Gaajson

Użytkownicy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Gaajson

  • Rank
    Nowy
  1. Ile czekałeś? Ja telefon oddałem 20 czerwca. Opisałem, że się zawiesza, problemy z bloetooth i aparatem. Reklamacja - rękojmia i oczekiwane zwrot pieniędzy. Jeśli się uda to chyba wolałbym dopłacić 300zl do mi note 10 lite.
  2. Cześć, posiadam redmi note 9 pro 6/128gb od około 2 tyg i przez ten okres 4 razy się zawiesił na jakieś 10 sekund, po czym zrobił się restart. Pierwsza taka sytuacja miała miejsce w pierwszym dniu użytkowania. Po przywróceniu ustawień fabrycznych nadal były kolejne 3 takie sytuacje. Oprócz tego raz był problem z aparatem - wyskoczył komunikat, że aparat przestał działać, proszę urochomić ponownie telefon. Udać się do sklepu w którym go kupowałem i oddać do naprawy?
  3. Najgorsze jest to, że jak loguje się z laptopa na mi cloud, i wpisuje numer telefonu i wpisuje nowe hasło to loguje się, ale na nowy telefon Redmi Note 7 zainstalowałem program Mi Account Unlock Tool na laptopie, włączyłem na telefonie tryb recovery, podłączyłem telefon, wybrałem Bypass Mi Acount, telefon sie zrestartował, po włączeniu znowu okno z wpisaniem hasła
  4. jak wpisuje reset hasła przez numer telefonu to mimo że, wylogowałem się z mi account z nowego telefonu, to i tak pokazuje ID nowego telefonu, a nie starego, tak jakby ten numer nie był powiązany ze starym telefonem
  5. Witam, chciałem przywrócić fabryczne ustawienia w telefonie xiaomi redmi note 5 , ale wymagano hasła do MI, którego nie pamiętałem, po zmianie hasła, nowe hasło nie działało wiec postanowiłem sformatować telefon wyłączenia telefonu + volume down, udało się sformatować, ale po wybraniu języka i sieci Wifi telefon prosi o haslo do MI, co zrobić? pozdrawiam