Jump to content

Mi3 vs Mi4 vs Mi4C vs Redmi Note 2


Wojtkson
 Share

Recommended Posts

Hej ktory z tych telefonów najlepiej kupić pod względem jakość/cena ? Mam możliwość odprowadzenia vat więc Mi3 mogę mieć za jakies 700zł(od sprzedawcy na allegro). Od tego samego sprzedawcy na allegro można dorwać Redmi Note 2 32gb 2,2Ghz (nie ma w nazwie wersji prime, a ma taka specyfikacje wydawalo mi sie to dziwne, a sprzedawca mowi ze taka specyfikacje dostal z chin, wiec umowilem sie juz wstepnie ze jesli bedzie to jednak wersja zwykla to mi odda roznice w cenie) ten redmi kosztowalby mnie jakies 740zł(po odjeciu vat). Mi4(wersja bez LTE "Overseas edition) mogę kupić na gearbest za 217$(jakies 870zł) z EU warehouse z wysylka do anglii skad by moja kuzynka odeslala go do polski więc vat ominięty. Chodzi mi przedewszystkim o jakosc wykonania, wydajnosc(w systemie i grach) aparat i ogolne wsparcie. Czy wszystkie maja androida 5.0 ? I najnowsze miui polska ?

Edited by Wojtkson
Link to comment
Share on other sites

Ta wersja bez lte czyms jeszcze sie rozni ? Po prostu sie zastanawiam czy warto te 100-150zl dorzucic nie jest to majatek ale jakby mial mi np redmi note 2 to wsyzstko dawac co mi4 to bym mial w kieszeni, ale skoro polecasz. A jak z androidem 5.0 na mi4 i nakladka miui polska jakas najnowsza? Ciezko z instalacja ?

Link to comment
Share on other sites

Na Mi4 jest 4.4.4 KK nadal, nie wiem kiedy i czy wgl będzie aktu do 5.0, wydaje mi się, że Xiaomi nie chce aktualizować do Lolipopa z powodu jego ogólnych problemów, ale to tylko moje domysły i gdybania :P Miui na 5.0 dostają tylko nowe urządzenia tj MiNote Pro, Mi4i, RedmiNote 2i Mi2s (ale tutaj to chyba był bardziej test niż celowe wrzucenie 5.0). Mi4 na pewno da Ci większą wydajność w grach niż redmi note 2 (lepsza grafika), w płynności działania samego smartfonu (przewijanie pulpitu, start aplikacji, reakcje w przeglądarce) raczej będą zbliżone na każdym z tych modeli (do takich rzeczy wystarczają procki z 2 rdzeniami :D). Mi4 ma ciągle pełne wsparcie Xiaomi jeżeli chodzi o system (zawsze otrzymuje aktualizacje jako jeden z pierwszych). Posiada lepszy aparat od Mi3 czy RN2. Różnica między WCDMA a LTE to po prostu LTE... Tutaj musisz sam zdecydować czy potrzebujesz zasięgu sieci 4G LTE, czy 3G/H+ w zupełności Ci wystarczy :P

Edited by Nezumi
Link to comment
Share on other sites

Tylko jakie ceny ? Nie chce też wywalać tysiaka na telefon bo wydaje mi się to zbędne. Wcześniej zakładałem, że max 800zł teraz jak zobaczyłem mi4 na gearbest to stwierdzilem ze moze warto nagiąć budżet. Czytalem na forum ze kilka osob mialo problem z ekranem w Mi4 jakis bad pixel czy cos takiego..

Link to comment
Share on other sites

Kompletnie nie rozumiem tej pogoni za cyferkami (Android).

Bierz Mi4. Ja kupiłem wersje LTE dlatego, że nie zamierzam po 1 czy 2 latach go wymieniać na inny więc kupiłem wersję przyszłościową :D

Edited by wiktor
Link to comment
Share on other sites

Tylko jakie ceny ? Nie chce też wywalać tysiaka na telefon bo wydaje mi się to zbędne. Wcześniej zakładałem, że max 800zł teraz jak zobaczyłem mi4 na gearbest to stwierdzilem ze moze warto nagiąć budżet. Czytalem na forum ze kilka osob mialo problem z ekranem w Mi4 jakis bad pixel czy cos takiego..

To bierz albo mi4 albo redmi note 2 prime. Na chwilę obecną to najlepsze rozwiązania.
Link to comment
Share on other sites

Kompletnie nie rozumiem tej pogoni za cyferkami (Android).

Bierz Mi4. Ja kupiłem wersje LTE dlatego, że nie zamierzam po 1 czy 2 latach go wymieniać na inny więc kupiłem wersję przyszłościową :D

Xiaomi wyjaśniło po premierze MIUI 7 czemu nie robią update do 5.0.

Po prostu nie muszą bo MIUI idzie swoją drogą i nie potrzebują aktualizacji.

Owszem nowe modele są z 5.0 bo mają nowe procesory a więc i sterowniki plus wszystko inne jest pod zawsze najnowszego Androida. Ale jednocześnie stary Mi4 nie jest w żadnym wypadku gorszy bo został na 4.4.

Wysłano z MI Note

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Xiaomi wyjaśniło po premierze MIUI 7 czemu nie robią update do 5.0.

Po prostu nie muszą bo MIUI idzie swoją drogą i nie potrzebują aktualizacji.

Owszem nowe modele są z 5.0 bo mają nowe procesory a więc i sterowniki plus wszystko inne jest pod zawsze najnowszego Androida. Ale jednocześnie stary Mi4 nie jest w żadnym wypadku gorszy bo został na 4.4.

Wysłano z MI Note

 

 

Chyba nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi albo ja nie zrozumiałem twojej :D

Ja wiem czego nie ma aktualizacji do 5.0 i jestem z zadowolony, że mam 4.4.

Edited by wiktor
Link to comment
Share on other sites

Chyba jednak skuszę się na redmi note 2, a nie wiecie czy ktoś miał może taki cover: http://www.aliexpress.com/item/Xiaomi-Redmi-Note-2-case-Aluminum-Metal-Frame-Redmi-Note-2-Tempered-Glass-battery-back-cover/32444931816.html?spm=2114.031010208.3.12.irqSj0&ws_ab_test=201407_3,201444_5,201409_2 bo na forum widzialem ktoś wrzucał jakieś info, ale nie wiem czy ktoś to ma/miał.

Edited by Wojtkson
Link to comment
Share on other sites

nie rozumiem dlaczego wszyscy skreslają mi3, miałem kiedyś przesiadłem sie na mi4, ostatnio kumpel kupił trójke i jak tak porównałem to jednak mi3 bardziej mi sie podoba, nadal ma aktualizacje i raczej jeszcze długo będzie miał, wzasadzie to z mi4 róznią sie tylko iloscią ramu, reszta to pierdółki i zdecydowanie wybieram mi3 niż jakikolwiek redmi

Link to comment
Share on other sites

fakt jest kanciasty, ale też cieńszy dla mnie wygląda szykownie ze tak powiem, w mi4 wkurza mnie ze udaje jabłko, juz nie raz słyszałem -o iphone, a po chwili -łe podróba, a mi nie chce sie tłumaczyć setny raz co to xiaomi, że trzeci producent itd... bo i po co miałbym to robić, zeby chociaż czarny był dostępny

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie chcialem pisac mam mozliwosc kupna Mi3 w cenie 700zł, a Redmi Note 2 rzekomo w wersji 32GB i 2,2GHz za jakies 740zł. Do tego Redmi Note 2 dokupilym na pewno http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Luxury-Xiaomi-Redmi-Note-2-4G-Aluminum-and-Tempered-Glass-Battery-replacement-For-Xiaomi/32449775633.html?spm=2114.031010208.3.1.J2VpbA&ws_ab_test=201407_3,201444_5,201409_2wiec kolejne 30zł kosztów. Mówisz , że Ten Mi3 nadal ma najnowsze MiUi i bedzie mialo w kolejnym czasie ?  

Link to comment
Share on other sites

Wiem, że mi3 to byly flagowiec, wiec wykoannie na pewno ma lepsze od Note 2. Miał ktoś oba i powiedziałby coś o aparacie i o ekranie gdzie jest lepszy? Mysle ze 3g w mi3 wystarczy jak dla mnie.. Bo jesli LTE jest tylko plusem Redmi Note 2 w porownaniu do xiaomi mi3 to mysle ze nie ma co sie zastanawiać.

Link to comment
Share on other sites

O to może ty rozwiejesz wątpliwości. Chcę telefon porządniej zbudowany, na dual sim mi nie zależy. Generalnie ile miejsca jest dostępnego w Mi3 ? 10GB ? Myślę, że to mi wystarczy..zazwyczaj miałem telefony z 8gb wbudowanej+karta4gb i dawałem rade wiec mysle ze tu nie bedzie problemu. Co do ekranu wlasnie mysle z te 5 cali to jest dla mnie wystarczające,ale 5,5 nie robiloby wielkiego problemu :P  Co do LTE.. mieszkam w Gdańsku więc tu zasięg jest, ale do wczytywania stron przecież 3g też jest szybkie, a wielkich plików jeszcze nigdy nie pobierałem przez telefon, ani nie grałem online.. A który według Ciebie jest po prostu wydajniejszy czy to w systemie czy grach? Który dłużej trzyma na baterii ? W którym jakość ekranu jest lepsza ? No i działanie systemu i nakładki miui jak ktoś mówił na Mi3 ciągle śa aktualizowane i nie zmieni się to raczej? No i chciałbym uświadczyć jak najmniej zawieszek, zacięć animacji..

 

Waham się między tymi dwoma aukcjami: 

 

http://allegro.pl/xiaomi-mi3-2-16gb-singlesim-srebrny-z-polski-f-vat-i5664507352.html#tabsAnchor

 

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-2-2-32gb-2sim-nieb-z-polski-fv-i5664508058.html

 

Po odliczeniu vat ceny wychodzą praktycznie jak z chin.

Edited by Wojtkson
Link to comment
Share on other sites

Przede wszystkim nie kupuj na allegro od nieznanych osób. Nie znasz źródła zakupu, możesz przecież dostać refurba, nie będziesz nawet o tym wiedział. Masz na forum polecanych sprzedawców. Nie rozumiem po co się pchasz w stary model Mi3. Gdyby cena była dość niska to bym jeszcze rozumiał. Ja bym wybierał między Mi4 a RN2.

Wysłane z OnePlus One

Link to comment
Share on other sites

No powiem Ci ,że Mi4 jednak za drogo mi wyjdzie, a nie chce na gearbest kombinowac z wysylka do rodziny w anlgii a pozniej do PL. WIem ze Mi3 jest starszy ale to jednak flagoiwec i myslalem ze moze lepiej bedzie sluzyl a jak w tej cenie jest RN2 to dlatego sie zastanawiam. Bo opinie o RN2 są różne i skrajne.. No nic skoro masz oba i mówisz , że lepiej RN2 niż Mi3 to okej. Bo jak narazie jestes osobą która ma/miala obie i mi odpowiedziała to jesli miales obie to pewnie dobrze doradzasz :D

Edited by Wojtkson
Link to comment
Share on other sites

Ja jeszcze nie zdecydowałem... Ale muszę szybko podjąć decyzję.

Ale się z tym bawisz :D Podejmuj męską decyzję! :D Wypisz sobie co dla Ciebie w tel jest największym priorytetem i eliminuj kolejne pkt, który tel jest "bliższy" ten bierzesz! :D Mi3 flagowiec, pewnie aktualizacje będzie jeszcze dostawać przez kawał czasu, solidnie wykonany, Redmi Note 2, budżetowy Note, dobre urządzonko, niska cena, niższa jakość (ale nadal na dość wysokim poziomie). Oba telefony będą sprawować się podobnie w normalnym użytkowaniu, różnicę odczujesz w grach (tych bardziej wymagających).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Odświeżam temat ze względu na to, że swojego RN2Prime musze oddać. Dostałem go z nieoryginalną klapką i sprzedawca zgodził się oddać kaskę. Z tego względu zastanawiam czy oplaca sie kupic znowu redmi note 2(ale zwykla wersje) najtaniej jest za niecale 700zł czy może dorzucić te 300zł i dokupić Mi4C. Z RN2Prime bylem w sumie zadowolony. Najważniejsze dla mnie to czy na Mi4C są zdjęcia lepsze? Lub chociaż takie same jak w RN2? Oraz czy Mi4C bedzie chociaz troche stabilniejszy pod względem systemu od RN2? Miał ktoś oba i moze cos na ten temat powiedzieć ? Jest mało recenzji Mi4C. 

Edited by Wojtkson
Link to comment
Share on other sites

Odświeżam temat ze względu na to, że swojego RN2Prime musze oddać. Dostałem go z nieoryginalną klapką i sprzedawca zgodził się oddać kaskę. Z tego względu zastanawiam czy oplaca sie kupic znowu redmi note 2(ale zwykla wersje) najtaniej jest za niecale 700zł czy może dorzucić te 300zł i dokupić Mi4C. Z RN2Prime bylem w sumie zadowolony. Najważniejsze dla mnie to czy na Mi4C są zdjęcia lepsze? Lub chociaż takie same jak w RN2? Oraz czy Mi4C bedzie chociaz troche stabilniejszy pod względem systemu od RN2? Miał ktoś oba i moze cos na ten temat powiedzieć ? Jest mało recenzji Mi4C. 

Mi4C jest dość świeżym modelem i raczej "stabilność" będzie na podobnym poziomie. Jeżeli chcesz stabilny system to bierz Mi4. Mi4c robi lepsze zdjęcia i jest raczej lepszy od Redmi Note 2 pod każdym względem, jest tak jakby o półkę wyższy niż RN2 :P.

Link to comment
Share on other sites

O to mi chodziło :D Nim odeślę telefon i dostanę pieniądze minie jeszcze kilka dni wtedy zdecyduje.. Znalazłem mi4c za 1010zł(razem z przesyłką) po odliczeniu vat na firme wychodzi 820zł. Sprzedawca ma 100% komentarzy, ale nie widze jeszcze zadnego z aukcji jakiegos telefonu xiaomi. Wszystkie prawie to Sjcam. to ta aukcja: http://allegro.pl/xiaomi-mi4c-2gb-16gb-13-mpx-6x1-8ghz-z-pl-gw-fv-i5733195186.html . Ten sam sprzedawca ma też RN2 za 680zł z przesylka czyli 330zł taniej. Dlatego się zastanawiam czy warto dopłacać. Ogólnie pomęczę go o jakieś realne zdjęcia i wiecej szczegółów i wtedy może zdecyduje, bo jeżeli okaże się złym sprzedawcą to kupię RN2 z innego źródła. Co do mi4 wychodzi troche za drogo jak dla mnie :)

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak z dostępnością letv na aledrogo, ale x600 jest lepszy od takiego rn2. Lepsza jakość wykonania, lepszy DAC, brak jaj z ekranem a cena podobna. No i nie zapominajcie że miui polska jest od fana dla fanów, czyli duży znak zapytania.

 

Link to comment
Share on other sites

  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...