Jump to content

Kamolot

Użytkownicy
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kamolot

  1. Powiedzieli, że sprowadzali prywatnie ale źródła nie chcieli podać. W sklepie samych ładowarek nie było.
  2. Możliwe jednak nie zmienia faktu, że na oryginale od xiaomi zadziałał tryb Turbo - czy obecnie są gdzieś pewne (odnośnie oryginalności) źródła do kupienia?
  3. Witam, pomarudzę jeszcze chwilkę - dziś zaszedłem do lokalnego mi-store podpytać w sprawie - zrobiliśmy tam testy na moim telefonie - użyliśmy ładowarki niby od mi note 10 - z oznaczeniem MDY-09-EN - z niej uzyskaliśmy bez problemu Turbo charge. Z tego co mi powiedziano musi to być 30W nie 27W jak to mają poprzednie testowane przeze mnie ładowarki (nawet certyfikowane na qc4+ ) - więc lecą one na 27W ładują szybciej ale nie na maxa. Więc nie pozostaje nic innego jak zapomnieć o sprawie albo zakupić tą lub przedstawioną przez pkonrada.
  4. Na tą chwilę mogę podać czas od 23 do 100 i wyszedł on 1g08. Start z 18W koniec przy około 5W.
  5. Ładowarka Blitzwolf: Od 10% do 100 w 1g 15min - rozpoczęte przy 26.5W by spaść do 3 na koniec. Bez różnicy się wydaje. Jedno co mogę zaobserwować to przy obu ładowarkach po podłączeniu przez pierwsze około 10 sek idzie 5-7 W potem skacze w górę. Przy oryginale nie mam tego efektu - od razu 18W.
  6. Dzięki - trzeba zawsze się przyjrzeć Tymczasem zrobiłem pomiar ładowania od 12% do 100% przy pomocy ładowarki hama. Proces rozpoczął się z 27W i spadał aż do ok 3W na sam koniec. Cały proces ładowania od 12 do 100% zajął 1g 11 min. Tel dalej informuje o szybkim ładowaniu. Nie wiem czy jest sens ściągać oryginał xiaomi.
  7. Dokładnie - zastanawiam się nad tym: https://pl.aliexpress.com/item/4000293792306.html?gps-id=detail404&scm=1007.16891.96945.0&scm_id=1007.16891.96945.0&scm-url=1007.16891.96945.0&pvid=bd128f90-c409-40cf-b0d6-61d7b3b11e2a Wszystko niby wygląda legitnie. Cena tylko trochę za dobra się wydaje.
  8. Tak tylko spytam- czy wersja MDY-10-EL to to samo tylko w wersji EU ?
  9. Przypomniałem sobie o watomierzu ( taki jak tu: http://www.ted.net.pl/pl/osprzet-i-akcesoria/miernik-energii-elektrycznej-watomierz-greenblue-gb202.html)- wyszło na oryginalnej ładowarce około 18W. Przy Hama i dwóch różnych kablach oscyluje przy 24W i szybko spada przy 70% do 21W - identycznie zachowuje się Blitzwolf bez certyfikatu - na pewno większe wartości jak na oryginalnej qc 3.0, ale to wciąż nie to. Do tego wydaje mi się iż bateria szybciej traci swoją moc po ładowaniu Hama. Później zrobię dokładniejszy test.
  10. Obecnie wszyscy mają inne telefony. Może ktoś by miał telefon z obsługą qc 4+ - sprawdzę jak będę miał możliwość.
  11. Miui 11.0.5 Stabilna - 11.0.5.0 (QFKCNXM) - wychodzi na to że to chiński stable od xiaomi.eu - wgrany z racji problemów z mms i brakami w dialerze (brak nagrywania)
  12. Powinno a nie jest. Teraz co tu można poradzić jeszcze - jakieś pomysły? W ogóle dzięki za szybkie odpowiedzi
  13. Jedyna różnica jaką widać to przy oryginalnej ładowarce po podłączeniu napis szybkie ładowanie pojawia się po kilku sekundach. Na ładowarce Hama napis jest od razu po wpięciu. Czas ładowania jednak raczej nie zmienił się.
  14. Jak dorwe inny kabel dam znać. Jakieś konkretne sugestie co do kabla? Edit: Dorwałem od kolegi kabel jak tu: https://www.x-kom.pl/p/516138-kabel-usb-silver-monkey-kabel-usb-c-usb-c-ladowanie-pd-do-100w-2m.html Nic to nie zmieniło - możliwe, że jest to jakoś systemowo wyłączone? Nie piszemy posta pod postem, tylko korzystamy z przycisku edytuj. /pkonrad
  15. Tak dokładnie ta sama z logiem na obudowie. Kabel mam jeden tylko to ten blitzwolfa BW-TC17
  16. Zakupiłem HAMA wall charger (00178273) - telefon wciąż twierdzi iż ma szybkie ładowanie - nie ma oznaczenia turbo.
  17. Czyli bez loga qc na opakowaniu i produkcie = oszustwo ? Ta ładowarka wszędzie opisywana jest jako ładowarka qc4+ stąd zakup.
  18. Dodam tylko iż posiadam Ładowarkę Blitzwolf BW-S12 oraz dedykowany kabelek blitzwolf Bw-TC17 - nie działa qc4.0 na moim mi9t pro. Jestem na romie 11.0.5 stable i nie wiem już czy to wina ładowarki, kabla czy może telefonu. Osiaga na tym zestawie standardowe qc3.0 , które miałem już z pudełka.
  19. Spróbowałem - voLTE i voWIFi check disabled - volte dalej nie działa, chyba ze reboot czy cos potrzebny. Ogólnie dzwonienie w trybie 4G nie działa w ogóle, próba połączenia do mnie daje sygnał zajęty- wtf?
  20. Korzystam obecnie ze stabilnej wersji 10.4.6 - jestem w play - voLTE nie działa ale za sprową romu ? Play wspiera chyba voLTE a przynajmniej się tym chwalą na stronie. Przy 4g w ogóle nie nawiązuje połączenia, a w opcjach voLTE jest wyszarzone.
  21. Witam ponownie. Wgrałem nasze miui 10.4.6. Pojawiła mi się opcja 'zawsze odbieraj mms' w opcjach karty sim. Stockowa aplikacja do SMS działa jak należy tj. Wysyła i odbiera mmsy mimo wyłączonych danych komórkowych . Jednak problem jest z innymi apkami np textra czy mood. One już tego nie potrafią a sam system za nie krzyczy jak w załączniku. Bullshit jakiś. Opcja ta to chyba ta o której mowa wyżej i jest włączona. Nie mogę się jednak przekonać, bo kliknięcie w powiadomienie powoduje wyłożenie się ustawień tzn nie pokazują się w ogóle. Super sprawa normalnie. Ktoś coś?
  22. Przepraszam może za banalne pytanie ale czy posiadając obecnie miui global (PFKMIXM) 10.3.2.0 (tel z dystr. EU) mogę bez problemu przesiąść się na najnowsze czyli bodajże V11.0.2.0.QFKCNXM_v11-10. od miuipolska (lub ewentualnie jakikolwiek inny rom oparty na aosp)? bootloader jest, twrp 3.3.1-15-raphael-mauronofrio jest - standardowa procedura wipe i flash i powinno być ok ? W ogóle o co chodzi z numeracją tych romów? W sekcji download widzę MIUI 10: 9.8.1 do pobrania obok widze miui 11 v 9.10.17 a sam mam ver.10.3.2.0 a wyżej dopytuję się o V11.0.2.0.QFKCNXM_v11-10. Wybaczcie pogubiłem się w tym lekko.
  23. Musiałbym ręcznie to zrobić chyba, bo mi nie wynajduje nic ( twrp, magisk)
  24. Global 10.3.2.0 - textra emotki działają w obie strony.
×
×
  • Create New...