Sign in to follow this  
Tenousei

Problem z usługą powiadomień Mi Band 4

Recommended Posts

Dzień dobry, mam następujący problem, na początku po sparowaniu opaski z telefonem Pocophone F1 wszystko było w porządku, na opasce pojawiały mi się powiadomienia zarówno sms, jak i messengera. Po dwóch dniach przestałem otrzymywać powiadomienia, a w aplikacji MiFit pojawił się komunikat "Usługa powiadomień nie jest dostępna" - MiFit ma zezwolenie na dostęp do powiadomień. Po odłączeniu opaski i przeinstalowaniu MiFit wszystko było ok, niestety, po kilku dniach problem pojawił się ponownie. Dziwnym zbiegiem okoliczności obydwa przypadki pojawiły się kilka godzin po podłączeniu do telefonu słuchawek Bluetooth.

Czy jest to możliwe, żeby słuchawki Bluetooth powodowały problemy z powiadomieniami na opasce czy jest to przypadek? Jeśli nie, co może być przyczyną? Jeśli tak, czy jest możliwość, żeby zapobiec takim problemom?

Dziękuję za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, Tenousei napisał:

Jeśli nie, co może być przyczyną? 

A oszczędzania baterii przypadkiem nie włączasz? To najczęściej powoduje problemy i podobno potrafi zabrać nadane uprawnienia dostępu do powiadomień MiFit (z powodu jakiegoś błędu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobaw się z ustawieniem dostępu w aplikacji Mi Fit. Najlepiej wyłącz wszystkie uprawnienia, wyczyść pamięć podręczną i ponowie uruchom tel. i nadaj ponownie wszystkie uprawnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tenousei napisał:

Wyłączyłem oszczędzanie baterii dla MiFit, bez zmian, komunikat jest nadal obecny.

To oczywiście powinno być zawsze wyłączone. Błąd polega na tym, że nawet z dodaniem MiFita do wyjątków w oszczędzaniu, samo uruchomienie ogólnego oszczędzania potrafi odebrać uprawniania MiFita. Musisz od nowa ponadawać uprawnienia, albo niestety ponownie zainstalować MiFita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak napisałem w pierwszym poście, reinstalacja MiFit pomogła, ale problem po dwóch dniach pojawił się ponownie, nie widzę sensu w reinstalowaniu apki co dwa dni...

Nadałem ponownie uprawnienia, bez zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Tenousei napisał:

nie widzę sensu w reinstalowaniu apki co dwa dni...

Ja też nie widzę. Zainstaluj może oficjalną aplikację Amazfita od Huami ze sklepu Play, jest od dwóch dni nowa wersja i powinna obsługiwać twoją opaskę, może będzie lepiej. To jest bliźniacza aplikacja z podobną, a teraz chyba większą funkcjonalnością od MiFita. Odinstaluj MiFita, nie rozparowując opaski, a w Amazfit zaloguj się tym samym kontem Mi.   

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Tenousei napisał:

znowu po dwóch dniach używania tej apki ten błąd pojawił się ponownie...

I nie włączałeś oszczędzania baterii (wiem, ustawiłeś bez ograniczeń dla Amazfit)? Kłódkę też założyłeś na Amazfit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, FromWP napisał:

Kłódkę też założyłeś na Amazfit?

Nie, oszczędzanie mam wyłączone. Jaką kłódkę?

Załączę jeszcze screen z apki, może pomoże.

Screenshot_2020-03-14-11-46-47-396_com.huami.watch.hmwatchmanager.jpg

Edited by Tenousei

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Tenousei napisał:

Jaką kłódkę?

Kłódkę zapobiegającą zamknięciu aplikacji i wywaleniu z pamięci przy czyszczeniu. Na ekranie ostatnich aplikacji przytrzymujesz Amazfit, pojawia się kłódka i klikasz w nią. Taki problem zgłaszało sporo osób na Miui z Androidem 10. Teraz chyba znowu musisz reinstalować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this