Skocz do zawartości

8cysiek6

Użytkownicy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 8cysiek6

  • Urodziny 18 Lutego

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    redmi note 9 pro

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 8cysiek6

Mitu

Mitu (1/14)

1

Reputacja

  1. Używam routher FRITZ!Box 7530 standard mam n+ ac ale zmieniałem też na n+a kanał też zmieniałem i nic nie pomaga . Wiem że to wina oprogramowania i w połowie lipca będzie aktualizacja która mam nadzieje naprawi
  2. W sklepie mnie poinformowano że 14 dni będę czekał i tyle zeszło + 2 dni na ściągnięcie telefonu do sklepu nowego bo nie mieli (osobno kupiłem pokrowiec a nie chciałem wywalać bo jak bym nie kupił to pewnie bym zrezygnował z telefonu ) aktualizacja ma być w połowie lipca może poprawi działanie telefonu .
  3. Coś takiego widzie na redmi note 9 pro 780 / 526 5 GHz / ac / 80 MHz( prędkość) WPA2, MU-MIMO, 2 x 2 11k, 11v
  4. ja kupiłem w rtv euro agd , sms dostałem 14 dnia od oddania i w tym samym dniu byłem w sklepie ale musiałem czekać 2 dni jak ściągną , pisałem również do sklepu mi-home.pl i napisali ze nikt reklamacji nie składał .Również zgłaszałem problem w ustawienia - opinie i w połowie Lipca powinna być aktualizacja mam nadzieje ze naprawi telefon. Fritz!Box 7530 tylko że do tego mam inernet do pc 2x tv i telefon , taki sprzęt daje firma w której mam internet , redmi note 5 chodzi bezbłędnie , mój stary honor 8x również , a w jakim standardzie pracuje to nie mam pojęcia
  5. Ja mam wersję Global 11.0.1I stabilna , telefon po reklamacja wymieniony na nowy brak resetów tylko problem z wifi
  6. Mój się jak narazie nie resetuje tylko wifi mnie wkurza , a kolega ma 8 pro i też ma nie raz problem z wifi Jest raczej w nim nie dopracowane oprogramowanie
  7. Ja oddałem swój na reklamację po 14 dniach uznali mi i wymienili telefon 3 dni go mam i widzę znów problem z wifi chyba wina w oprogramowaniu możesz również zgłosić w ustawienia - usługi i opinie i tam wybierz wifi ja przed chwilą zgłosiłem to .
  8. Ja ci proponuje oddaj na reklamację , dziś znów rypie mi się wifi w telefonie . Możesz też zgłosić problem ustawienia -usługi i opinie i tam wybierasz .
  9. Ja miałem problem z wifi , reset telefonu raz zauważyłem i problem z nawigacją oddałem na reklamację uznali mi i dziś odebrałem nowy telefonem ale godzinę temu i jak narazie chodzi
  10. Ja kupiłem w RTV EURO AGD , miałem rację że coś nie tak z telefonem
  11. Właśnie przed chwilą dostałem sms ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .
  12. Właśnie przed chwilą dostałem sms ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .
  13. Wygląda jak błąd ale nie pali się xiaomi na naprawę, a reklamacja zawsze coś przyspieszy, ja u siebie miałem problem z wifi , resetowanie się telefonu jak odpalenie nawigacji w telefonie i czekam cały czas aż żałuje że nie kupiłem kolejnego Honor tam nie było problemów żadnych.
  14. Jak macie problemy to zgłaszajcie przez ustawienia i opinie + oddajcie telefony do reklamacji im więcej ich będzie tym bardziej zrozumią że coś nie tak jest mój telefon już 10 dni jest na reklamacji a jak pisałem do sklepu czy coś wiadomo to mam odpowiedź Informujemy, że towar znajduje się w autoryzowanym serwisie producenta.Prosimy oczekiwać na informację odnośnie sposobu zakończenia sprawy. i tyle więc dalej czekam choć mnie to już wkurza bo nie po to kupiłem telefon żeby go nie mieć
  15. Ja swój telefon oddałem na reklamacje miałem dość a teraz czekam na decyzje , za dużo telefon ma błędów , telefon nie jest tani ale jak widać jest nie dopracowany według mnie powinni te telefony wycofać i oddać ludziom kasę .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...