Skocz do zawartości

Pytanie

Opublikowano

Czy to możliwe że od tych wszystkich apek uruchomionych w tle może mi się przegrzewać telefon? Czy może to normalne, że jest ich aż tak dużo tam? Niektórym apkom ustawiłam ograniczenie w tle, a i tak się tam pojawiają, a większości z nich nie da się włączyć ograniczenia... Zawsze jest 2-4GB do wyczyszczenia

Screenshot_2026-02-13-00-01-55-438_com.miui.securitycenter.jpg

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Opublikowano

U mnie jest gdzieś połowa tego co u Ciebie ... Im więcej tego śmiecia działa w tle tym bardziej są obciążone zasoby sprzętowe - nie wiem jaki masz system - czy to xiaomi EU - który jest już wstępnie poczyszczony z różnego śmiecia ... Czy global - który tego śmiecia ma masę 🙃 ogólnie sporo różnego badziewia można pozbyć się debloatem - jest do tego założony temat w dyskusji o aplikacjach ...

• Thanks 1
  • 0
Opublikowano

@Master Global... Niestety jestem zbyt zielona na debloata, boję się że coś zepsuję. Czyli od tego mi się tel przegrzewa prawdopodobnie? Bałam się że jest jakaś usterka procesora czy baterii, bo telefon jest ciepły lekko także podczas przeglądania Instagrama... Jeśli to wina tych apek i to jest normalne przy wersji Global, to może cooler by rozwiązał sprawę?

10 godzin temu, Master napisał(a):

U mnie jest gdzieś połowa tego co u Ciebie ... Im więcej tego śmiecia działa w tle tym bardziej są obciążone zasoby sprzętowe - nie wiem jaki masz system - czy to xiaomi EU - który jest już wstępnie poczyszczony z różnego śmiecia ... Czy global - który tego śmiecia ma masę 🙃 ogólnie sporo różnego badziewia można pozbyć się debloatem - jest do tego założony temat w dyskusji o aplikacjach ...

Też jest w użyciu danych taka opcja by wyłączyć konkretnym apkom dostęp do internetu w tle, mogę powyłączać dostęp tym apkom, które są podane w wątku o debloacie?

• 0
Opublikowano (edytowane)