demol

Użytkownicy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About demol

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/07/1986

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Chorzów

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 4x (snap)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zaktualizowałem do 9.5.2.0. i pomogło, albo dzień przerwy, nie wiem. Najwazniejsze ze zaczelo dzialac
  2. Cześć, mam ten sam problem co opisany w pierwszym poście. Tylko że w octavii 2 2006. Mam redmi note 4x na snapie. System miui by xiaomi eu 9.5.1.0 NCFCNFA stabilna. Android 7.0 Ktoś to ogarnął jakąś wersją softu czy coś? Samsung kumpla sparuje bez problemu. Mi wykryje moduł, wpisuje pin ale ostatecznie nie paruje urządzeń. Help
  3. Okej, nie rozróżnia UE i poza UE, a zestawienie krajowy - międzynarodowy? Czy ja po prostu tego nie widzę bo jestem w Polsce.
  4. Cześć, Za sugestią kolegi mrozi zakładam nowy temat bo nie znalazłem podobnego. Mam takie pytanie/propozycję. Czy jest możliwość założenia "działu" aktualizacje dla wersji stable tak jak jest aktualizacje dla wersji dev? Bo w sumie nie wiadomo co w nowych wersjach stable się pozmieniało albo jaka wersja dev została oznaczona stable. Zmiany wersji wiadomo nie są częste jak w tygodniówkach, więc może nie był by to aż taki kłopot, a jednak chyba jest paru użytkowników stable. Ja mam RN4x (snap) v9.5.0.1 i niby widzę że jest wersja 9.5.0.2 ale nie wiem czy się bawić w zmianę ("auto" aktualizacja z poziomu tel i tak nie wykrywa nowej wersji). Pomijając to, że nie wiem jak to tam poustawiać żeby się system nie posypał a miał wszystko to co teraz mam (tzn wiem, że backup itd. ale może z lenistwa fajnie by było zrobić tylko aktualizacja i już:P). btw. w sumie to chyba powinno się znaleźć w dziale "Pomysły i propozycje" forum. No ale to już zostawiam do rozważenia szanownym mod'om
  5. Witam, mam pytanie dot. ustawień roamingu w redmi note 4x (snapdragon) ale to tyczy się chyba ogólnie systemu xiaomi.eu i MIUI. w ustawienia/karty SIM i sieć mobilna jest dział roaming danych. i to jest ok. W "środku" jest (przynajmniej ja mam) "roaming krajowy" i mam go włączony (sieć PLAY itd.). Przy sieci Orange też warto to mieć włączone? A zasadnicze pytanie, to czy jest opcja gdzieś na np. zablokowanie roamingu międzynarodowego (przy aktywnym krajowym) albo jeszcze lepiej - zostawienie roamingu w UE a poza UE dezaktywacji? Z góry dzięki za info. Cześć
  6. To i ja dorzucę swoje 3 grosze z pytaniami (może będą głupie, albo jak się powtórzą to sorry ale czytałem i odpowiedzi nie znalazłem) Fakt faktem dopiero na dniach dostane rwdmi note 4x (mido) i będę odblokowywał bootloader ale mam nadzieję że z tym nie będzie problemu. Do rzeczy (andek 7.0 (albo i 6 - bez różnicy chyba) i global): 0. Kopia zapasowa zrobiona wszystkiego co się dało (chyba:-P) 1. Po zainstalowaniu twrp robimy format data a czy warto zrobić wipe? A jeśli tak to jakie i co dokładnie dają? Tel w sumie jest "czysty". Aha, rom będzie z pamięci wewnętrznej instalowany. I ten wipe się robi po wgraniu twrp czy po wgraniu systemu? (i włączeniu przez twrp?) 2. Czy wersja xiaomi.eu stable jest hmm tak samo dobra jak rozwojowa? Bo jakoś aktualizacje systemu co tydzień i możliwe błędy do mnie nie przemawiają (na 8.3.22 problem jakiś z rotacją ekranu i baterią, jak czytałem) Czy może właśnie stable będzie robić więcej problemów (choć i tak pewno jest aktualizowana -przez ota?) Bo zostać na oryg globalu to chyba nie...:-P Na razie tyle, jakby ci będę pisał. Nie bić:-P
  7. no tak, zmienili to przy dostawie redmi note. I ten z excela będzie działał tylko na 4$. jest taki na 5$: IBGRMnote4 no albo ten standardowy na 7$ ale słyszałem że problemy z nim mieli
  8. Cześć (jestem nowy hehe). Co do czasu decyzji o możliwości odblokowania. Ja napisałem dość fajny tekst w prośbie o odblokowanie (coś w stylu że jestem nowym użytkownikiem forum -przez to 0 postów, że wyczytałem z www miuipolska.pl że mam zablokowany bootloader a chciałem go odblokować bo słyszałem że ROM MIUI Polska jest lepiej spolszczony etc i jest to jedyny ROM PL zatwierdzony przez Xiaomi - hehe). Miałem konto założone na xiaomi na 100% (z podaniem nr tel etc) i 0 postów na forum. Pozwolenie dostałem w ciągu ok. 5 min - z sms'em na tel. Kij z tym że jeszcze nie mam żadnego tel Xiaomi (przymierzam się do Redmi note 4 64 - ale czekam na koniec umowy abo). Mam nadzieję, że po czasie będę mógł tel odblokować. W ogóle już czytałem na forum temat odblokowanie bootloadera a utrata gwarancji... ktoś ma jeszcze jakieś potwierdzone info jak to jest? (tel na 90% będzie brany z Play). A jeszcze jedno, czy odblokowanie bootloadera zagraża jakoś szczególnie naszemu tel? Mam na myśli jakieś zewnętrzne ataki/przejęcie danych itp...?