poziomek90

Użytkownicy
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About poziomek90

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday October 27

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    podkarpacie

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi 6, Redmi 4X + 3S

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To jest mega ciekawe. Czy da się jakoś inaczej sprawdzić czy sprzęt jest objęty gwarancją bez dzwonienia? Kiedyś w CCS używali https://www.mi.com/global/verify/ do sprawdzenia z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt Xiaomi i był odnośnik do tej strony na głównej stronie https://www.ccsonline.pl/ zatytułowany mniej więcej "Sprawdź czy naprawimy Twoje Xiaomi". Teraz całkiem to znikło, w formularzu wystarczy podać markę, model, imei lub sn i praktycznie już można zamówić kuriera. W przypadku Note 8 Pro, który kupiłem na banggood 17 sierpnia tego roku a otrzymałem 31 sierpnia, otrzymuję komunikat "Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version". Jak to wygląda u Was?
  2. To samo jest z Bandem 4. To jest skandal jak Xiaomi od roku ma w d*pie polskich użytkowników opasek
  3. Aktualizowałeś wszystko? 3 języki to chyba są tylko w chińskich wersjach, ja taką mam. XMSH10HM, BHR4236CN. No i chińskie znaczki na pudełku, w instrukcji czy przy pierwszym połączeniu, ale za 95 złotych to można przeboleć
  4. Powinien, ale go nie ma. Przynajmniej moja wersja chińska nie dostała, może niech się wypowie ktoś kto kupił dzisiaj globala z Polski
  5. Rzeczywiście, premiera była 1 sierpnia i wtedy wyszła aktualizacja dodająca polski we wszystkich wersjach opaski. Ciekawe dlaczego przy Bandzie 5 tak nie ma
  6. Ktoś pamięta ile czasu po polskiej premierze Band 4 dostał polski język? Porażka, że nadal nie ma
  7. Coś popierniczyłem z modułami i telefon nie przechodzi mi testu SafetyNet. Odinstalowałem Magiska i flashowałem od nowa, nadal to samo. Co zrobić?
  8. No własnie coś nie pykło nawet po wipe. Próbuję ponownie przenieść do pamięci telefonu instalkę ale komenda "adb push <plik> <lokalizacja>" nie daje u mnie rezultatów, linia komend nie daje żadnej wiadomości zwrotnej po wpisaniu tej komendy. Szukam innego sposobu na skopiowanie pliku Szkoda gadać, żadna metoda nie działała. Dałem erase data w twrp i dopiero, gdy telefon był całkiem pusty, to mogłem normalnie przez komputer przekopiować plik
  9. Miałem zrootowane MIUI 11.0.3 na Mi 6 i wgrałem xiaomi.eu 20.6.18 bez przywracania ustawień fabrycznych. Teraz telefon wisi mi już kilkanaście minut na logo Mi oraz z głośnika leci jakby jedno długie kliknięcie, 2 krótkie. Cegła? Teoretycznie komputer wykrył telefon, czekam dalej
  10. Sprawdź inną ładowarkę. Wymiana plus bateria około 100-150 złotych. Chyba, że masz kogoś znajomego to będzie taniej. Oryginalna bateria ciężka do dostania, na Allegro od groma podróbek. Ja wymieniłem na zamiennik z Green Cella, jest w porządku https://allegro.pl/oferta/bateria-bm39-do-telefonu-xiaomi-mi6-mi-6-7466099483 https://swiatbaterii.pl/baterie-do-telefonow-xiaomi/34713-bateria-green-cell-bm39-do-telefonu-xiaomi-mi-6-mi6.html
  11. Też tak macie, że włączenie oszczędzania energii wyłącza Wam wibracje przy dotknięciu oraz dźwięki wybierania, blokowania, zrzutu i usunięcia? Myślałem, że to wina systemu, ale po czystej instalacji MIUI 11 i aktualizacji aplikacji systemowych nadal jest tak samo. Jak wyłączę oszczędzanie, to wszystko wraca do normy
  12. Mam zrootowane Mi 6 z TWRP i teraz, gdy chcę zainstalować aktualizację systemu przez systemową aplikację, to po restarcie pokazuje mi się okno TWRP i aktualizacja nie idzie. Co powinienem zrobić? Edit: dobra, zrobiłem do przez XiaoMiFlash.exe