valgir

Użytkownicy
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About valgir

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. valgir

    Aktualizacja peace

    a po tej aktulizacji nie szwankuje Wam troche czujnik HR? obecnie, po aktulizacji, czesto mocno zawyza mi wynik, nawet pokazujac HR 200 przy srednio mocnym wysilku
  2. u mnie niestety tez - Redmi Note 5 3/32 wersja CN, chce zmienic na globala: Jest sens próbowac inne metody, nowe konta miui itd. ?
  3. valgir

    Xiaomi Redmi Note 4X - opinie

    Panowie, a jak wrazenia z aparatu omnivision? Ponoc caly nowy wypust ma juz tylko omni i ludzie nie narzekaja.
  4. valgir

    MI 4c - pytania ogólne - wątek zbiorczy

    Panowie, poleci ktoś sprawdzoną aukcję z wyświetlaczem oraz dotykiem do Mi4c? Niestety mój padł ugryziony przez dziecko Najlepiej chyba z Chin, bo u nas wszystko 2 razy droższe od Januszy. Ewentualnie jakiś sprawdzony serwis, który wymienia w dobrej cenie.
  5. valgir

    MI 4c - pytania ogólne - wątek zbiorczy

    Czesc, czy jest ktos w stanie polecic jakas sprawdzone aukcje z aliexpress z zestawem naprawczym do ekranu? Niestety padla szyba/wyswietlacz i na pewno dotyk. Zaczynam sie powoli gubic co oferuje dana aukcja i co dokladnie jest potrzebne do wymiany.
  6. Sprawdz taki myk. Odpal hotspot i wlacz transmisje daych. Jak zalapie to wylacz hotspot. U mnie rozwiazuje problem i wystarczy tak zrobic "raz na dzien".
  7. valgir

    Nie mozna odebrac polaczenie.

    Przwyrocilem tylko ustawienia fabryczne, nie uzywalem kingroota i od tego czasu wszystko smiga. No moze oprocz tego ze bateria jakos szybko schodzi
  8. valgir

    Nie mozna odebrac polaczenie.

    Faktycznie, to jest tylko spolsczenie MIUI od Goldwaya. Dodam moze jeszcze ze przez pierwsze pare dni wszystko dzialalo OK. Moze to wina tego, ze wczoraj odpalilem KingRoota? Bo mniej wiecej w tym momenie zaczelo sie sypac, a nic wiecej nie bylo robione na telefonie oprocz nagrania chrome itd.
  9. Witam. Panowie mam taki problem. Moze ktos juz tez mial i udalo sie rozwiac. Mam RN2 od Goldwaya z wgranym MIUI PL gdy telefon mam odblokowany to gdy ktos do mnie dzwoni slysze dzwiek polaczenia, ale nie pojawia sie nic na ekranie dzieki czemu moglbym odebrac polaczenie... Gdy telefon jest zablokowany problem nie wystepuje.