Buriza

Użytkownicy
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Buriza last won the day on November 2 2015

Buriza had the most liked content!

Community Reputation

59 Excellent

About Buriza

  • Rank
    Zaawansowany

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!

Recent Profile Visitors

5,830 profile views
  1. Najprawdopodobniej na rynku chińskim zostanie zaprezentowany w najbliższym czasie Redmi Note 5, ponieważ 4 generacji została już wygaszona. Pozostałe rynki są zawsze traktowane po macoszemu i premiery pojawiają się z kilku(nasto) miesięcznym opóźnieniem względem głównego rynku chińskiego. Zazwyczaj wygląda to w ten sposób, że modele którymi nasycił się już rynek chiński, a jednocześnie pozostało dużo sztuk na magazynie lub podzespołów do ich produkcji, mają premierę na innych rynkach.
  2. To jestem zdziwiony, że również jak Kruszan zamawiasz towar, który jest niedostępny w sklepie i nie można danego koloru w ogóle wybrać z listy aby przejść do dalszego kroku składania zamówienia. O ile jeśli jest możliwość wyboru danego wariantu w sklepie i po złożeniu zamówienia okaże się, że jest niedostępny to jest to czymś normalnym, że obsługa klienta się kontaktuje z konsumentem i informuje, że dany kolor jest niedostępny.
  3. Jeśli są dostępne wszystkie kolory, a kupujący wpisze w komentarzu omyłkowo inny kolor, niepokrywający się z zamówieniem to oczywiście nasza obsługa klienta to czyni. Opisana sytuacja jest wyjątkowa bo kupujący złożył zamówienie na złoty, a w komentarzu zażyczył sobie czarny, który był niedostępny i nie można było go w ogóle zamówić. Wybrał złoty, w naszym systemie był złoty, złoty był wysłany, złoty Pan Kruszan otrzymał.
  4. Nas nie obchodzi co sobie wpisze klient w komentarzu do zamówienia w takim przypadku jak opisany. Jeśli klient zamówił kolor X, a w komentarzyku dopisuje sobie, że chce kolor Y, który jest niedostępny i nie da sie go zamówić to wysyłamy zgodnie z zamówieniem kolor X. Nie pozostaje forumowiczom nic innego jak wypróbowanie strategii Pana Kruszan i pójście o pół kroku dalej. Wystarczy zamawiać telefony jak najtańsze kolorystycznie (których najwięcej jest na rynku), a w komentarzyku dopisać, że mają wysłać limitowaną wersję lub wersje kolorystyczne najciężej dostępne, np. już nieprodukowane (których cena jest wyższa) i liczyć na wysyłkę. Jak nie wyślą porządanej wersji lub wyślą domyślnie zamówioną to robić gównoburzę na forum i opisywac jaki ten sprzedawca jest zły No bo jak to?! Jak sprzedawca śmiał nie wysłać koloru który dopisałem w komentarzyku? Kij z tym, że zamówiłem złoty. Ja chce czarny! A to, że był akurat nieodstępny i nie dało się go zamówić w sklepie to mnie nie obchodzi! <lol>
  5. Gdyby zakupu dokonał Pan na allegro zostałby wysłany kolor dark grey. Pan natomiast po otrzymaniu potwierdzenia o dostępności na allegro, przez pracownika "A" obsługującego allegro (na dowód screenshot) dokonał sobie zakupu w sklepie internetowym, w którym dostępny był wyłącznie kolor złoty, takowy Pan wybrał i takowy został wysłany! Kto tutaj popełnił błąd? Na pewno nie my. Gdyby napisał Pan do pracownika sklepu internetowego "B", że wcześniej kontaktował się przez allegro i wyjaśnił całą sprawę to zostałby wysłany kolor, który chciał Pan domyślnie otrzymać. Tak jak pisałem, nasz zespół nie posiada umiejętności czytania w myślach, nie jesteśmy również jasnowidzami. Sytuacja jest wręcz absurdalna. Oczywiście najłatwiej jest zwalić winę na sprzedawcę, do tego żądać aby sprzedawca zamówił sobie kuriera po odbiór bo przesyłka czeka już zapakowana <śmiech> niż się przyznać do błędu. Niech osoby czytające ten wpis zapoznają się z dowodami w załączniku i wysuną logiczne wnioski. Ja już nie zamierzam nic więcej wyjaśniać i karmić trolla. Pozdrawiam.
  6. @krusza Jeśli już się opisuje sytuacje to zalecamy opisanie jej ze stanem faktycznym. O dostępnosć koloru pytał Pan przez allegro (inny adres email, pracownik "A" do obsługi klienta) i otrzymał twierdzącą odpowiedź, że dostępne są wszystkie kolory. Następnie zakupu dokonał Pan - UWAGA - w naszym sklepie internetowym (inny adres email niż ten na allegro, jak również inny pracownik "B" do obsługi klienta) wybierając kolor złoty i takowy został wysłany zgodnie z zamówieniem! Nie poinformował Pan pracownika sklepu internetowego, że wcześniej korespondował Pan przez allegro z nami, więc zamówienie zostało wysłane zgodnie z wybranym kolorem jaki widniał w systemie (czyli kolor złoty). Niestety cały nasz zespół 3 osobowy nie posiada umiejętności czytania w myślach klientów, nie jesteśmy również jasnowidzami. Otrzymał Pan wszystkie jednoznaczne wyjaśnienia na maila wliczając w to screenshoty na poparcie naszych racji. Dyskusja z naszej strony została zakończona. Ten wpis powstał wyłącznie jako wyjaśnie dla osób czytająch ten wątek. Pozdrawiamy.
  7. Nazwa przedmiotu: Huawei P9 Plus VIE-AL10 Dual SIM Opis: Na sprzedaż najwyższy model w ofercie producenta. Pełnoprawna wersja Dual SIM (nie żaden kastrat). Wysyłka z Polski w 24H. Towar pochodzi z ustawowego zwrotu. Klient odstąpił od umowy dzień po otrzymaniu towaru. Z telefonu została odklejona folia, w związku z tym została obniżona cena o 400zł+. Cały fabryczny zestaw łącznie z zestawem słuchawkowym i case. Od siebie dodam, że jakość wykonania P9 Plus bije na głowę wszystkie dostępne konkurencyjne telefony na rynku. TOP#1 pod tym względem. Poza tym: obiektyw LEICA, podwójny aparat, ekran AMOLED. Cena: 2699zł z darmową przesyłką kurierem (możliwy zakup na raty 0%) Aukcja allegro/olx: http://allegro.pl/huawei-p9-plus-64gb-2xsim-leica-12m-z-polski-24h-i6486064285.html Kontakt: przez allegro / PW Zdjęcia:
  8. Najnowszy Xiaomi Redmi Pro 32GB już u nas na stanie Wysyłka 24H System: MIUI 8, Wyświetlacz: 5.5" Full HD (1920×1080 pikseli), OLED, szkło 2.5D, Procesor: MediaTek helio X20/helio X25, GPU: Mali-T880MP4, RAM: 3 GB/4 GB, Pamięć: 32GB/64GB/128GB, czytnik microSD, Kamera: 5 Mpx, Aparat: podwójny, 13 Mpx + 5 Mpx, Coś dla ManiaKa: czujnik biometryczny, metalowa obudowa, szybkie ładowanie, Komunikacja: 4G VoLTE, Wi-Fi 802.11 ac/b/g/n (2,4 / 5GHz), Bluetooth 4.0, GPS + GLONASS, USB typu C, Bateria : 4050 mAh. Zapraszam: http://xon24.eu/xiaomi/261-xiaomi-redmi-pro-32gb-kolory.html Aukcja na allegro pojawi się w ciągu kilku godzin
  9. Można śmiało kupować. Cena w sklepie jest niższa niż na allegro. Redmi 3S 16GB aktualnie tylko złote na stanie. Oryginalne szkło hartowane Xiaomi +19.99zł
  10. Xiaomi Mi Notebook Air wersja 12.5" Towar dostępny, wysyłka 24H Zapraszam http://xon24.eu/tablety-i-notebooki/264-xiaomi-mi-notebook-air-125.html
  11. Hmmm... Na pierwszy rzut oka rzeczywiście wygląda jak autoreklama.
  12. Widze ze ładne Ma Pan zdanie o swoich kiljentach ? Czy każdy klient kupajacy u Pana moze liczyc na takie , slowa na wykopie ? 

     

    Szczerze to już mam dosyć zawracania sobie głowy trollami. Nie mam już na to czasu. Jak dla mnie @Saber158 usunięciem konta się sam zaorał (i przyznał), że cała sytuacja była zmyślona. Ile to już fałszywych wątków na nasz temat poleciało to głowa mała

     

     

  13. Cześć,

    bardzo mnie zaciekawiłeś tym fragmentem:

    Cytat

    aktualnie mam na PW osobę, która niby wygrała z Tobą sprawę sądową, co prawda nie ufam mu (kto przy rozprawie sądowej dostaje 300zł odszkodowania za odmowę gwarancji sprzedawcy? Co więcej, ta osoba używa na forum ciągle VPN'ów, także...), a raczej, nie ufam tutaj nikomu, w końcu nikt się tak na prawdę ze sobą nie zna, ale nie jest to jedyna osoba, która z takimi rzeczami na Twój temat do mnie pisze. Ludzie błagają o blokowanie Twojego konta, o usuwanie postów, o wstawienie się za nich, aby dostali od Ciebie refund za sprzęt którego nie otrzymali lub jest uszkodzony.

    Kojotek coś tam mnie starszył o proces w sądzie ale żadnego listu nie otrzyałem więc... ;)

    Jestem natomiast ciekawy drugiej kwestii, kto niby wypisuje takie brednie o uszkodzonym towarze lub o jakiś refunadach.

     

    Niezadowolonych klientów można wypisać na jednej dłoni

    1. Kojotek, który uceglił telefon po grzebaniu w SuperSU
    2. SantosRamirez, który uceglił kamerę wgrywają niepoprawny firmware, przy okazji kłamiąc, że producent nie wymienił mu kamery tylko "przekleił numer seryjny" LOL!
    3. Reggy z wykopu? W tym przypadku wysłany telefon został rozkradziony i po złożeniu reklamacji u przewoźnika i pozytywnym rozpatrzeniu natychmiast otrzymał pełen zwrot środków (cały proces trwał 5 dni kalendarzowych).
    4. Afera z bezpiecznikiem? Śmiech. Rzekomo kupujący traci telefon, a gdy tylko poprosiliśmy o przesłanie protokołu szkody, który jest wystawiany przez Pocztę Polską od ręki, kupujący zapadł się pod ziemie! Tutaj abolutnie nie mamy wątpliwości, ze była to konkurencja.
    5. tpawel? Ma nam na złe, że jego telefon trafił na VAT i oskarżył nas, że wpisaliśmy zawartość "mobile Phone 20$" zamiast skłamać o zawartości. Nie wspominam, że nie podobał mu się sposób zapakowania towaru w zewnętrzy karton i folie powietrzne LOL! Jak konkurencja wysyła sam telefon w oryginalnym kartonie to jest dobrze. Jak my pakujemy w dodatkowe zabezpiecznie to już źle.

    Na przeprowadznych w ciągu roku ponad 3000 detalicznych transakcji tylko 5 niezadowolonych kupujących 

     

     

    1. Nezumi

      Nezumi

      Jak pisałem, ja tu tylko odsyłam ludzi do Ciebie, aktualnie konto z którego do mnie ktoś pisze na temat sądu to... jakieś lewe konto: https://miuipolska.pl/forum/profile/13855-hwda/?wr=eyJhcHAiOiJmb3J1bXMiLCJtb2R1bGUiOiJmb3J1bXMtY29tbWVudCIsImlkXzEiOjQxNTcsImlkXzIiOjE3NTk4Mn0%3D Wcześniej łagodziłem sprawę kojotka. Do tego dochodzą inne konta, większość z nich to dziwne konta, korzystające z VPN'ów, od wczoraj nad tym siedzę i sprawdzam wszelkie lokalizacje, IP :P. Wydaje mi się, że ktoś był... nieostrożny i raz pisał ze swojej lokalizacji: Kamieniec Górny. Jak pisałem, nie oceniam, a jedynie obserwuje :).

  14. Czyli już nie jesteś taki pewien, że twierdzisz, że zarobimy na Tobie? Zmiana o 180 stopni. Masz do zarobienia 10k pln na wyciągnięcie ręki. Głupstwem byłoby nieskorzystanie z oferty.
  15. Dlatego zaproponowałem powyżej propozycję gdzie mogę to łatwo udowpodnić. Czekam na odpowiedź czy idziesz na układ.