Jump to content

mihaszek

Użytkownicy
  • Posts

    75
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by mihaszek

  1. witam, mam podobny problem na moich wideorejestratorach a500 . Mam 2 sztuki i to samo. Godzina mi sie przestawia o 7h. Nic nie pomaga. Zmiana strefy, wlaczenie i wylaczenie synchronizacji czasu ... Jest jakis rozwiazanie?
  2. Jak wgrać teraz nowe tarcze? Coś nie działa... Wysłane z mojego ONEPLUS 1+6T
  3. Jak używasz zewnętrznej aplikacji do powiadomień to masz... [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  4. Co miesiąc powinny byc wypuszczane poprawki bezpieczeństwa od googla [emoji849][emoji849] Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  5. Widze ze juz zapomnieli o naszych telefonach... aktualizacja bezpieczeństwa mam z czerwca[emoji849] Wiadomo cos o nadchodzącym update? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  6. Czy ktoś używał miał/ma szkła baseus, ers(ibywind)? Chodzi mi o pełne szkło. Czy używał ktos szkla z filtrem światła niebieskiego -super wyglada ale czy to ma sens? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  7. Temat do zamknięcia, aktualizacja rozwiązała problem. Pozdr Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  8. Witam, po ostatniej aktualizacji Zdjęcia Google na naszych mi9 przy podgladzie zdjęcia "poprawia oświetlenie" przyciemnia automatycznie powiększone zdjęcie co psuje podgląd(trudno pokazać cos na zdjęciu bo jest bardzo ciemne). Sprawdzone na 2 mi9 na. globalu i na globalu europejskim. Nie mam pojęcia jak to wyłączyć... czy u was tez to występuje? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  9. mihaszek

    Brak siatki 5x6

    sciagnij najnowszy miui launcher z appmirror. ja tak zrobilem i gra [emoji16] Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  10. mihaszek

    Brak siatki 5x6

    Witam, po przywroceniu do ustawien fabrycznych opcja siatki 5x6 zniknela [emoji2957][emoji2957] Ma ktos pomysl o co chodzi? Rom 10.2.28 Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  11. Witam, byłbym wdzięczny za jakies screeny z miui polska na mi9... warto wgrywać? Moje ostatnie xiaomi na miui polska przed mi 9 to mi 5. Nie wiem jak teraz to wyglada jeżeli chodzi o roznice i stabilnosc? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  12. mihaszek

    Szkło

    nilkin cp+ Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  13. ehhh... rozwalilem przy zakladaniu szklo 3d cp+, wysle ktos opinie i zdjecie jak siedzi? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  14. @Razor65 nie wiem od jakiego dystrybutora masz info , ale u autryzowwnego dostepne sa 3 rodzaje... do mnie jedzie 3d Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  15. @Razor65 na 1 zdjeciu Xd cp+ na 2 zdjeciu 3d cp+ Ciekawe jest to ze u Ciebie jest inne wciecue pod diode i otwor pod przednia kamere. Ja tez mam xd i nie mam otworu i mniejsze wciecie pod leda... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  16. tak teraz zamowilem cp+ 3d na allegro z oficjalnego sklepu nillkina. Obecnie mam case msvii airbag i jest bdb ma skierowane glosniki na front bardzo fajne rozwiazanie. Z tym szklem zamowilem tez case nillkin nature. Jak ktos bedzie chcial foto to moge wrzucic. Pozdr Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  17. Z tego co sie dowiedziale w nillkinie, 3d cp+ jest na full ekran - moja dziewczyna ma takie na mix 2s i jest na full ekran, a xd cp+ jest mniejsze- mam obecnie, zaraz wstawie zdjecia. Juz zamowilem 3d cp+ jak przyjdzie rowniez wstawie foto. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Nillkin XD CP+ Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  18. nie ma co porownywac z mi5 bo tam jest plaski ekran a tu mamy zaokraglenia ... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  19. jaka jest roznica miedzy nillkin xd cp+ a 3d cp+? mam xd i nie jest na pelny ekran - wieczorem wrzuce zdjecie Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  20. Od 15.03 maja byc dostepne w proline niby z pl dystrybucji... ja czekam na amazon.de lub xkom ktos cos moze wie kiedy? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  21. Zrobiłem wszystko jak w instrukcji ale nie mam teraz pliku zip z romem ... Pomocy MI5 Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
  22. Siemka, chyba jeden z pierwszych moich postów na tym superowym forum! [emoji3] Miałem również ogromne przeboje ze ściągnięciem BL i wgl samym uzyskaniem ROOTa i potem wgraniem recovery, ale jakoś wszystko robiłem po kolei i na spokojnie czasem kilka razy i pomogło. Miałem taki problem że pokazał mi się telefon na czarnym tle, wskazujący by podpiąć go pod USB, zamiast recovery - ściągnąłem aplikację Rashr stąd i po restarcie telefonu wgrałem pomyślnie recovery z 1 postu [emoji4] A jeśli ktoś ma problem na zatrzymaniu się na 50% pasku postępu w MiFlash Unlock Tool to niech spróbuje najpierw połączyć telefon z kontem na które się zalogowaliśmy do programu, u mnie to było przyczyną, po podłączeniu bootloader odblokował się natychmiastowo. Co do spekulacji na temat kto ma jakie przywileje i czy jest szansa na szybsze otrzymanie kodu, to podpowiem że mam konto Xiaomi już 2 lata i nie wysyłałem żadnej prośby o udostępnienie Unlocka i jak się okazało miałem od strzała opcję odblokowania jednego telefonu, którą wykorzystałem na nową zabawkę kolegi (po czym się wylogowałem i na romie Miuipolska zalogowałem na jego konto na którym on ciągle oczekuje na SMSa, bez żadnego problemu - więc "pożyczcie" konto jak macie możliwość) [emoji4] Także jak ktoś ma długo konto i aktywnie korzysta z jego przywilejów, prawdopodobnie ma również taką opcję "w standardzie" [emoji4] Pozdrawiam ze Śląska! Chetnie pozycze od kogos konto ☺ Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
  23. Moj ID 1595553547 Acid pomocy 😢 Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
  24. Jak wroce do domu to tez zakladma, ale czy moglby ktos opisac co konkretnie da mi konta diamant.... W sensie co robic zeby je uzyakac? Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
  25. Gdzies w tym temacie jest link... mi to nie pomogla 😤 Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...