. (Dzielimy na 1,05)

Rabat nie jest udzielany już po zakupie przez allegro oraz dane 5% nie jest od cen na naszej stronie.

Oczywiście może powstać sytuacja, iż cena na allegro jest ceną zabójczo niską i nie możemy dać 5% tylko np. 3%.

 

Jeśli ktoś lubi sklep ibuygou to poniżej zdjęcia z odwiedzin naszego sklepu:

https://goo.gl/photos/R5wPJtxyGFkzKghq5

Przy okazji osoby które u nas nie były mogą zobaczyć że rzeczywiście mamy telefony na stanie i nie wysyłamy ich z śmietnika ;)

 

Ponad to ważna informacja:

od 1 Sierpnia Foster Technologies zmienia siedzibę z 

Heroldów 17d / 9 na Heroldów 19c / 13

Odbiory osobiste będą realizowane w nowym lokalu 

Większy lokal da nam więcej możliwości

 

 

Edited by Foster Technologies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można do Was wstąpić, ot tak "z ulicy", czy trzeba się jakoś awizować telefonicznie wcześniej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo miła i sympatyczna atmosfera. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony i z pewnością wrócę do tego sprzedawcy. Choćby po case'a. ;)

Jakby kogoś interesowało to Redmi 3 z romem 7.1.3.0 od xiaomi.eu występuje, więc po wyjęciu z pudełka można w zasadzie z telefonu korzystać.

Dziękuję raz jeszcze.

Polecam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.07.2016 o 14:47, Foster Technologies napisał:

Kurier DPD 109 zł / poczta 55 zł.

Pobranie nie wchodzi w gre :-)

chociaż jeden który chce wysłać ! Poczta ? O matko ja raz z UK do PL wysłałem kartke na urodziny dla mamy to była otwarta chyba z 20 razy ... wiec tutaj bym sie skłaniał do opcji TYLKO KURIER , w sumie 109 zeta to i tak nie wiele bo mietki od przewożenia paczek biorą 100-120 zł a dowożą kiedy chca xD

Edited by Mistrz80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po namysle kupilem redmi 3 zamiast mi4. Zakup w foster przebiegl bardzo sprawnie, dali poogladac, doradzili, dostalem oczywiscie rabacik na telefon i dobra cene na glass i silikon etui. Do tego wszystko w milej atmosferze. Do sklepu wparowalem z ulicy, jedynie wczesniej potwierdzilem telefonicznie dostepnosc interesujacych mnie modeli. Bardzo polecam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam mały problem techniczny - chciałem się zarejestrować w Waszym sklepie, ale wypluło błąd wysyłania emaila potwierdzającego. Przy próbie przypomnienia hasła to samo, ponowna rejestracja nie przechodzi bo mój email już istnieje - poradzicie coś? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, PieTrzaK napisał:

A ja mam mały problem techniczny - chciałem się zarejestrować w Waszym sklepie, ale wypluło błąd wysyłania emaila potwierdzającego. Przy próbie przypomnienia hasła to samo, ponowna rejestracja nie przechodzi bo mój email już istnieje - poradzicie coś? ;)

Szybciej załatwisz to wszystko dzwoniąc do nich, niż napiszesz tutaj na maila :)

Share this post


Link to post
Share on other sites