Santos_Ramirez

Użytkownicy
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Santos_Ramirez

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 12/05/1986

Recent Profile Visitors

439 profile views
  1. Wydaje mi się ze w najnowszych aktualizacjach coś zepsuli bo ostatnio z baterią jest dramat
  2. Powodzenia Ci życzę z zakupami u niego. Mnie oszukał, fałszywie oskarżał, a na koniec bez żadnego dowodu czy pisma producenta tylko z chęci zemsty za to że opisałem jakim jest frajerem, stwierdził że sam uszkodziłem kamerę i jeśli nie zamówię kuriera to ją zutylizuje. Chcesz się bawić w zakupy u takiego człowieka?
  3. Poza tym że bajka o uceglonej kamerce to bujna wyobraźnia burizy nie podparta żadnym dowodem czy pismem z serwisu (ciągle na nie czekam) to racja, nie ma w tym nic dziwnego
  4. Ja ciągle czekam aż mi prześlesz skan z serwisu o odrzuceniu reklamacji i jakikolwiek dowód na to że sam ucegliłem kamerkę. Nie masz nic, tylko w odwecie że opisałem tą historię, to jakim jesteś człowiekiem oraz negatywny komentarz, stwierdziłeś że specjalnie brikuje kamerki. Przypomnę jeszcze raz: cały czas posiadasz tą kamerkę, nie dostałem od ciebie żadnej oficjalnej odpowiedzi na temat mojego zwrotu, ani pieniędzy. Jesteś oszustem, wyłudzaczem i złodziejem!!!!!
  5. Mnie zakupy u Burizy nauczyły jednego nigdy więcej nie kupuj od pseudo sprzedawców towaru bez gwarancji w Polsce. Chciałem kupić trochę taniej a musiałem się zmagać z oszustwem, wyłudzeniem i odpieraniem klamliwych zarzutów. Koniec końców jestem bez kamery i bez pieniędzy i mimo że pisałem o udostępnienie pisma z serwisu stwierdzającego uszkodzenie z winy użytkownika to go nie otrzymałem. Po straceniu nadziei na otrzymaniu od Burizy sprawnego sprzętu kupiłem gopro i powiem że jakość filmów jest dużo lepsza oraz co ważniejsze - działa.
  6. Nie mam ani kamery ani pieniędzy.
  7. Jak twój telefon ulegnie awarii to wtedy poznasz "fachowość" Burizy. W takim wypadku lepiej oddaj do serwisu w pl, bo tak jak ja stracisz pieniądze i sprzęt.
  8. Kiedyś miał firmę zarejestrowaną w Polsce ale ją zawiesił. Teraz ma w Chinach i jedynie co można mu zrobić wynająć prawnika i pozywać go na terytorium Chin.
  9. Sprzedawca po otrzymaniu kamery stwierdził że nie dostanę zwrotu pieniędzy gdyż sam ją ucegliłem i jeśli nie zamówię sobie kuriera to ją zutylizuje. Poprosiłem o wklejenie pisma z serwisu o stwierdzonym uszkodzeniu z winy użytkownika, nic takiego nie otrzymałem. Buriza na podstawie swoich domysłów stwierdził że sam umyślnie uszkadzam kamery poprzez wgrywanie złego FW ( w rozumowaniu Burizy muszę mieć super hobby-kupić kamerę po to aby ją psuć, wydawać na wysyłki ok 300zł i przez rok gwarancji jej nie używać gdyż jest cały czas w podróży) Na YT znalazłem rozwiązanie mojego problemu z pierwszej kamerki wg opisów problemem było słabe lutowanie. https://www.youtube.com/watch?v=_9iRgCgs-WM Jeśli nawet byłbym takim idiotą i wgrywał złą wersję FW to przedstawiam proces jak łatwo przywrócić do życia kamerkę. https://www.youtube.com/watch?v=BcSep6YN77c Skoro naprawa jest taka łatwa to czemu serwis wymienił mi kamerkę na nową? Rozmawiałem z allegro to stwierdzili że sprzedawca nie uznał naprawy na gwarancji i nie mogą podważać jego decyzji. Byłem u rzecznika praw konsumenta powiedział że jego kompetencje kończą się na krajach UE a dalej trzeba wynająć prawnika co w przypadku kwoty kamery jest nieopłacalne. Tak więc kupując od niego cokolwiek nie macie żadnej linii obrony. Moje zakupy u tego oszusta wyglądały następująco Telefon Xiaomi Redmi Note 2 urząd dowalił mi opłaty że wyszło drożej niż u innych sprzedawców (za tą aukcje otrzymał pozytywny komentarz) Kamera SJCAM 5000+ której historie można wyczytać na tym forum (negatyw brak kamery i brak ok 900zł) Oczywiście kontakt z Buriza odbywa się przez wykop.pl
  10. Sądzisz że taka kropka czy odcięcie obudowy w tym samym miejscu wynikają z procesu produkcyjnego i występuje w wielu urządzeniach? No proszę Cię. Jakoś po 3 wysyłce do Chin i tym razem otrzymaniem innej kamerki tego nie było. Sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda następująco odesłałem w ciemno cały zestaw kamera plus akcesoria do sprzedawcy wraz z odstapieniem od umowy kupna-sprzedaży i czekam na zwrot pieniędzy (kamera dnia 05.05. 2016 została dostarczona) oczywiście Buriza do tej pory nic nie odpisuje.
  11. Jakie kłamstwo? Przestań ściemniać bo kamerę z wersją 3.2 otrzymałem od was. Twoje łganie robi się naprawdę śmieszne, oskarżasz mnie że zainstalowałem złą wersję FW i przez to popsułem kamerę, a wcześniej napisałeś: Istnieje kilka wersji SJ5000+ i wersje firmware nie są ze sobą kompatybilne! NIE MA możliwości abyśmy odesłali ten sam towar, ponieważ nie da się fizycznie wgrać firmware 3.X na kamerkę, która fabrycznie wyszła z firmware poniżej 2.7, ponieważ płyty główne są w innej rewizji i aktualizacja zakończy się niepowodzeniem!!! Na potwierdzenie link do strony producenta: jak widać ciągle musisz zmieniać zdanie co tylko potwierdza kto tu ściemnia. Najniższa cena idzie w parzę z najniższym poziomem obsługi. Nie tworze fałszywych kont tylko mam jedno i to samo. Zawsze solidnie pakuje przesyłki i nie jestem takim idiotą żeby wysyłać kamerkę w samej kopercie, kamera przechodziła przez urzędy celne i może tam została niewłaściwie przepakowana. Co do wysyłki z baterią: wyjaśniałem już wielokrotnie powód jej wysłania, wklejam również e-mail który wysłałem w odpowiedzi na zarzuty? *Santos Ramirez <...> Do: XON TECHNOLOGY <[email protected]> Pana linia obrony robi się coraz bardziej żenująca. Z każdym kolejnym e-mailem utwierdzam się w przekonaniu że padłem ofiarą oszustwa i próby wyłudzenia. Ale wracając do nie zastosowania się do instrukcji. Dołączenie baterii do wysyłki wytłumaczyłem we wcześniejszych wiadomościach, czemu podczas 2 wysyłki do Chin nie poinformował mnie Pan o tak rażącym według Pana złamaniu instrukcji które skutkuje koniecznością pokrycia kosztów dostawy, tylko wykonał Pan serwis i odesłał kamerę z powrotem. Druga rzecz czemu dopiero teraz po przetrzymaniu kamery ponad 2 tygodnie informuje mnie Pan o innym powodzie zatrzymania urządzenia niż utrzymywał Pan do tej pory (negatywny komentarz). Jeśli dla Pana wysłanie dodatkowej baterii o wadze 17g (dołączam zdjęcie przedstawiające wagę baterii) stanowi problem oraz naraża na dodatkowe koszta to proszę odesłać samą kamerę bez baterii. A mnie cały czas zastanawia jeden fakt: Jakie otrzymałem urządzenie po 2 wysyłce do Chin skoro według naklejki z SN nie było na niej fizycznej możliwości zainstalowania FW 3.X. Więc się pytam czemu dalej przetrzymywałeś moją kamerę i wyłudzałeś ode mnie pieniądze? Skoro nie odpisujesz na moje e-maile to zapytam się jeszcze raz co mam po raz kolejny robić z niesprawnym urządzeniem? mam odsyłać 5 raz? czy przyjmiesz towar i oddasz pieniądze? Jestem ponad 800zł w plecy przez zakupy u ciebie i nie zamierzam tego tak zostawić. Pogrzebałem trochę i znalazłem również wizualny dowód na to że otrzymałem tą samą kamerkę. To jest pierwszy filmik jaki wysłałem sprzedającemu z usterką z dnia 12.09.2015 https://www.youtube.com/watch?v=bztS9oLzvQs&feature=youtu.be a tu obrazek wyciągnięty z tego filmiku czas 7s zoom oraz filmik w którym pokazuję wersję zainstalowanego FW z dnia 12.01.2016 https://www.youtube.com/watch?v=hzBECx7np94 obrazek z tego filmiku 23s: zoom Jest to mała kropka o której wspominałem w e mailach do sprzedającego. Innymi znakami charakterystycznymi było lekkie odgięcie obudowy patrząc na kamerkę z góry oraz ryski przy klapce od baterii jednak nie uwieczniłem ich na filmikach przed pierwszym i drugim odesłaniem do Chin. Kamera działa tak samo jak wysłana wcześniej, posiada takie samo FW 3.2 (choć powinno nie być możliwości wgrania tej wersji w niby nowej kamerce) oraz wygląda tak samo (poza inną naklejką z numerem seryjnym) a mimo to sprzedawca twierdzi że otrzymałem nowy sprzęt i oskarża mnie o kłamstwo.
  12. Jeśli chodzi o wykop to mój wpis istnieje cały czas: http://www.wykop.pl/link/3105979/zakupy-u-xon24-buriza/ Nie wiem komu jeszcze podpadł Buriza skoro ktoś podszył się pode mnie i przekopiował mój tekst (znalazłem ten wątek, brałem w nim udział i odparłem kłamliwe zarzuty) profil tej osoby został skasowany i dlatego jest niedostępny. Usterka była dosyć specyficzna tak jak napisałem raz działała raz nie. Widocznie Buriza trafił na moment w którym błąd nie występował. Kolejnym kłamstwem jest moja prośba na dokładne przetestowanie pierwszej kamerki(wtedy sądziłem że mam doczynienia z uczciwym człowiekiem), moja prośba dotyczyła ostatniej kamerki SJCAM201511036388 (która uległą awarii po niecałym tygodniu sporadycznego użytkowania) Tak działała w dniu otrzymania przesyłki rzekomo nowa kamerka, nosiła te same ślady użytkowania oraz posiadała NAKLEJKĘ z numerem seryjnym który był niezgodny z zainstalowanym firmware. wstawiam również filmik z dnia następnego w którym to na początku widać znany błąd po czym udaje mi sie uruchomić kamerkę normalnie. Od 1.40 widać zainstalowaną wersję 3.2 Proszę nie robić ze mnie głupka który nie wie jaką ma instalować wersję. Przedstawiam również filmik z ostatnią kamerą na którą sprzedawca wyłudził ode mnie pieniądze na przesyłkę za negatywny komentarz (wg prawa skoro przyjął naprawę gwarancyjną to musi pokryć koszty transportu) powtórzę się z wykopu: nie wiem skąd on bierze swój towar ale mam spore wątpliwości co do oryginalności źródła. Odnośnie fotografii samej koperty powinien załączyć również fotografie kartonowego pudełka z napisem herbalife oraz foli bąbelkowej służącej to owinięcia kamerki, gdyż tak była spakowana przesyłka. Kolejną sprawą świadczącą o "profesjonalności" Burizy, jest fakt że sprawy reklamacyjne musimy załatwiać na forach internetowych zamiast w prywatnej korespondencji (sprzedawca nie odpisuje na moje wiadomości)
  13. Kiedyś gdy miałem sgs2 i bawiłem się w nieoficjalnie Romy przy aktualizacji cyanogenmod była zmiana androida i tak jak tu za nic nie chciał się system odpalić. Dopiero gdy po aktualizacji zrobiłem full wipe to telefon dzialal normalnie.
  14. Moją przygodę z Panem Buriza mogę uznać jako najbardziej żenującą transakcję w moim życiu. Zakupiłem od niego kamerę SJ5000+ w sierpniu 2015. Kamera działała prawidłowo ok 30min, a następnie zaczął pojawiać się poniższy problem: https://www.youtube.com/watch?v=Sx1MY5vSUL4 Zdarzało się czasami uruchomić normalnie i wtedy działała prawidłowo, jednak było to bardzo rzadko, a ja nie po to kupiłem kamerę żeby siedzieć pół godziny i bawić się w włączanie i wyłączanie kamery przed jakimkolwiek nagraniem. Zgłosiłem reklamację do Pana Burizy / Xon24 załączyłem również filmik z przedstawionym problemem. Kazał odesłać do siebie do Chin, tak też uczyniłem. Po jakimś czasie dostaje odpowiedź że kamera u sprzedawcy działa poprawnie, nagrał również filmik potwierdzający jego słowa i kazał pokryć koszty przesyłki powrotnej jako nie uznana reklamacja. Stwierdziłem że widocznie coś się jej odwidziało i może teraz będzie wszystko ok. Pieniądze przelałem kamera do mnie wraca po otwarciu i chyba 2 uruchomieniu wyskakuje ten sam błąd. Kolejny kontakt, kolejna wysyłka tym razem wysłałem razem z baterią i kartą SD żeby mógł znaleźć źródło problemu. Sprzedawca zapewniał mnie że nawet jak nie wykryje usterki to odeśle kamerkę do producenta. Kamera została dostarczona jednak leżała na poczcie 18 dni zanim została odebrana a to był już grudzień. Sprzedawca poinformował mnie że otrzymam nową kamerę, po dotarciu urządzenie chwile działało prawidłowo po czym pokazał się ten sam problem. Gdy przyjrzałem się bliżej okazało się że nosi te same ślady użytkowania i posiada tą samą wersje FW co kamera wysłana za 1 i 2 razem. Napisałem że otrzymałem ten sam sprzęt i żądam zwrotu pieniędzy, Buriza odpisał tylko że sprzęt jest nowy i kontakt się urwał. Wystawiłem negatywny komentarz na allegro i w związku z brakiem kontaktu zadzwoniłem do Xona. O zwrocie pieniędzy nie było mowy, ustaliliśmy że odeślę na adres w Polsce gdyż przebywał wtedy na urlopie. Po wysłaniu paczki dostałem SMS żebym nie wysyłał gdyż nie wraca do rodzinnej miejscowości, odpisałem że już wysłałem. Po 2 tyg. paczka do mnie wraca. 3 wysyłka do Chin, sprawdzam na stronie że przesyłka została dostarczona dnia 02.02.2016. Dnia 18.02.2016 piszę wiadomość czy dotarła kamera, dostałem odpowiedź że dotarła w poniedziałek(15.02) a dzisiaj odesłał ją do producenta. Kłamstwo i kolejne przetrzymanie urządzenia. Po jakimś czasie dostaje wiadomość że po raz 2 sprzęt został wymieniony na nowy i w związku z negatywnym komentarzem mam pokryć koszty przesyłki. Odpisałem że jest to niezgodne z przepisami i poza tym nie etyczne jest żądanie pokrycia kosztów przesyłki przeze mnie skoro od pół roku nie potrafi dostarczyć mi działającego urządzenia. Odpisał że jego stanowisko jest ostateczne. Doszło między nami do przepychanek słownych, chciałem sprawę zgłaszać na Policję. Zostałem oskarżony o kłamstwo (wg sprzedawcy za 2 razem otrzymałem nowy sprzęt a ja w komentarzu napisałem że ten sam) i na potwierdzenie wysłał mi numery seryjne (SN można sprawdzić tylko na podstawie naklejki pod baterią) napisał mi że po zakupie otrzymałem kamerę z FW 3.x a wymieniony sprzęt miał FW 2.x i nie ma na niej możliwości zainstalowania wersji 3.x na potwierdzenie załączył link do strony producenta. Odpisałem że w kamerce jaką odesłałem i otrzymałem była wersja 3.2 na co mam dowody w postaci filmików. Zapytałem się w takim razie jakim cudem otrzymałem kamerę z wersją 3.2 skoro wg. numeru seryjnego nie ma na niej możliwości zainstalowania tej wersji. Na to pytanie do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Napisałem e maila że zostałem przez niego oszukany gdyż wysłał mi to samo urządzenie z przeklejonym SN. Do tego wyłudza ode mnie pieniądze na wysyłkę. W związku z brakiem kontaktu postanowiłem zapłacić te 25zł za wysyłkę, choć trochę się pośpieszyłem bo gdyby nie wysłał to allegro wprowadziło by ograniczenia na jego konto. Podsumowując zakupy u Pana Buriza/XON24 zostałem oszukany, na przesyłki wydałem ponad 200zł i przez 8 miesięcy od zakupu nie mogłem korzystać z urządzenia. Żeby nie być po raz kolejny oskarżany o kłamstwa załączam moją całą konwersację e-mail z tym człowiekiem oraz screeny z trackingu http://chomikuj.pl/santosramirez/Buriza
  15. Wejdź w trwp czy jakoś tak (vol up + vol Down +pwr) i po wcześniejszym wgraniu aktualizacji wersji z androidem 4.4 na kartę SD zainstaluj w tym trwp, poprzez opcję Install zip (będziesz musiał wyszukać lokalizację tego pliku na karcie SD) Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka