SilverSan Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 Serdecznie polecam zakup w tym sklepie posiadam od nich redmi note 3 pro od kilku dni i wszystko w porządku telefon nie posiada syfmui i odblokowanie bootoadera to kwestia kilku minut po uzyskaniu zgody, oraz otrzymałem rabat 5% jako użytkownik tego forum Polecam w 100%
raiders Posted January 30, 2017 Posted January 30, 2017 (edited) Ktoś brał u nich redmi 4 prime 3/32 w ciągu ost. miesiąca ? Interesuje mnie co tam za soft jest faktycznie wgrany bo różne info można przeczytać to samo z BL jedni piszą ze zablokowany inni ze odblokowany . Trochę mnie przycisnęło czasowo i zastanawiam się nad odżałowaniem tych 200zl i zakup u nich ,na ich stronie jest taniej niż na allegro . Jak ten rabat dla forumowiczów dostać ? potrzebny jakiś kod od admina/przedstawiciela czy tylko na nick z forum ? Edited January 30, 2017 by raiders
sadi Posted January 30, 2017 Posted January 30, 2017 28 minut temu, raiders napisał: Ktoś brał u nich redmi 4 prime 3/32 w ciągu ost. miesiąca ? Interesuje mnie co tam za soft jest faktycznie wgrany bo różne info można przeczytać to samo z BL jedni piszą ze zablokowany inni ze odblokowany . Trochę mnie przycisnęło czasowo i zastanawiam się nad odżałowaniem tych 200zl i zakup u nich ,na ich stronie jest taniej niż na allegro . Jak ten rabat dla forumowiczów dostać ? potrzebny jakiś kod od admina/przedstawiciela czy tylko na nick z forum ? Ja kupowałem - przeczytaj mój post na poprzedniej stronie. Może coś się zmieniło, ale ja pisałem o odblokowanie BL jeszcze zanim miałem telefon.
24naha Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 Kolejny Redmi 3s od Fosttecha dotarł do Jaworzna - jak zwykle, szybko , w stanie nienagannym Przy moim zamówieniu adapter nie pasował do ładowarki ( no te adaptery to ryżowe dziadostwo - ale takie są ogółem więc no of , więc poczekałem ), teraz koleżanka zamówiła Redmi 3s dla siebie przez allegro, a ja poprosiłem dodatkowe adaptery - dostaliśmy 4 sztuki fajny sklep, tam ludzie widać, że wiedzą, że można mniej zarobić na sztuce, ale trzeba je sprzedawać non stop z nieposzlakowaną opinią Działajcie, tak jak działacie ! U mnie kroi się kolejny Redmik do zamówienia, dam znać, że ode mnie to może kiedyś jakiś fajny rabacik na nowe Xiaomi dostane hihi. Pozdro Fosttech.
Kacperinjo Posted February 5, 2017 Posted February 5, 2017 (edited) Kupiłem u nich 3S pro. Szybko wysłali, dobrze zabezpieczony. Niestety telefon okazał się być uszkodzony i odsyłam właśnie na gwarancje. Nie wiecie jak wygląda u nich serwis, macie jakieś doświadczenie? Trochę lipa, bo telefon był prezentem i musiałem go odebrać. Mam nadzieję, że nie na długo Edited February 5, 2017 by Kacperinjo
Agavera Posted February 7, 2017 Posted February 7, 2017 Kupiłem od tego sprzedawcy Lenovo K3 Note niestety po 2 miesiącach padł zasięg. Telefon został wymieniony na nowy w przeciągu niecałych dwóch tygodni bez problemu. Jak dla mnie poszło szybko i sprawnie.
Kacperinjo Posted February 7, 2017 Posted February 7, 2017 8 godzin temu, Agavera napisał: Kupiłem od tego sprzedawcy Lenovo K3 Note niestety po 2 miesiącach padł zasięg. Telefon został wymieniony na nowy w przeciągu niecałych dwóch tygodni bez problemu. Jak dla mnie poszło szybko i sprawnie. To nieźle. Ja natomiast kupiłem już uszkodzony. Mam nadzieję, że nie będę musiał czekać dwóch tygodni na wymianę
crampi Posted February 9, 2017 Posted February 9, 2017 Ktoś brał u nich redmi 4 prime 3/32 w ciągu ost. miesiąca ? Interesuje mnie co tam za soft jest faktycznie wgrany bo różne info można przeczytać to samo z BL jedni piszą ze zablokowany inni ze odblokowany . Trochę mnie przycisnęło czasowo i zastanawiam się nad odżałowaniem tych 200zl i zakup u nich ,na ich stronie jest taniej niż na allegro . Jak ten rabat dla forumowiczów dostać ? potrzebny jakiś kod od admina/przedstawiciela czy tylko na nick z forum ?Jeśli chodzi o rabat to tylko mówisz że jesteś forumowiczem miui polska i tylko tyle..pacnięte z RedMi Note3 SE
szperaczz Posted February 13, 2017 Posted February 13, 2017 Dnia 13.05.2016 o 20:30, Foster Technologies napisał: www.fostertechnologies.pl Na hasło Miui Polska możemy zaproponować -5% na wszystkie nasze produkty. Tak z ciekawości spytam, dalej to aktualny rabat?
crampi Posted February 15, 2017 Posted February 15, 2017 Tak z ciekawości spytam, dalej to aktualny rabat?Chyba tak. Przecież nic nie stracisz jak powiesz o zniżce z forum pacnięte z RedMi Note3 SE
kloss Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 (edited) Witam, potwierdzam opinie poprzedników - firma Foster Technologies to rzetelny sprzedawca, telefony posiadają u siebie - zamówienie poszło w czwartek koło południa, a w piątek trzymałem go już w ręce - Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32 International. Bardzo miła obsługa, bezproblemowy kontakt telefoniczny i mailowy, towar bezpiecznie zapakowany. Wraz z przesyłką otrzymałem wszystkie dokumenty - faktura imienna (bo tak sobie zażyczyłem), podbita i wypełniona karta gwarancyjna oraz dodatkowo karteczka z ważną informacją o uruchamianiu dostarczonych urządzeń w warunkach zimowych! Niby każdy wie, jak się powinno obchodzić ze sprzętem, który kilkanaście godzin leżał w zimnie, ale sam pomysł świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta. Do tego odręcznie napisana karteczka z pozdrowieniami Z tego miejsca pragnę przesłać również jak najlepsze życzenia dla całej firmy. Podsumowując - pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Na 100% polecam. P.S. Na hasło Miui Polska w dalszym ciągu udzielany jest rabat. Polecam zakupy bezpośrednio w sklepie, a nie przez pewien bardzo znany alledrogi portal aukcyjny. Edited February 20, 2017 by kloss 1
Gorthin Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 Witam. Ze swojej strony mogę tego sprzedawcę tylko polecić. Dobre ceny, miła obsługa. Paczka dotarła na drugi dzień. Wszystko w jak najlepszym porządku. Gwarancja jest. Rabat dla tego forum dalej podtrzymany. Polecam gorąco. P.S. Pytanie do samego sprzedawcy. Możecie polecić jakieś pokrowce ochronne na Xiaomi Redmi 4 Pro?
Maayra Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 Kupowałam z Foster przez allegro redmi 3s, zachęcona opiniami na tym forum. Sprzęt jak najbardziej w porządku, za to jeżeli coś pójdzie nie tak np. wystąpi problem z doręczycielem, to już nie wszystko jest tak jak powinno. Kontakt z firmą co prawda bardzo szybki, ale wybiórczo odpisują na maile i nie odpowiadają na zadane pytania. Czas przesyłki wynosił niemal tydzień. Okazało się, że kurier nie znalazł paczki w skrytce w paczkomacie. Firma kazała czekać na rozwiązanie sprawy przez inpost, twierdząc że oni wszystko zrobili jak powinni. Koniec końców przesyłka dotarła (ta wysłana oryginalnie), ale nie odpowiedzieli mi na pytanie co się działo z paczką. Dlatego mam prawo wątpić w stuprocentową winę doręczyciela. Przykro mi, że firma podeszła nieprofesjonalnie do tej sprawy. Mam nadzieję, że przeczytają komentarz i wyciągną wnioski."Miłego dnia! :)"
bad Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 No przecież po to jest śledzenie przesyłki inpost żeby sprawdzić jej status. Sprawdź jej kolejne etapy i zweryfikujesz jak i kiedy przemierzała drogę paczka.
tpawel Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 InPost... No comment. Straciłem zaufanie do tej firmy już . A szkoda bo zapowiadało się nieźleRedmi PRO by TT
Maayra Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 Dnia 21.02.2017 o 21:39, bad napisał: No przecież po to jest śledzenie przesyłki inpost żeby sprawdzić jej status. Sprawdź jej kolejne etapy i zweryfikujesz jak i kiedy przemierzała drogę paczka. Tak, śledzenie przesyłki inpost zatrzymało się na oczekiwaniu na odbiór paczki przez kuriera z paczkomatu. Dopiero na infolinii, po moim telefonie, udzielili mi informacji, że widzą w systemie, że coś jest nie tak z przesyłką i sprawa oczekuje na wyjaśnienia, bo kurier paczki nie zastał. W każdym razie teraz sprawa jest już zakończona. Dnia 21.02.2017 o 22:23, tpawel napisał: InPost... No comment. Straciłem zaufanie do tej firmy już . A szkoda bo zapowiadało się nieźle Redmi PRO by TT Nie wiem czyja wina była w przypadku mojej paczki :).
t.bone Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Witam! Wpis zamieszczam tutaj, ponieważ powoli mam dosyć wymiany maili, po kilka razy w tej samej sprawie. Telefon zakupiłem w styczniu tego roku. Dokładnie dwa egzemplarze - dla mnie i dla małżonki. Problem pojawił się w moim modelu - Mi5 czarny, 32GB. Po naklejeniu szkła (Nillkin Pro HD) na ekran, przycisk nawigacyjny MENU przestał reagować. Pod koniec stycznia, oczywiście poinformowałem o tym sklep. Dostałem odpowiedź: Tak, producenci specjalnie robią takie podchody by nie używać szkła W nowych telefonach robią również różna zaokrąglenia... Dość skomplikowany temat generalnie raz działa dobrze a raz nie.Jak Pan chce moze PAn podesłać numer konta to pan zwrócimy połowę za szkło Pozdrawiam,Zespół Foster Technologies Odpuściłem, przekonfigurowałem pozostałe przyciski w taki sposób, by nie korzystać z lewego - MENU. W zeszłym tygodniu, grzebiąc w diagnostyce znalazłem taką oto informacje (dodam, że telefon jest w wersji czarnej): Wychodzi jednak, że system widzi panel ale biały. Jest jakaś usterka na połączeniu, lub też ekran (być może był wymieniany) nie jest nowy. Siłą rzeczy zacząłem to wiązać ze słabą czułością przycisków nawigacyjnych. Po raz drugi kontaktuje się ze sklepem i opisuje ten i poprzedni problem. Jaką dostaje odpowiedź? Ano sklep prosi mnie, żebym przesłał kod IMEI z telefonu i z pudełka. Zgadza się. Proszą bym jeszcze podał kolor telefonu i porównał z informacją na pudełku. Zgadza się. Wow... Sklep twierdzi, że wszystko jest ok. Zapada cisza. Upominam sie w kolejnym mailu. Dostaje odpowiedź, że to nie ich wina, że chinole wpisali coś w system i pokazuje mi "TP color white" w diagnostyce. Cierpliwie opisałem po raz kolejny mój problem z czułością przycisków na ekranie. Ponadto parametr TP color powinien pokazać prawdziwa wartość. W odpowiedzi dostaję: Aaaa, ok juz wszystko wiem, rzeczywiście mieliśmy parę takich przypadków że wszystko było ok a po naklejeniu szkła telefon traci czułość, szczególnie w dolnej części.Niestety ale ten temat w żaden sposób nie przejdzie u producenta jako reklamacja bo oni piersze co to i tak ściągają szkła...Aktualnie dostalismy kilka sztuk Mi5 i możemy Panu wymienić za dopłatą ale oczywiscie musielibyśmy obejrzeć Pana egzemplarz. Jestem głęboko rozczarowany podejściem sklepu. Kupuje nowy telefon, zgodnie z opisem. Wiadomo wady się zdarzają. Pytanko, dlaczego niby teraz muszę ponosić dodatkową opłatę? Telefon jest w fabrycznym stanie. Mam głęboką nadzieję, że podczas osobistej wizyty w sklepie uda się rozwiązać problem. Mi5 przez Tapatalk
Artaniis Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Ostatnio dokonałem zakupu Redmi Note 3 pro w ich sklepie. Po początkowych trudnościach z dostarczeniem potwierdzenia zamówienia na maila, telefon otrzymałem na drugi dzień. Przyszedł w oryginalnym opakowaniu wraz z wszelkimi dokumentami. Także ja polecam tego sprzedawcę jeśli chodzi o zakup telefonu.
SiaomiPL Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Witam A ja mam pytanko jeśli odblokuje bootloader to dalej będzie obowiązywała gwarancja z tego sklepu - Fosttech?
crampi Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Witam A ja mam pytanko jeśli odblokuje bootloader to dalej będzie obowiązywała gwarancja z tego sklepu - Fosttech? Będziepacnięte z RedMi Note3 SEBędzie . Zresztą zadzwoń do nich i dopytaj.pacnięte z RedMi Note3 SEpacnięte z RedMi Note3 SE
MisieX Posted March 12, 2017 Posted March 12, 2017 Witam! Aż pierwszego posta poświęcę na to, żeby również polecić Bardzo dobry kontakt (mailowy). Dwa Redmi 4 Pro z akcesoriami przyszły poniżej 24 godzin od zaksięgowania przelewu. Soft w oryginalnej wersji global (gdyby kogoś to interesowało).
piotra Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Witam, Również polecam, zamówiony MI4 biały. Rabat dla użytkowników forum dalej obowiązuję, dobry kontakt mailowy, bardzo szybka wysyłka.
creaf Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Witam, Kupiłem u tego sprzedawcy: - Mi5 64Gb Gold - szkło hartowane Nillkin - case Nillkin Kontakt mailowy rewelacja, kupiłem telefon w Niedzielę, we wtorek kurier przyniósł mi paczkę mimo iż telefon kupiłem oddzielnie i przez maila dogadałem szkło i plecki. Jak najbardziej polecam. Mam dwa problemy ale raczej nie jest to wina sprzedawcy. Plecki są lekko luźne, szczególnie prawy dolny narożnik, jest to ciut denerwujące. To się zagłębię czy to mój przypadek czy ten typ tak ma. Szkło hartowane "odkleja się" na narożu, o tym nie wiem co myśleć. W moich poprzednich Nilkinach nie miałem tego problemu.
wojtekmarchewka Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 17 godzin temu, creaf napisał: Mam dwa problemy ale raczej nie jest to wina sprzedawcy. Plecki są lekko luźne, szczególnie prawy dolny narożnik, jest to ciut denerwujące. To się zagłębię czy to mój przypadek czy ten typ tak ma. Szkło hartowane "odkleja się" na narożu, o tym nie wiem co myśleć. W moich poprzednich Nilkinach nie miałem tego problemu. Jeżeli szkło masz nillkin zwykle a nie pełne, to jest to normalne ponieważ, Mi5 ma Ekran 2.5D, do takich ekranów stosuje się pełne szkła w kolorze. Plecków nie znam, więc się nie wypowiem
Prestidigitat0r Posted March 20, 2017 Posted March 20, 2017 Czy jest możliwość skorzystania z 5% zniżki przy zakupach przez allegro bądź na stronie http://fostertechnologies.pl?
Conor Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 (edited) Z tego co pamiętam to oni odejmowali od ceny allegro. Ogólnie więcej jak 20zł niż na stronie nie ugrasz. Szkoda zachodu. @Foster Technologies Macie mi4 2/16 LTE na stanie ? czarną bądź białą ? I jeśli tak to jaką cenę można utargować ? Edited March 25, 2017 by Conor
Regis Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 (edited) czy ktoś się orientuje, czy ten telefon (oraz jego pozostałe wersje kolorystyczne) ma Global ROM, czy syfmiui? http://www.fostertechnologies.pl/pl/p/Xiaomi-Redmi-3s-16GB-BIALY/390 bo ceny mają dobre, ale wolałbym nie bawić się później w odblokowywanie bootloadera i wgrywanie nowego romu, zwłaszcza że telefon ma być dla mamy edit: okej, poniżej jest napisane: Nakładka: Miui V7 wersja GLOBAL , więc powinno być ok Edited March 25, 2017 by Regis
Foster Technologies Posted March 28, 2017 Posted March 28, 2017 Witamy wszystkich użytkowników! To prawda, rzadko ostatnio tutaj zaglądamy. Dziękujemy za wiele udanych zakupów, przepraszamy jeśli ktoś czuje się rozczarowany produktem czy też obsługą (sądząc po ilości zamówień i ciągle powtarzających się Klientami takich osób jest mało:) ) Potwierdzamy - Rabat MIUI POLSKA ciągle obowiązuje! Chcielibyśmy tutaj dodać pewną informacje (tak żeby było oficjalnie:) ): Mimo blokad EDL w softach <8.1.10 wszędzie gdzie podajemy oficjalny Global, to jest oficjalny Blobal! Temat dotyczy zwłaszcza nowych modeli Redmi 4 PRO / Redmi 4A / Note 4 / Note 4x / Mi5s PLUS. 2 tygodnie temu rozpoczeliśmy współpracę z firmą ABC DATA, aktualnie oferty nasze będą pochodziły z dwóch dystrybucji Import własny - Gwarancja 12 miesiecy nasz serwis Oficjalna dystrybucja - Gwarancja 24 miesięcy oficjalny serwis Ponieważ oferta z oficjalnej dystrybucji jest dość uboga, będziemy posiadali również modele które nie mogą być dostarczone przez firmę ABC DATA. Najważniesza informacja dla was - na powyższe produkty rabat również obowiązuje! Nie mamy niestety sił przerobowych na dyskusje forumowe i facebookowe dlatego wszystkich serdecznie zapraszamy na kontakt telefoniczny tel 888 41 43 45 lub mailowe [email protected] lub [email protected] Ponieważ w ostatnim czasie notujemy zbyt duże ilości zaginięć przesyłek za pośrednictwem IN POSTU, powoli wygaszamy dystrybucję danym przewoźnikiem.
slawos73 Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 (edited) 22 godziny temu, Foster Technologies napisał: Witamy wszystkich użytkowników! To prawda, rzadko ostatnio tutaj zaglądamy. Dziękujemy za wiele udanych zakupów, przepraszamy jeśli ktoś czuje się rozczarowany produktem czy też obsługą (sądząc po ilości zamówień i ciągle powtarzających się Klientami takich osób jest mało:) ) Potwierdzamy - Rabat MIUI POLSKA ciągle obowiązuje! Chcielibyśmy tutaj dodać pewną informacje (tak żeby było oficjalnie:) ): Mimo blokad EDL w softach <8.1.10 wszędzie gdzie podajemy oficjalny Global, to jest oficjalny Blobal! Temat dotyczy zwłaszcza nowych modeli Redmi 4 PRO / Redmi 4A / Note 4 / Note 4x / Mi5s PLUS. 2 tygodnie temu rozpoczeliśmy współpracę z firmą ABC DATA, aktualnie oferty nasze będą pochodziły z dwóch dystrybucji Import własny - Gwarancja 12 miesiecy nasz serwis Oficjalna dystrybucja - Gwarancja 24 miesięcy oficjalny serwis Ponieważ oferta z oficjalnej dystrybucji jest dość uboga, będziemy posiadali również modele które nie mogą być dostarczone przez firmę ABC DATA. Najważniesza informacja dla was - na powyższe produkty rabat również obowiązuje! Nie mamy niestety sił przerobowych na dyskusje forumowe i facebookowe dlatego wszystkich serdecznie zapraszamy na kontakt telefoniczny tel 888 41 43 45 lub mailowe [email protected] lub [email protected] Ponieważ w ostatnim czasie notujemy zbyt duże ilości zaginięć przesyłek za pośrednictwem IN POSTU, powoli wygaszamy dystrybucję danym przewoźnikiem. witam. Czy telefony, które posiadacie w sklepie stacjonarnym można nabyć od ręki? Bez względu na źródło dystrybucji. Edited March 29, 2017 by slawos73
Foster Technologies Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 44 minuty temu, slawos73 napisał: witam. Czy telefony, które posiadacie w sklepie stacjonarnym można nabyć od ręki? Bez względu na źródło dystrybucji. Tak
Pagi Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Właśnie dostałem telefonik zakupiony przedwczoraj po południu. Aż się miło zrobiło po otwarciu paczuchy Taki mały gest a jak wiele znaczy Pozdraowienia dla miłej Pani z FosterTechnologies
Judas Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 (edited) Podpisuję się wszystkim czym mogę pod pozytywnymi opiniami dla @Foster Technologies Jestem pozytywnie zaskoczony tym, jak bardzo sprawnie przebiegł mój zakup. Świetny kontakt mailowy, wszystko wyjaśnione tak jak trzeba. Miły ukłon z rabatem w stronę forumowiczów - potwierdzam, działa Telefon Redmi 4 Pro zamówiony wczoraj, dziś jest już u mnie. Również życzę miłego dnia Edited March 30, 2017 by Judas
Recommended Posts