Jump to content

Nezumi

VIP
  • Posts

    10,154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    122

Nezumi last won the day on August 15 2022

Nezumi had the most liked content!

7 Followers

About Nezumi

  • Birthday 16/03/1994

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Dodatkowe

  • Smartfon
    8lite, Pixel 4XL

Recent Profile Visitors

43,623 profile views

Nezumi's Achievements

Veteran

Veteran (13/14)

  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

2.1k

Reputation

15

Community Answers

Single Status Update

See all updates by Nezumi

  1. Cześć,

    bardzo mnie zaciekawiłeś tym fragmentem:

    Cytat

    aktualnie mam na PW osobę, która niby wygrała z Tobą sprawę sądową, co prawda nie ufam mu (kto przy rozprawie sądowej dostaje 300zł odszkodowania za odmowę gwarancji sprzedawcy? Co więcej, ta osoba używa na forum ciągle VPN'ów, także...), a raczej, nie ufam tutaj nikomu, w końcu nikt się tak na prawdę ze sobą nie zna, ale nie jest to jedyna osoba, która z takimi rzeczami na Twój temat do mnie pisze. Ludzie błagają o blokowanie Twojego konta, o usuwanie postów, o wstawienie się za nich, aby dostali od Ciebie refund za sprzęt którego nie otrzymali lub jest uszkodzony.

    Kojotek coś tam mnie starszył o proces w sądzie ale żadnego listu nie otrzyałem więc... ;)

    Jestem natomiast ciekawy drugiej kwestii, kto niby wypisuje takie brednie o uszkodzonym towarze lub o jakiś refunadach.

     

    Niezadowolonych klientów można wypisać na jednej dłoni

    1. Kojotek, który uceglił telefon po grzebaniu w SuperSU
    2. SantosRamirez, który uceglił kamerę wgrywają niepoprawny firmware, przy okazji kłamiąc, że producent nie wymienił mu kamery tylko "przekleił numer seryjny" LOL!
    3. Reggy z wykopu? W tym przypadku wysłany telefon został rozkradziony i po złożeniu reklamacji u przewoźnika i pozytywnym rozpatrzeniu natychmiast otrzymał pełen zwrot środków (cały proces trwał 5 dni kalendarzowych).
    4. Afera z bezpiecznikiem? Śmiech. Rzekomo kupujący traci telefon, a gdy tylko poprosiliśmy o przesłanie protokołu szkody, który jest wystawiany przez Pocztę Polską od ręki, kupujący zapadł się pod ziemie! Tutaj abolutnie nie mamy wątpliwości, ze była to konkurencja.
    5. tpawel? Ma nam na złe, że jego telefon trafił na VAT i oskarżył nas, że wpisaliśmy zawartość "mobile Phone 20$" zamiast skłamać o zawartości. Nie wspominam, że nie podobał mu się sposób zapakowania towaru w zewnętrzy karton i folie powietrzne LOL! Jak konkurencja wysyła sam telefon w oryginalnym kartonie to jest dobrze. Jak my pakujemy w dodatkowe zabezpiecznie to już źle.

    Na przeprowadznych w ciągu roku ponad 3000 detalicznych transakcji tylko 5 niezadowolonych kupujących 

     

     

    1. Nezumi

      Nezumi

      Jak pisałem, ja tu tylko odsyłam ludzi do Ciebie, aktualnie konto z którego do mnie ktoś pisze na temat sądu to... jakieś lewe konto: https://miuipolska.pl/forum/profile/13855-hwda/?wr=eyJhcHAiOiJmb3J1bXMiLCJtb2R1bGUiOiJmb3J1bXMtY29tbWVudCIsImlkXzEiOjQxNTcsImlkXzIiOjE3NTk4Mn0%3D Wcześniej łagodziłem sprawę kojotka. Do tego dochodzą inne konta, większość z nich to dziwne konta, korzystające z VPN'ów, od wczoraj nad tym siedzę i sprawdzam wszelkie lokalizacje, IP :P. Wydaje mi się, że ktoś był... nieostrożny i raz pisał ze swojej lokalizacji: Kamieniec Górny. Jak pisałem, nie oceniam, a jedynie obserwuje :).

×
×
  • Create New...