korbielow

Użytkownicy
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by korbielow

  1. Przenies do kosza problem rozwiazany
  2. Witam Odkryłem powazny problem z hotspotem w redmi note 8 pro 20.6.4 - MIUIPRO. Bardzo słabo to działają pingi. Czy ktos ma jakieś rozwiązanie? Jest to dla mnie krytyczna sprawa gdyż w chwili obecnej hot spot jest dla mnie niezbędny do pracy zawodowej. Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=272ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1062ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=643ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1060ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1147ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=622ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=839ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=1352ms TTL=57 Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=2987ms TTL=57 Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Reply from 212.77.98.9: bytes=32 time=644ms TTL=57 Jeżeli nie da się tego w jakiś sposób naprawić będę musiał zmienić telefon. Zastanawiam się nad wgraniem innej wersji oprogramowania, ale nie wiem czy to coś pomoże.
  3. Na begonii MiuiPro działa super. jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieje ze wypuszcza kolejne aktualizacje. Co do reszty to zgadza się - złodziejstwo z żadaniem forsy. Szkoda zenie ma MIUIPolska. No cóż nic na to nie mogę.
  4. po co jest to niebieskie pole obok godziny? MIUIPRO 20.4.9. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
  5. Xiaomi ujawnilo kernel source code dla Begonia beda nowe custom rom dzieje się. Patrz: Tu i Tu
  6. Tylko problem polega na tym ze ja nic w tym telefonie nie grzebalem; Nie robilem upgrade Magisk. Po prostu z dnia na dzien przestało mi dzialac NFC. Pozniej reszta przestala dzialac po probie naprawy nfc instrukcja od trumanshow. Tak chyba nie powinno byc ??? Szukalem wsparcia w MIUIPro support, ale ich chec pomocy po rusku mnie zniechecial calkowicie do MIUIPro w wersji orginal. Jestem na wersji patched i chwale sobie. Nfc dziala na spatchowanym sofcie bez problemu (obojetne ktora wersja Magisk czy starsza czy nowsza ).
  7. Próbowałem wszystkiego zeby uruchomić NFC. Ta instrukcja tez nie pomogła. Po wykonaniu tej instrukcji telefon zaczął się resetować po wykonanym połączeniu.
  8. Mnie sie skończyła subskrypcja 27 stycznia br. Problemy z nfc zaczely sie jakos na początku kwietnia. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
  9. Moje przypuszczenia sie potwierdziły. MIUIPro musiało zbanować mojego user-a z powodu nie opłacenia dalszych subsykrybcji (wykupiłem ją tylko na 1 msc). Stad pojawiły się problemy z niedziałającym NFC i resetowaniem telefonu po zakonczeniu połączenia. Rozwiązałem ten problem wgrywając oprogramowanie MIUIPro w wersji patched dostępna TUTAJ (grupa MIUI PRO FANS CLUB na Telegram). Po zainstalowaniu wersji patched wszystko zaczeło idealnie działać. W związku z zaistniała sytuacją odradzam wykupowanie subskrypcji na MIUIPro. Wg mnie lepiej od razu instalowoac wersje patched chyba ze ktoś chce płacić w nieskończoność subskrybcje dla MIUIPro Różnice patched vs oryginal Bardzo nieładny ruch ze strony MIUIPro. Sądziłem, że jak wykupie na 1 msc. abonament to ten soft będzie działać, a nie że zablokują mi konto i szantażem zmusza do wykupienia kolejnych subskrypcji. nie ładnie MIUIPro. Soft MIUIPro jest genialny jednak wady dla wersji original to: beznadziejny support po rusku i żądania opłat.
  10. Przeinstalowalem na nowo system MIUIPro 2.27 i nie wiem czemu w folderach ikony sa tak dziwnie ulozone. Jak to mozna zmienic ?
  11. a jakie sa te kombinacje z magisk ? Wszystko mi ladnie dzialalo z NFC na MiuiPro do tej pory
  12. Przestał mi działać NFC pisze ze telefon jest zrootwany jak place w sklepie. Jestem na soft 20.2.27 MIUIPRO Redmi note 8 pro begonia. Ma ktos jakis pomysł ?
  13. Nie wiem czemu ale mi przelacza samo przesył danych podczas roamingu z zawsze na nigdy. Jest to dosc uciazliwe bo siec PLAY ma roaming krajowy i niesteyt mi to ciagle rozlacza. Jestem nw MIUI PRO 20.2.27.
  14. Jestem w sieci PLAY, ktora jest w roamingu krajowym. Niestety mam problem bo co jakis czas mimo iz ustawilem na przesyl danych podczas roamingu - zawsze - przelacza mi sie to samo na nigdy. dzieje sie to po jakims czasie. Prawdopodobnie jest to bug w oprogramowaniu. uzywam MIUIPro wersja 20.2.27. Jest to denerwujace bo jak zapomne o tym to jestem odciety od internetu. Przypuszczam, ze z tym raczej nic nie da sie zrobic ? Jedynie aktualizacja moze cos pomoc ?
  15. dzieki - o to mi chodzilo, ale mimo wszystko nie wiem kto wpadl na pomysl by alarm pogodowy byl domyslnie ustawiony.
  16. to akurat wiem. Mi chodzi raczej o to jak zmienic by kazdy nowy alarm domyslne mial ustawiony dzwiek a nie alarm pogodowy. Nie wiem kto to wymyslil ale jak dla mnie to bezsensu. Jak ktos chce zaspac na wazne spotkanie czy samolot i zapomni to zmienic to pozamiatane....
  17. Mam pytanie jak mozna zmienic domyslny alarm pogodowy na budzik? Chodzi mi o to zeby przy ustawianiu nowego alarmu domylny byl alarm - dzwonek a nie alarm pogodowy. Przez to ostatnio zaspałem do roboty.
  18. Zainstaluj se MIUIPro v10, MIUIPRov9 wg tego poradnika. Mi smiga aż miło.
  19. Pojawiła się jeszcze jedna wersja custom rom PixelExperience for DeviceName [begonia] Im wiecej custom rom tym lepiej. Tym dluzej wsparcie bedzie dla begonia. Sądze że problemy z Wifi nfc etc będą szybko załatane przy kolejnych aktualizacjach.
  20. czytałem - co nie zmienia faktu ze jest to świetny telefon. Mam wgrany custom rom MIUIPro. telefon działa.
  21. kolejny custom rom w ciagu wydany w ciagu 24h. Evolution X 4.1 begonia Jakby ktos umial napisac instrukcje jak wgrac taki custom rom z MIUIPRO android 10/twrp 3.3.1-1212 by wzsx150/ . Chetnie bym go potestował. Z tego co zrozumialem to trzeba zrobic downgrade do Android 9 i potem to instalowac. Niestety nie wiem na 100% to nie ruszam i nie testuje :).
  22. na grupie telegram redmi note 8 pro updates dochdza sluchy ze powstaja nowe custom romy do Redmi Note 8 pro. Widac Lingeos na android 10i CesiumOs. Co sądzicie? Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka link do softu POSP begonia cesiumos_begonia XDA cesiumos posp begonia XDA support support
  23. Rozumiem ostroznosc ekipy xiaomi.eu tylko zastanawia mnie czemu MIUIPro nie boja sie wydawac ? Dlatego że platne ?
  24. Witam! Własnie podkreciłem taktowanie procesora w Redmi 3 z 800Mhz na 1400Mhz. Czuć wyraźna poprawa. polecam wszystkim Tutaj link - Tuning Wchodzimy do Magisk moduly i dodajemy plik Redmi 3 Thermal Engine v2 i restart. _Magisk__Thermal_Mod_Redmi_3 (1).zip