Gaajson

Zawieszanie i uruchamianie ponowne

Recommended Posts

Cześć, posiadam redmi note 9 pro 6/128gb od około 2 tyg i przez ten okres 4 razy się zawiesił na jakieś 10 sekund, po czym zrobił się restart. Pierwsza taka sytuacja miała miejsce w pierwszym dniu użytkowania. Po przywróceniu ustawień fabrycznych nadal były kolejne 3 takie sytuacje. Oprócz tego raz był problem z aparatem - wyskoczył komunikat, że aparat przestał działać, proszę urochomić ponownie telefon. 

Udać się do sklepu w którym go kupowałem i oddać do naprawy? 

Edited by Gaajson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja swój telefon oddałem na reklamacje miałem dość a teraz czekam na decyzje , za dużo telefon ma błędów , telefon nie jest tani ale jak widać jest nie dopracowany według mnie powinni te telefony wycofać i oddać ludziom kasę .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tak samo i nie mogę znaleźć przyczyny . Czasami 2-3 razy na godzinę a czasami raz na 12 godzin. Najdziwniejsze że po restarcie aplikacja która była wcześniej odpalona dalej jest w tle. Tak jakby to była hibernacja a nie reset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak macie problemy to zgłaszajcie przez ustawienia i opinie + oddajcie telefony do reklamacji im więcej ich będzie tym bardziej zrozumią że coś nie tak jest mój telefon już 10 dni jest na reklamacji a jak pisałem do sklepu czy coś wiadomo to mam odpowiedź Informujemy, że towar znajduje się w autoryzowanym serwisie producenta.

Prosimy oczekiwać na informację odnośnie sposobu zakończenia sprawy. i tyle więc dalej czekam choć mnie to już wkurza bo nie po to kupiłem telefon żeby go nie mieć 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi wygląda na błąd software, więc oddawanie telefonu na reklamacji jest jak strzelanie z armaty na muchy. Inna sprawa, że Xiaomi powinni to ogarnąć w parę minut a trwa to tygodniami niestety. Czyżby sobie zaczęli odpuszczać po tym jak przegonili Huawei i Samsunga w PL?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 21.06.2020 o 10:27, WD40 napisał:

To mi wygląda na błąd software, więc oddawanie telefonu na reklamacji jest jak strzelanie z armaty na muchy. Inna sprawa, że Xiaomi powinni to ogarnąć w parę minut a trwa to tygodniami niestety. Czyżby sobie zaczęli odpuszczać po tym jak przegonili Huawei i Samsunga w PL?

Wygląda jak błąd ale nie pali się xiaomi na naprawę,  a reklamacja zawsze coś przyspieszy,  ja u siebie miałem problem z wifi , resetowanie się telefonu jak odpalenie nawigacji w telefonie i czekam cały czas aż żałuje że nie kupiłem kolejnego Honor tam nie było problemów żadnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie przed chwilą dostałem sms  ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, 8cysiek6 napisał:

Właśnie przed chwilą dostałem sms  ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .

Jaki sklep?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, WD40 napisał:

Jaki sklep?

Ja kupiłem w RTV EURO AGD , miałem rację że coś nie tak z telefonem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam problem z restartujacym się telefonem. Dajcie znać czy wymiana telefonu na nowy pomogła. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, kko86k napisał:

Też mam problem z restartujacym się telefonem. Dajcie znać czy wymiana telefonu na nowy pomogła. 

Ja miałem problem z wifi , reset telefonu raz zauważyłem i problem z nawigacją oddałem na reklamację uznali mi i dziś odebrałem nowy telefonem ale godzinę temu i jak narazie chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.06.2020 o 12:46, 8cysiek6 napisał:

Właśnie przed chwilą dostałem sms  ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .

Ile czekałeś? Ja telefon oddałem 20 czerwca. Opisałem, że się zawiesza, problemy z bloetooth i aparatem. Reklamacja - rękojmia i oczekiwane zwrot pieniędzy. Jeśli się uda to chyba wolałbym dopłacić 300zl do mi note 10 lite. 

 

Edited by Gaajson

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Gaajson napisał:

Ile czekałeś? Ja telefon oddałem 20 czerwca. Opisałem, że się zawiesza, problemy z bloetooth i aparatem. Reklamacja - rękojmia i oczekiwane zwrot pieniędzy. Jeśli się uda to chyba wolałbym dopłacić 300zl do mi note 10 lite. 

 

W sklepie mnie poinformowano że 14 dni będę czekał i tyle zeszło + 2 dni na ściągnięcie telefonu do sklepu nowego bo nie mieli (osobno kupiłem pokrowiec a nie chciałem wywalać bo jak bym nie kupił to pewnie bym zrezygnował z telefonu ) aktualizacja ma być w połowie lipca może poprawi działanie telefonu .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam podobnie jak moi przedmówcy mam telefon zawieszający się. Odesłałem go wyczyszczonego do sklepu jednakże nie stwierdzili wad na moją prośbę przekazują go do serwisu. za dwa dni mam dostać odpowiedź z drugiej strony kuzyn z Niemiec własnie przyjechał z takim telefonem i po drodze zawiesił mu się kilka razy na korzystaniu z GPS. Czy Xiaomi dało już jakieś oficjalne Info co się dzieje(soft , hardware).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie. Jestem nowy. Mam RN99 6/128, kupiony w sklepie internetowym Xiaomi w dniu kiedy pojawił się w polskiej dystrybucji. Od jakiegoś czasu mam takie same objawy jak wszyscy - białe ekrany, potem restartuje, dzikie, samoistnie restarty. Nie widzę tutaj reguły, chociaż najczęściej zawiesza się z białym ekranem wtedy, kiedy uruchamiam poraz pierwszy aplikacje, szczególnie te, które korzystają z internetu. Czasem kiedy odpalałem aparat. Myślę, że to wina albo softu, albo źle sformatowanej pamięci do wygrania softu. Ciekawi mnie tylko cisza ze strony Xiaomi. Moja żona ma RN8P, były z nim kłopoty, dzikie restarty, białe ekrany, do czasu kiedy zrestowałem do ustawień fabrycznych i przerzuciłem jej dane Huaweia na RN8P, dostał nowe MIUI12 i problem zniknął. Mój RN9P był już resetowany, ale nie pomogło. Czekam kiedy pojawi się nowa wersja do MIUI12. Ja mam wersję global jak na zdjęciu. Kiedy miałem poprzednią z numerem 13, wszystko było ok. Myślę, więc, że to błąd, albo śmieć systemowy nakładki MIUI. Czekam też na jakiekolwiek info na ten temat że strony producenta.

Screenshot_2020-08-30-12-17-31-612_com.android.settings.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że musiała być jakaś wadliwa partia. Problem raczej nie będzie po stronie softu, mam dokładnie takie same dane jak na Twoim screenie, używam prawie codziennie nawigację i inne programy wykorzystujące GPS, a telefon się jeszcze ani razu nie zrestartował. A nie przenosiłeś danych z poprzedniego smartfona?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 1.09.2020 o 15:58, miras2020 napisał:

Wydaje mi się, że musiała być jakaś wadliwa partia. Problem raczej nie będzie po stronie softu, mam dokładnie takie same dane jak na Twoim screenie, używam prawie codziennie nawigację i inne programy wykorzystujące GPS, a telefon się jeszcze ani razu nie zrestartował. A nie przenosiłeś danych z poprzedniego smartfona?

A może mieć coś do tego przeniesienie danych z poprzedniego smartfona ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sądzę. Po przesiadce z Honor niestety wszystko muliło. Zresetowałem fona do ustawień fabrycznych, pobrałem kontakty osobno, zainstalowałem aplikacje i chodzi w miarę. Gdyby nie problemy z GPS, to byłoby spoko.

Ale jest już MIUI 12.0.1.0.QJWINXM dla modelu Redmi Note 9S w Indiach (tam sprzedawany jako Pro) i pewnie w ciągu kilku tygodni pojawi się dla naszych Pro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko czy to wina Soft czy tel ma wadę fabryczna powodująca ciągle restartowanie się :/ mój już spakowany do serwisu, mam nadzieję że serwis coś zdziała.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sądzę, by to był problem wyłącznie w software, bo większość urządzeń działa bez problemu.

Gdyby była to kwestia softu, to ustawienia fabryczne załatwiły by sprawę. Chyba, że jest jeszcze resetowanie na głębszym poziomie. I to pewnie możliwe w serwisie.

W innych fonach bywa wywołanie dodatkowego menu przy bootowniu urządzenia i resetowanie  na kilku poziomach (partycji, cache itd). W Redmi pewnie też jest.

Masz jeszcze kilka godzin by to sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now