cointreau Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jeśli przeczytałeś cały ten wątek (9 stron) i nadal nie potrafisz podjąć samodzielnie decyzji odnośnie zakupu, to powiem Ci tak...Zamawiaj, jak nie przyślą Ci telefonu do 24.06, to ja za nich oddam Ci kasę ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9702 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 10 minut temu, cointreau napisał: Jeśli przeczytałeś cały ten wątek (9 stron) i nadal nie potrafisz podjąć samodzielnie decyzji odnośnie zakupu, to powiem Ci tak...Zamawiaj, jak nie przyślą Ci telefonu do 24.06, to ja za nich oddam Ci kasę ! Przeczytałem większość stron tego tematu i opinie są podzielone, ale mi chodzi o to, że zamawiałbym ten telefon za pobraniem i jeśli nie przyślą telefonu do 24(piątek) to później nie będzie miał kto go odebrać. Przelewem z góry nigdy nie płacę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 27 minut temu, Piter9702 napisał: Przeczytałem większość stron tego tematu i opinie są podzielone, ale mi chodzi o to, że zamawiałbym ten telefon za pobraniem i jeśli nie przyślą telefonu do 24(piątek) to później nie będzie miał kto go odebrać. Przelewem z góry nigdy nie płacę. To szukaj innego sklepu, który nie nawala z kontaktem i czasem dostaw? Uparłeś się na ten 1 sklep, a sklepów w Polsce masz masę... Nie lepiej wydać te dodatkowe 50-100zł i mieć pewność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9702 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 6 minut temu, Nezumi napisał: To szukaj innego sklepu, który nie nawala z kontaktem i czasem dostaw? Uparłeś się na ten 1 sklep, a sklepów w Polsce masz masę... Nie lepiej wydać te dodatkowe 50-100zł i mieć pewność? Budżet to 1100zł, a zamawiam telefon, power bank, etui, szkło (zamienniki) i jak zamówie od kogoś innego to się niestety nie zmieszczę w cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 14 minut temu, Piter9702 napisał: Budżet to 1100zł, a zamawiam telefon, power bank, etui, szkło (zamienniki) i jak zamówie od kogoś innego to się niestety nie zmieszczę w cenie. To zrezygnuj np. z etui, które sobie domówisz w późniejszym terminie, albo znajdź sprzedawcę, który szkło i etui dają gratis bo i takie sklepy są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9702 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zamówione przed chwilą, chciałem zamówić pół sklepu bo fajne gadżety są, ale ograniczyłem się do minimum bo strach w oczach przed tym, że mogą nie mieć na stanie, a z kontaktem u nich słabo i będę ich musiał odwiedzić ponownie po powrocie z niemiec. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzeniuch Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Witam! W poniedziałek wieczorem zamówiłem u nich Xiaomi Redmi Note 3 Pro + parę dodatków. Pomyliłem się przy wyborze etui, od razu po zamówieniu wysłałem e-maila o zmianie, niestety email nie został odczytany. Jak na razie czekam na przesyłkę (Zamówienie zrealizowano dziś) więc więcej informacji przekażę jak tylko trafi w moje ręce. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artmin Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zamówiłem 2 czerwca (czwartek) Redmi Note 3 Pro grafitowego (długo go nie było w sklepie a jak się pokazał to cena spadła o 80zl). Od razu płatnosc przez PayU. Czekam cierpliwie. Wczoraj wchodze poczytac opinie o telefonie na xiaomi.com.pl a tam wpis kogos ze zamowił tak jak ja w czwartek i w piątek już miał kuriera z telefonem. Ja dodatkowo dołozyłem etui i szło (wszystko na stanie w trakcie zamawiania). Wczoraj (wtorek 7 czerwca) nie dodzwoniłem się (po 15). Wysłałem maila. Odpowiedzi brak. Dzisiaj sie dodzwoniłem do nich (g. 10:30 wiec odbieraja nie tylko miedzy 12 a 13). Pani powiedziała ze dziwne ze nie wyszedl, ze wszystko co zamowilem maja i jest przygotowane i ze zadzwoni na magazyn i sie dowie dlaczego nie wyslali. Poprosilem o telefon zwrotny (niestety brak). W trakcie rozmowy przeslala mi na maila informacje o numerze przesylki (dpd, sprawdzam na stronie a tam brak informacji o takiej przesylce). Dopiero po czasie dotarlo do mnie jak moze miec nr przesylki skoro moja przesylka jeszcze lezy u nich na magazynie. Mowie sobie - spokojnie poczekam do 15 i znowu zadzwonie - niestety moge zapomniec ze sie dodzwonie. Albo poczta pelna albo od razu zajety (mam wrazenie ze moj numer dodany do czarnej listy). Dodam ze fv na firme dotarla juz w czwartek w dzien zamowienia u nich na stronie. Zamawialem u nich na stronie poniewaz kolega miesiac wczesniej u nich zamawial i wszystko bylo ok, telefon dostal 4 dni po zamowieniu. Tylko mowil ze jakims gownianym kurierem przyjechalo ktory musial do Szczecina jechac specjalnie z Gorzowa bo w Sz-nie nie maja nawet sortowni. I pytanie do Was - jakimi kurierami do Was przychodzily telefony/akcesoria? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzeniuch Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 2 minuty temu, artmin napisał: Zamówiłem 2 czerwca (czwartek) Redmi Note 3 Pro grafitowego (długo go nie było w sklepie a jak się pokazał to cena spadła o 80zl). Od razu płatnosc przez PayU. Czekam cierpliwie. Wczoraj wchodze poczytac opinie o telefonie na xiaomi.com.pl a tam wpis kogos ze zamowił tak jak ja w czwartek i w piątek już miał kuriera z telefonem. Ja dodatkowo dołozyłem etui i szło (wszystko na stanie w trakcie zamawiania). Wczoraj (wtorek 7 czerwca) nie dodzwoniłem się (po 15). Wysłałem maila. Odpowiedzi brak. Dzisiaj sie dodzwoniłem do nich (g. 10:30 wiec odbieraja nie tylko miedzy 12 a 13). Pani powiedziała ze dziwne ze nie wyszedl, ze wszystko co zamowilem maja i jest przygotowane i ze zadzwoni na magazyn i sie dowie dlaczego nie wyslali. Poprosilem o telefon zwrotny (niestety brak). W trakcie rozmowy przeslala mi na maila informacje o numerze przesylki (dpd, sprawdzam na stronie a tam brak informacji o takiej przesylce). Dopiero po czasie dotarlo do mnie jak moze miec nr przesylki skoro moja przesylka jeszcze lezy u nich na magazynie. Mowie sobie - spokojnie poczekam do 15 i znowu zadzwonie - niestety moge zapomniec ze sie dodzwonie. Albo poczta pelna albo od razu zajety (mam wrazenie ze moj numer dodany do czarnej listy). Dodam ze fv na firme dotarla juz w czwartek w dzien zamowienia u nich na stronie. Zamawialem u nich na stronie poniewaz kolega miesiac wczesniej u nich zamawial i wszystko bylo ok, telefon dostal 4 dni po zamowieniu. Tylko mowil ze jakims gownianym kurierem przyjechalo ktory musial do Szczecina jechac specjalnie z Gorzowa bo w Sz-nie nie maja nawet sortowni. I pytanie do Was - jakimi kurierami do Was przychodzily telefony/akcesoria? Zapewnie do wszystkich przesyłek jest ta sama firma więc nie ma raczej co na ten temat rozmawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artmin Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Dostalem maila o wysylce DPD. Jutro jak dojdzie dam znac. Widac ze trzeba ich pogonic telefonicznie bo nieogarniaja zamowien 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzeniuch Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) 2 godziny temu, artmin napisał: Dostalem maila o wysylce DPD. Jutro jak dojdzie dam znac. Widac ze trzeba ich pogonic telefonicznie bo nieogarniaja zamowien Również dostałem. Pamiętajcie o sprawdzaniu paczki przy kurierze! Edytowane 8 Czerwca 2016 przez Rdzeniuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9702 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 2 godziny temu, Rdzeniuch napisał: Również dostałem. Pamiętajcie o sprawdzaniu paczki przy kurierze! To tak na wszelki wypadek czy coś nie halo było? A jeśli nie otworzę przy kurierze tylko w domu i nagram filmik to co wtedy? Da to coś? Zazwyczaj jest tak, że jak wychodzę po paczke to kurier bierze pieniądze i nie zdąże sie obrócić a on już odjechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzeniuch Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) 23 minuty temu, Piter9702 napisał: To tak na wszelki wypadek czy coś nie halo było? A jeśli nie otworzę przy kurierze tylko w domu i nagram filmik to co wtedy? Da to coś? Zazwyczaj jest tak, że jak wychodzę po paczke to kurier bierze pieniądze i nie zdąże sie obrócić a on już odjechał Po prostu dla bezpieczeństwa. Po prostu najszybsza metoda reklamacji jak paczka jest uszkodzona. Jeżeli się nie mylę to kurier musi (Jeżeli go poprosisz i nie jest wredny) poczekać aż taką paczkę otworzysz. Oczywiście mogę się mylić. To są tylko informacje które ja nabyłem z różnych źródeł i jest taka możliwość. Edytowane 8 Czerwca 2016 przez Rdzeniuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 1 godzinę temu, Piter9702 napisał: To tak na wszelki wypadek czy coś nie halo było? A jeśli nie otworzę przy kurierze tylko w domu i nagram filmik to co wtedy? Da to coś? Zazwyczaj jest tak, że jak wychodzę po paczke to kurier bierze pieniądze i nie zdąże sie obrócić a on już odjechał Dla bezpieczeństwa, dajesz kasę kurierowi i prosisz o 2minutki na oględziny, patrzysz, czy paczka jest cała, czy nie nosi śladów otwierania, grzebania, czy nie jest nigdzie mocniej wgnieciona co mogłoby spowodować uszkodzenie samego tel. W domu można też nagrać filmik z otwarcia paczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolty83 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Witam wszystkich.Jestem tu pierwszy raz ale chyba każdy wie dla czego.Zakupiłem tel od nich poprzez PayU w poniedziałek.Do dziś zero odezwu.Nic Czy nie idzie jakoś tego sklepu zgłosić??CZy to jest oficjalny sklep Xiaomi??? Po waszych komentarzach wnioskuję ,że zakupiony towar szybciej czy później jest dostarczany ale trzeba interweniować-porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 55 minut temu, zolty83 napisał: Witam wszystkich.Jestem tu pierwszy raz ale chyba każdy wie dla czego.Zakupiłem tel od nich poprzez PayU w poniedziałek.Do dziś zero odezwu.Nic Czy nie idzie jakoś tego sklepu zgłosić??CZy to jest oficjalny sklep Xiaomi??? Po waszych komentarzach wnioskuję ,że zakupiony towar szybciej czy później jest dostarczany ale trzeba interweniować-porażka To nie jest oficjalny sklep Xiaomi... Jakiś Janusz biznesu stwierdził, że jak walnie sobie "xiaomi.com.pl" to mu więcej klientów przybędzie i się chyba nie mylił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolty83 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Rozumię. Ale chyba się nie zdarzyło aby nie wysłali komuś towaru?? Będę ich męczył aż im się znudzi:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cointreau Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zdarzyło się...Może w Twoim przypadku będzie inaczej, skoro będziesz ich męczył do znudzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 24 minuty temu, zolty83 napisał: Rozumię. Ale chyba się nie zdarzyło aby nie wysłali komuś towaru?? Będę ich męczył aż im się znudzi:D:D Zdarzyło się. Kilka postów wcześniej masz post osoby, której wysłali połowę zamówienia, połowa miała być potem i... zapomnieli o tym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolty83 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 w moim przypadku to tylko jeden produkt-telefon więc chyba nie zapomną. na meile od wtorku nie odpisują.Zrobiłme jak kolega wyżej-napisałem do nich pytanie z innego konta i zobaczymy czy odpiszą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danwpl Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 cześć, ja też u nich zamówiłem telefon, niestety zanim przeczytałem opinie... od poniedziałku zero kontaktu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artmin Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Widać pewien schemat - jeśli po zamówieniu w ciągu kilku dni nie mamy żadnej info i tym bardziej telefonu - próba kontaktu (wyłącznie telefonicznego bo jak widać na maile jeszcze gorzej im idzie odpisywanie), po takim kontakcie zazwyczaj rusza machina związana z wysyłką towaru. I jak ktoś zamawia a potem domawia coś albo zmienia (kolor) to sklep już w ogóle zaczyna nie ogarniać. Najlepiej (domówienie czegoś) zrobić osobny zakup z osobnym numerem zamówienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danwpl Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 problem w tym, że do nich nie da się dodzwonić, jeśli nie dostane towaru wg. regulaminowego czasu czyli wysyłka do 4 dni + 2 dni max na dostawę (paczkomaty), wybieram się na policję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9702 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 "1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 4 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika Satnet o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy. " Było zamawiać panowie za pobraniem, ja tak zrobiłem i jak nie wyślą do poniedziałku, to zamawiam z technos i nie dam żadnej informacji do xiaomi.com.pl o tym, że rezygnuje z towaru, po prostu jak kurier przyjedzie to go nie przyjmę. Mimo wszystko wątpie, żeby nie wysłali w ciągu 4 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artmin Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 I bardzo fajne zachowanie admina sklepu - usuwanie niewygodnych komentarzy. Na szczescie zaglada rzadko wiec przez dluzszy czas je widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenz90 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zamówiłem note 2 w niedzielę (5 czerwca), płatność PayU, dostawa na paczkomaty, poza tym, że w poniedziałek (6 czerwca status zamówienia zmienił się na "zrealizowano", zero kontaktu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolty83 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 własnie się do nich dodzwoniłem.Odebrałą pani.Móię co i jak o na:"przecież powinien pan wiedzieć ,że termin realizacji od 2-4 dni robocze" Mówię ,że wiem ale chciałbym się dowiedzieć kiedy zostanie wysłąne.Powiedziała ,że dziś albo jutro.Zobaczę. W każdym bądź razie faktycznie koło 12 idzie się dodzwonić.Gdyby nie to ,że kupuję przez PayU to też bym go nie odebrał,ale mam nadzieję ,że faktycznie wyślą.Jak nie jutro znów dzwonię ale wtedy będę naprawdę bardzo niegrzeczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cointreau Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Orientuje się ktoś ile kont na allegro ma xiaomi.com.pl? Znalazłem sklep.xioami.com.pl , ale to chyba kto inny? http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/43235079/aboutSeller Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9702 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 24 minuty temu, cointreau napisał: Orientuje się ktoś ile kont na allegro ma xiaomi.com.pl? Znalazłem sklep.xioami.com.pl , ale to chyba kto inny? http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/43235079/aboutSeller Kolego, to jest sklep tego sklepu: http://sklepxiaomi.pl Xiaomi.com.pl to tak zwany satnet, oni maja zwieszone konto na allegro: http://allegro.pl/show_user.php?uid=1718384 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 13 minut temu, Piter9702 napisał: Kolego, to jest sklep tego sklepu: http://sklepxiaomi.pl Xiaomi.com.pl to tak zwany satnet, oni maja zwieszone konto na allegro: http://allegro.pl/show_user.php?uid=1718384 SatNet oraz Królik, tak dla sprostowania, żeby się ktoś nie nadział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolty83 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 tak to jest jak się pierwszy raz przez neta kupuje i nie sprawdzi wszystkiego.teraz pluję sobie w brodę ,że człowiek jest taki naiwny.Pozostaje tylko mieć nadzieję ,że będzie wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artmin Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 na maila odpisuja z domeny krolik24.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cointreau Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 42 minuty temu, Piter9702 napisał: Xiaomi.com.pl to tak zwany satnet, oni maja zwieszone konto na allegro: http://allegro.pl/show_user.php?uid=1718384 Rozumiem, że sugerujesz, iż kiedyś posiadali inne konto, które zostało zawieszone w 2008r. Nawet jeśli tak jest, to teraz już mało istotne. Chodziło mi o obecne konto, tzn. czy poza tym podstawowym na allegro Sklep_TV-SAT, mają jeszcze drugie. Wydawało mi, że mają, ale nie mogę teraz znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolty83 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Powiedzcie jak to jest:czy jeśli u nich w regulaminie pisze ,że wysyłka czy dostawa od2 do 4 dni roboczych i w tym czasie nie wyślą czy można zrezygnować z towaru a koszty poniosą oni??tym bardziej jeśli ktoś wziął przez PayU?? Bo nie chce mi się czekać tygodniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cointreau Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Próbować rezygnować możesz, tylko z jakim skutkiem, skoro nie ma z nimi kontaktu? Jak jest tanio, to nigdy nie jest szybko ! Może lepiej uzbrój się w cierpliwość... Edytowane 9 Czerwca 2016 przez cointreau Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi