Jump to content

benek1994

Użytkownicy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About benek1994

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeżeli kupiłeś przez infolinie masz 2 tyg na odesłanie telefonu tak po prostu i umowa na tel nieważna. Jeżeli w salonie to chyba będzie ciężej.
  2. Witam, ktoś poradził sobie z tym problemem ? Żona ma to samo po aktualizacji, przed aktualizacja była bardzo zadowolona z tel a po ten najnowszej aktualizacji nadaje się do kosza.... :/
  3. Uff dobrze że dziś go oddałem do sklepu xP po głębszych przemyśleniach nie zaakceptowałem faktu wysyłania nowego tel do serwisu. Kusił mnie potem mi10 lite ale po doświadczeniu z Note 9 pro wybrałem zupełnie inną markę.
  4. Ja postanowiłem oddać do sklepu ten egzemplarz.. nie chce mi się bawić jednak w serwis który niekoniecznie pomoże. Ryzykowal ktoś po oddaniu wadliwego i kupna drugiego ? Boję się że znów trafię na wadliwy, trochę jak rosyjska ruletka z tymi Note 9 pro
  5. On potrafi się zresetować nawet leżąc na półce nieruszany... Witam w klubie :/
  6. Teraz zastanawiam się czy nie oddać to póki mogę, doradzi ktoś ?
  7. Masakra, nie wyobrażam sobie posiadać taki telefon, co się reseruje kilka razy dziennie przy czym mu się zachce ^^ najgorsze że nic z tym nie można zrobić, szukałem na forach poza naszymi granicami i także mają ten problem i rozwiązania brak... myślałem że serwis chociaż pomoże ale widzę, że bez sensu w ogóle będzie go tam wysyłać. :/
  8. Tylko czy to wina Soft czy tel ma wadę fabryczna powodująca ciągle restartowanie się :/ mój już spakowany do serwisu, mam nadzieję że serwis coś zdziała.
  9. A może mieć coś do tego przeniesienie danych z poprzedniego smartfona ?
  10. Witam, od 2 dni jestem posiadaczem modelu z tytułu i telefon już spakowany na reklamację... Zaczęło się od restartu podczas włączania aparatu. Po aktualizacji problem zniknął jakby aż do czasu, gdy tel podczas leżenia na półce sam się restartowal.. podczas korzystania z nawigacji to samo... ehh porażka, faktycznie to pro w nazwie to początek od " problemy ". Pytanko czy komuś pomógł serwis podczas reklamacji czy bez sensu wysyłam tam tel żeby poleżał z 2 tyg i wróci z swoimi problemami dalej ?
×
×
  • Create New...