koza Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 (edited) Dostałem dzisiaj maila ze sklepu. Uwaga: po tygodniu od złożenia zamówienia z informacją,że czekają na dostawę towaru, gdyż słuchawki w kolorze grafitowym się skończyły.Gdy dostaną rzekomo od razu wyślą. Bardzo dziwna informacja. Podpinam stan magazynowy tych słuchawek sprzed kilku minut. Edited June 14, 2016 by koza Link to comment Share on other sites More sharing options...
zolty83 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Po tyg czasu,braku kontaktu,zastraszeniem interwencją w PayU oraz na policje telefon dotarł do mnie. Zgodny z opisem,działa sprawnie i jest faktycznie świetny-redmi not 3 W zestawie brak przejściówki do ładowarki ale nie wiem czy w zestawie miała być więc nie będe się tego czepiał Nigdy ale to nigdy już u nich nie zakupię żadnego sprzętu a napewno będe odradzał kupienia czego kolwiek. Szkoda bo mogli by duuuuuużo więcej zarobić zastanawiam się sam czy nie zająć się tą branżą bo powiem szczerze chińcycy robią naprawdę dobry sprzęt a po co płacić za marke jak można tylko za jakość Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek.bufu Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 U mnie bez zmian. Zgłosiłem ponowniesprawę na Payu. Konsultant potwierdził ze maja sporo zgłoszeń i podstawy żeby coś z nim działać. Czy będzie tak faktycznie? Nie wiem. Ponowili tylko maila do xiaomi.com.pl by odpowiedzieli na moje pytania. Jestem na zdeterminowany by poczekać na odpowiedź do jutra. Jeżeli jej nie uzyskam, bądź nie będzie innej formy kontaktu, to składam zawiadomienie na Policji. Już wstępnie rozmawiałem z dzielnicowym. zolty83 a jak dużo wysłałeś im maili że postanowili zareagować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rdzeniuch Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Tylko że jak zamkną sklep to sytuacja z gwarancją nie będzie za kolorowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 1 minutę temu, Rdzeniuch napisał: Tylko że jak zamkną sklep to sytuacja z gwarancją nie będzie za kolorowa. Ciebie, jako klienta, średnio to interesuje . Masz KRS, NIP, numer zamówienia i fakturkę po zakupie, sprzedawca zobowiązał się do 24msc gwarancji, więc nawet jak sklep zamknie, będzie musiał ją spełnić . Link to comment Share on other sites More sharing options...
koza Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 (edited) Mi się udało dodzwonić dzisiaj do nich. Tłumaczą się dużą ilością zamówień. Anulowałem zlecenie i czekam teraz na zwrot z PayU. Mam nadzieję,że dostanę ten zwrot. Słuchajcie możecie polecić inny sklep-wiarygodny i z normalną obsługą ? Interesują mnie te słuchawki od Xiaomi Hybrid Iron Dual Driver. Edited June 14, 2016 by koza Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkopec Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Jak przeczytałem te Wasze opinie to jestem lekko przestraszony. Z niedzieli na poniedziałek złożyłem zamówienie na Redmi Note 3 Pro, dokładnie to 10 min po północy, czyli już 13.06, rano ok. 8 dostałem potwierdzenie i fakturę, status zamówienia - zrealizowane, płatność oczywiście PayU, wysyłka InPost Paczkomat. Dziś zadzwoniłem do nich (o dziwo dodzwoniłem się bez problemu - dwa razy było zajęte) i otrzymałem informację, że towar wczoraj lub dziś najpóźniej powinien być wysłany. Oczywiście nie mam maila z InPostu, wiec towar jest cały czas u nich, czekam co się będzie działo jutro. Najgorsze, że od poniedziałku zaczynam urlop i nie odbiorę paczki jeśli nie dojdzie do soboty... Rezygnował ktoś z zamówienia? Jak szybko oddają kasę przy płatności PayU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wako1986 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 naprawde aż tak tragicznie u nich jest?? a jak sie zamówi za pobraniem?? też jakieś opóźnienia są i zero kontaktu?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 54 minuty temu, koza napisał: Mi się udało dodzwonić dzisiaj do nich. Tłumaczą się dużą ilością zamówień. Anulowałem zlecenie i czekam teraz na zwrot z PayU. Mam nadzieję,że dostanę ten zwrot. Słuchajcie możecie polecić inny sklep-wiarygodny i z normalną obsługą ? Interesują mnie te słuchawki od Xiaomi Hybrid Iron Dual Driver. Technos. Sam je tam kupowałem, zamówienie złożone o godzinie 12 przez allegro, o 15 miałem już numer paczki i info o wysyłce, następnego dnia o 10 rano paczka była w paczkomacie. 17 minut temu, Wako1986 napisał: naprawde aż tak tragicznie u nich jest?? a jak sie zamówi za pobraniem?? też jakieś opóźnienia są i zero kontaktu?? Na kontakt to tutaj nie licz w żadnej kwestii. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rdzeniuch Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 41 minut temu, Wako1986 napisał: naprawde aż tak tragicznie u nich jest?? a jak sie zamówi za pobraniem?? też jakieś opóźnienia są i zero kontaktu?? Zamówienia przychodzą zapakowane dosyć kiepsko. Ale mimo wszystko wszystko co powinno być jest. Mój telefon miał oryginalne folie a na konto xiaomi zalogowałem się bez problemu. Niestety tak ale kontakt z firmą jest zerowy. Emaili nie czytają a telefon mają wyłączony. A co do przesyłki zamówiłem w Poniedziałek wieczorem i dostałem w czwartek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piter9702 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Przecież na wszystkich stronach ludzie piszą jak jest z kontaktem i realizacją zamówienia, a wy zamawiacie z myślą o tym, że wam paczkę wyślą po godzinie? Macie niskie ceny a co się za tym wiąże - cierpliwość. Zamówcie za pobraniem, dopłaćcie te 5 złoty i macie towar w 5 dni maks. Jeśli jestecie na tyle pazerni i szkoda wam na kuriera za pobraniem to czekajcie sobie 2 tygodnie. Ja nie znalazłem niższych cen w PL. Telefony etui słuchawki powerbanki, wszystko najtańsze i ORYGINALNE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 20 minut temu, Piter9702 napisał: Przecież na wszystkich stronach ludzie piszą jak jest z kontaktem i realizacją zamówienia, a wy zamawiacie z myślą o tym, że wam paczkę wyślą po godzinie? Macie niskie ceny a co się za tym wiąże - cierpliwość. Zamówcie za pobraniem, dopłaćcie te 5 złoty i macie towar w 5 dni maks. Jeśli jestecie na tyle pazerni i szkoda wam na kuriera za pobraniem to czekajcie sobie 2 tygodnie. Ja nie znalazłem niższych cen w PL. Telefony etui słuchawki powerbanki, wszystko najtańsze i ORYGINALNE. No bez przesady, po to jest płatność online, aby nie nosić ze sobą kasy. Ja przy sobie mam tyle, aby sobie ew. w sklepie kupić bilet na autobus (2zł ), a cała reszta jest na karcie, bo po co mam to wszystko nosić? Płatność jest płatnością i priorytetowanie przez sprzedawcę pobrania jest... krzywdzące dla klienta płacącego online. W końcu jeżeli klient daje kasę i jest skłonny ZAUFAĆ sprzedawcy to sprzedawca powinien o to zaufanie... "dbać" i je uszanować, a nie podchodzić do sprawy "a zapłacił to poczeka, ten nie zapłacił to niech ma szybciej, to ja szybciej też hejs dostanę"... Janusze biznesu... Nie jest ważny klient, ważny jest zarobek, a to, że klient z płatności online poczeka tydzień/2 to ma gdzieś, albo się klienta szanuje, albo ma się na niego wywalone i płaci się za to. Usprawiedliwianie sprzedawcy, bo "za pobraniem mam w 3dni" jest... głupie... Tłumaczenie się ceną też jest nie na miejscu, bo mnie jako klienta to nie interesuje, płacę, więc żądam, a to, że się sprzedawca słabo ceni, to nie mój problem. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koza Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 (edited) 42 minuty temu, Piter9702 napisał: Przecież na wszystkich stronach ludzie piszą jak jest z kontaktem i realizacją zamówienia, a wy zamawiacie z myślą o tym, że wam paczkę wyślą po godzinie? Macie niskie ceny a co się za tym wiąże - cierpliwość. Zamówcie za pobraniem, dopłaćcie te 5 złoty i macie towar w 5 dni maks. Jeśli jestecie na tyle pazerni i szkoda wam na kuriera za pobraniem to czekajcie sobie 2 tygodnie. Ja nie znalazłem niższych cen w PL. Telefony etui słuchawki powerbanki, wszystko najtańsze i ORYGINALNE. Stary chyba pracujesz w tym sklepie albo jesteś znajomymi właścicieli Jeszcze tak pokrętnej logiki nie słyszałem. Post nadaje się na główna do stron typu kwejki itp Edited June 14, 2016 by koza Link to comment Share on other sites More sharing options...
piootrek Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 (edited) Kolega bardzo dobrze mowi. nie po to placi sie 20zl za kuriera, zeby czekac 2 tyg na wysylke i otrzymac towar nastepnego dnia. jak by mi nie zalezalo na czasie to bym zamowil z Chin. Sprzedawca powinien informowac o opoznieniach a tutaj jest zero kontaktu. To jest chanba i brak szacunku dla klienta. Tyle kropka. Edited June 14, 2016 by piootrek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piter9702 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 (edited) Potrzebowałem telefon na 24 czerwca, dostałem go 13 czerwca. Zapoznałem się z regulaminem (pewnie 99% osób zamawiających nawet tego nie przeczytało), oraz przeczytałem opinie na forum. Dowiedziałem się że sprzęt mają oryginalny, tylko jest problem z kontaktem. Wybrałem opcję z płatnością przy odbiorze i byłem przygotowany na to, że jeśli mi nie wyślą telefonu w ciągu czterech dni roboczych, to piszę maila że rezygnuje z kupna telefonu i zamawiam u kogo innego, a czy go przeczytają czy nie-ich sprawa. Na forum ludzie piszą jak jest, to czemu inni zamawiają z myślą, że wydarzy się cud i dostaną towar na drugi dzień? Napisałem, chcecie mieć telefon w czasie, zamówcie sobie za pobraniem, wydajcie te 5 złoty więcej i miejcie pewność udanego dealu. Nie oszukujmy się, ale ludzie kupują na xiaomi.com.pl tylko ze względu na niskie ceny, nic więcej. Edited June 14, 2016 by Piter9702 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koza Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 1 minutę temu, Piter9702 napisał: Potrzebowałem telefon na 24 czerwca, dostałem go 13 czerwca. Zapoznałem się z regulaminem (pewnie 99% osób zamawiających nawet tego nie przeczytała), oraz przeczytałem opinie na forum. Dowiedziałem się że sprzęt mają oryginalny, tylko jest problem z kontaktem. Wybrałem opcję z płatnością przy odbiorze i byłem przygotowany na to, że jeśli mi nie wyślą telefonu w ciągu czterech dni roboczych, to piszę maila że rezygnuje z kupna telefonu i zamawiam u kogo innego, a czy go przeczytają czy nie-ich sprawa. Na forum ludzie piszą jak jest, to czemu inni zamawiają z myślą, że wydarzy się cud i dostaną towar na drugi dzień? Napisałem, chcecie mieć telefon w czasie, zamówcie sobie za pobraniem, wydajcie te 5 złoty więcej i miejcie pewność udanego dealu. Nie oszukujmy się, ale ludzie kupują na xiaomi.com.pl tylko ze względu na niskie ceny, nic więcej. Deal zacny - 100 zł róznicy przy telefonach,a w słuchawkach 20 Po prostu stwierdziłem,że są profesjonalnym sklepem. Fakt mój błąd nie czytałem opinii wcześniej - to się nazywa zaufanie. Przejechałem się ok. Pazerność - wątpię. Bardziej Twoje posty świadczą o tym. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piter9702 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 (edited) 5 minut temu, koza napisał: Deal zacny - 100 zł róznicy przy telefonach,a w słuchawkach 20 Po prostu stwierdziłem,że są profesjonalnym sklepem. Fakt mój błąd nie czytałem opinii wcześniej - to się nazywa zaufanie. Przejechałem się ok. Pazerność - wątpię. Bardziej Twoje posty świadczą o tym. Pozdrawiam Pazerność? Człowiek myślący obstawiam. Ja mam telefon po 3 ( nie licząc dnia zamówienia ) dniach roboczych, wy musicie się dodzwaniać i domagać wysyłki. Ja miałem budżet i się zmieściłem idealnie dokupując jeszcze etui szkło i słuchawki, w jednym z polecanych sklepów miałbym sam telefon z przesyłką za 1100, w drugim polecanym sklepie musiałbym jeszcze stówke dołożyć. Szkoda tylko że nie rozumiecie co chcę wam przekazać. Chcecie zaoszczędzić? (na pewno bo w innym wypadku nie wybralibyście xiaomi.com.pl) kupcie urządzenie za pobraniem. Jeśli nie wyślą w ciągu 4 dni to macie wywalone i zamawiacie od kogoś innego, a oni wydają kase na kuriera i łamią regulamin swój więc macie to w pupie. PS. Nie jestem od nich ze sklepu, bo sam zadawałem milion pytań czy aby na pewno tam kupić, jaki telefon kupić i jestem tylko człowiekiem dlatego mogłem popełnić błąd, ale na swoim doświadczeniu daje wam radę, dlatego proszę mnie nie hejtować pozdro Edited June 14, 2016 by Piter9702 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koza Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 1 minutę temu, Piter9702 napisał: Pazerność? Człowiek myślący obstawiam. Ja mam telefon po 3 ( nie licząc dnia zamówienia ) dniach roboczych, wy musicie się dodzwaniać i domagać wysyłki. Ja miałem budżet i się zmieściłem idealnie dokupując jeszcze etui szkło i słuchawki, w jednym z polecanych sklepów miałbym sam telefon z przesyłką za 1100, w drugim polecanym sklepie musiałbym jeszcze stówke dołożyć. Szkoda tylko że nie rozumiecie co chcę wam przekazać. Chcecie zaoszczędzić? (na pewno bo w innym wypadku nie wybralibyście xiaomi.com.pl) kupcie urządzenie za pobraniem. Jeśli nie wyślą w ciągu 4 dni to macie wywalone i zamawiacie od kogoś innego, a oni wydają kase na kuriera i łamią regulamin swój więc macie to w pupie. Proszę Cię 100 zł to dla Ciebie duża róznica, gdy widziałeś wcześniej opinie o tym sklepie ? A co do czytania regulaminu - rozumiem,że tą wybitną jednostką 1% jesteś Ty Tak przeczytałem: " 1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 4 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika Satnet o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy." Po tych dniach się zaniepokoiłem. Zero odzewu. Zamówiłem od nich telefon przyszedł w miarę szybko. Stany magazynowe na stronie nie są aktualizowane ze stanem bieżącym na magazynie to jest ich wielki problem. Przez to wychodzi jak wychodzi. Jeżeli chce się kręcić biznes to trzeba dbać o to i zainwestować w ludzi bądź oprogramowanie, które będzie to weryfikowało. Z takim podejściem to nawet niskie ceny nie przyciągną nikogo. Gdy jest problem - najlepiej po prostu wyłączyć telefon i zostawić klientów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zolty83 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Czym się różnie płacąc online od kogoś kto płaci gotówką??Moja kasa jest inna?? Przecież to ja powinienem być priorytetem gdyż z góry zapłaciłem im za kuriera a ty możesz odmówić przyjęcia przesyłki i narażasz ich na koszty!!!!! Z innej beczki.Czemu u nich kupiłem?Zmyliła mnie ich nazwa sklepu-ich portalu.Byłem przekonany ,że współracują z producentem-że to sklep producenta Nie czytałem forum-jedynie opinie ludzi tam piszących a jak wiadomo mogą sobie usuwać złe opinie.W każdym bądź razie więcej nie kupie u nich a i tak nie dostałem wszystkiego-nie mam przejściówki do łądowarki ale poświęce te 5 zł i sobie kupie:D Acha-kupiłem też u nich bo była możliość kupna na raty-nigdy nie kupuję telefonów inaczej niż na raty Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba1552 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Zamówiłem wczoraj i dzisiaj rano dostalem potwierdzenie i fakture, teraz po przeczytaniu tego wszystkiego nie wiem co robic, zbieralem sie dlugo, by kupic mi5, a teraz sam już nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koza Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 2 minuty temu, kuba1552 napisał: Zamówiłem wczoraj i dzisiaj rano dostalem potwierdzenie i fakture, teraz po przeczytaniu tego wszystkiego nie wiem co robic, zbieralem sie dlugo, by kupic mi5, a teraz sam już nie wiem. Jak już dostałeś fakurę i potwierdzenie to powinieneś być spokojny w 99%, że dojdzie Z telefonem tak miałem. Teraz czekaj na info z inpostu albo od firmy kurierskiej, że już nadali paczkę - bo termin potwierdzenia raczej tutaj nie jest adekwatny z terminem nadania. Ja zupełnie nie dostałem potwierdzenia odnośnie słuchawek - ciągle zamówienie było w realizacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba1552 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Ma to być kurier DPD wzialem za pobraniem, ale martwi mnie jeszcze jedno, czy nie przyjdzie używany tzn, z powiązanym kontem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo4you Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Informacyjnie dla osób którzy zamówili kamerki Xiaomi Yi białe. Pani powiedziała mi ze jutro beda mieli dostawę wiec dopiero od jutra zaczną pakować i wysyłać. Czekam już 5 dni w końcu mam jakąś informacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
infy1995 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Wczoraj wieczorem zamowilem telefon kolo 22 na raty payu dzisiaj rano dostalem potwierdzenie i fakture ale czytajac posty na forum troche sie boje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wako1986 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Miał ktoś jakie problemy przy zamawianiu za pobraniem ??? Jakiś długo czas oczekiwania czy np anulowanie zamówienia??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba1552 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 (edited) No ja zamówilem za pobraniem, dzisiaj rano dostałem potwierdzenie i fakturę, kurier DPD ma przyjechać,ale kiedy to nie wiem. Numer nadania też brak. Edited June 15, 2016 by kuba1552 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wako1986 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Ok to daj znać jaki będzie przebieg tego wszystkiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba1552 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 3 godziny temu, Wako1986 napisał: Ok to daj znać jaki będzie przebieg tego wszystkiego Dostałem informację i numer paczki z DPD. Jutro mam już dostać telefon, więc jestem dobrej myśli. Oby jeszcze wszystko przyszło tak jak powinno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wako1986 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Przed chwilą, kuba1552 napisał: Dostałem informację i numer paczki z DPD. Jutro mam już dostać telefon, więc jestem dobrej myśli. Oby jeszcze wszystko przyszło tak jak powinno to super, może nie taki zły sklep jak go malują ;), jeśli u ciebie bedzie wszystko w porządku to ja pewnie też sie skusze żeby u nich kupić;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba1552 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Może naprawdę nie radzą sobie z organizacją i mają najwidoczniej słabe zaplecze informacyjne, chodzi konkretnie na maile odpowiedzi i telefony, bo wiadomo jak klienci czasami dzwonią z byle czym, ledwo zamówią i chcą wiedzieć kiedy już telefon będzie Dam znać jutro, teraz to kwestia dpd, kiedy przyjadą, a w Gdańsku akurat słabo im idzie, często paczka jest w Gdańsku, a kurier jej nie bierze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wako1986 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 dobra, czekam na info jak sprawa sie zakończy Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkopec Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Wczoraj wieczorem zamowilem telefon kolo 22 na raty payu dzisiaj rano dostalem potwierdzenie i fakture ale czytajac posty na forum troche sie boje Też sie bałem czytajac te wszystkie opinie, dziś znów tam zadzwoniłem (kontakt bez problemu jak narazie) i otrzymałem info, że paczka w dniu dzisiejszym została nada, po pracy sprawdziłem maila i faktycznie jest potwierdzenie z inpostu. Kolega zamawiał w zeszłym tygodniu od nich i sytuacja wychodziła podobnie - wysyłka po ok 3 dniach od wystawienia faktury. Jedyne co mnie zastanawia, jeśli tel jest na sofcie global (RN3 Pro) to taki soft jest wgrywany przez nich czy przy produkcji? Bo kolegi telefon przyjechał bez folii na pudełku. Wysłane z mojego GT-P5210 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
wheeler Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 (edited) Nie polecam tego sklepu. Zamówiłem kilka rzeczy za ponad 200zł z przesyłką do paczkomatu. Niestety w paczce brakowało dwóch produktów. Zgłosiłem reklamację i zero odzewu. Olali mnie i tyle bo do paczkomatu można przysłać co się chce i nikt nie jest w stanie udowodnić stanu faktycznego. Oszuści! Lepiej znaleźć sobie bardziej zaufanego sprzedawcę niż tracić czas, pieniądze i zdrowie na nerwy. Chińczyk mnie nie oszukał przy zamawianiu na aliexpress.com, a polak na xiaomi.com.pl jak najbardziej! Pozdrawiam Wow! Wydarzył się cud i muszę odszczekać. Mimo, że bardzo długo to trwało bo na każdą odpowiedź ze sklepu trzeba czekać kilka dni to w drodze wymiany wiadomości dostałem informację, że oryginalne szkła się skończyły i dostałem nawet zwrot pieniędzy! Edited August 9, 2016 by wheeler Poprawa stanu rzeczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
infy1995 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 5 godzin temu, kuba1552 napisał: Dostałem informację i numer paczki z DPD. Jutro mam już dostać telefon, więc jestem dobrej myśli. Oby jeszcze wszystko przyszło tak jak powinno ja zamawialem tak samo jak ty wczoraj tylko ze ja juz zdazylem zaplacic i wciaz nie mam numeru paczki ani zadnego maila ze zostala nadana Link to comment Share on other sites More sharing options...
cointreau Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 2 godziny temu, wheeler napisał: Olali mnie i tyle bo do paczkomatu można przysłać co się chce i nikt nie jest w stanie udowodnić stanu faktycznego Nie ma znaczenia jaką formą wysyłki zostanie wysłana paczka. Każda firma, nawet najmniejsza, po sugestii kupującego sprawdza stany magazynowe i jeśli się one nie zgadzają, to klientowi przyznaje się rację. Nie popełnia błędy tylko ten, kto nie pracuje, ale jeśli już tak się stanie, to każda rzetelna firma wysyła gadżet, kupon promocyjny na kolejne zakupy lub przynajmniej przeprasza za zaistniała sytuację. Jak tak czytam te Wasze komentarze, to nie ogarniam na jakiej podstawie kolejne osoby zawierzają tej firmie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts