Radek66-6 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Wersja MIUI: 6v6.7.2.0 stabilna - przy okazji to nowa czy stara wersja ? Posiadany smartfon: XIAOMI REDMI NOTE 2 OD DZIS RANO Jakim użytkownikiem jesteś? Początkujący Opis znalezionego błędu Powielaja mi sie ikony w menu glownym. Glownie google chrome i aplikacja internet. Kolejna rzecza sa wyskakujace reklamy przy dzialajacym wi-fi strasznie denerwujace, wyskakuja bez zadnego powodu w kazdym miejscu (sklep google, wiadomosci, kontakty, itp.) I oczywiscie jezyk telefonu, wiem trzeba wgrac MIUI Polska ale jestem kompletnym laikiem w tych sprawach ale bardzo chce spolszczony telefon. Dodam iz przy jednej z prob wyskoczyl blad na samym poczatku. Ale to pozniej. Obecnie chce wiedziec czy warto likwidowac te bledy ktore wystepuja czy nie przejmowac sie i probowac wgrac to MIUI Polska i bledy raczej same znikna.? Zapomnialem dodac czy jest mozliwosc calkowitego wyeliminowania tej nie wiem jak to nazwac "nakladki" MIUI i zrobic po prostu to normalne menu androida. Bardzo prosze o odpowiedz. LogcatNie wiem co to. Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Radek66-6
hhunter22 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) A więc - wejdź tu LINK pobierasz do swojego telefonu STĄD poradzisz sobie. rób wszystko po kolei. to bardzo proste pozdrawiam. PS nie masz polskiego MIUI stad te dziwactwa możesz wgrać np CM - ale osobiście podoba mi się MIUI - zrób to co napisałem, pokorzystaj z MIUI a potem kombinuj dalej! Edytowane 22 Grudnia 2015 przez hhunter22
Acid Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Nie masz wyjścia. Kupiłeś telefon u sprzedawcy co instaluje syfiaste MIUI to teraz tak masz. Jedynie MIUIPolska to naprawi (wraz z Wipe przed instalacją). Wysłano z MI Note