Fawek

brak danych pakietowych

Recommended Posts

Witam. Jakis czas temu czytałem tu na forum o problemie z danymi pakietowymi tego telefonu, czy jest tu osoba, ktora pomoze ustawić interentet tak by na wszystkie pasmach LTE, 3G, 2G był interent? Apn z orange jest automatycznie pobrany i reset i nic. Dziekuje.

Edited by Fawek
Zmiana tematu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście nie mam tego telefonu ale jest w rodzinie i do tego w sieci Orange . Żadnych problemów z pakietami danych nie ma , ale z tego co pamiętam to trzeba było APN dwukrotnie instalować bo za pierwszym razem coś nie załapało. Oczywiście po wprowadzeniu wył/wł. telefonu i do dzisiaj działa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak robiłem. Bok Orange ....resety . I 3G i 2G danych dalej brak. Włożyłem kartę Nju, która tez działa na Orange, i dalej brak 3g i 2 g netu. Rozmowy bez problemu. Grrrr

Edited by Fawek
CD tekstu

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, port14 napisał:

Protokół  APN masz IPV4 czy IPv6 ?  Spróbuj je zamienić z 4 ki na 6 tkę lub odwrotnie.

Tak, zmieniałem ....3 możliwości wykorzystałem ,osobno i razem i reset, dalej nic.....mam już drugi telefon. Ręce opadają.

Przed chwilą, Fawek napisał:

Tak, zmieniałem ....3 możliwości wykorzystałem ,osobno i razem i reset, dalej nic.....mam już drugi telefon. Ręce opadają.

Ta cała sytuacja jest zadziwiająca. Czy ktoś z was forumowiczów. ,Tak przy okazji mógłby włożyć kartę SIM Orange lub Nju i sprawdził w swoim telefonie? Z góry podziękuję i na pewno wiele osób nawet nie wie , że po zaniku LTE nie mają netu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz coś nieźle w APN już namieszane... Przywróć APN do domyślnych, zmień samo IPv (z tego co pamiętam, z 6 na 4), zapisz, restart fona i sprawdź, nie działa? Znowu przywracasz do domyślnych, reset, a potem kopiujesz pełne dane ze strony operatora, zapisujesz i reset, jeżeli dalej nie będzie działać, to dzwoń dalej do Orange, bo ty już nic więcej nie zrobisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wklep w dialerze

*#*#4636#*#*

Info o tel/sim, napisz jaki masz domyślnie ustawiony preferowany tyb sieci.

1 godzinę temu, Fawek napisał:

sytuacja

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Nezumi napisał:

Masz coś nieźle w APN już namieszane... Przywróć APN do domyślnych, zmień samo IPv (z tego co pamiętam, z 6 na 4), zapisz, restart fona i sprawdź, nie działa? Znowu przywracasz do domyślnych, reset, a potem kopiujesz pełne dane ze strony operatora, zapisujesz i reset, jeżeli dalej nie będzie działać, to dzwoń dalej do Orange, bo ty już nic więcej nie zrobisz.

Reset apn zrobiony , automatycznie pobiera się Orange. Sprawdzałem ze stroną. Wszystko pasuje. Internetu nie ma na 3g i 2 g. Jak dam pasmo LTE/3g2g i jestem w zasięgu LTE internet jest. Włączę pasmo tylko 3g preferowane i znika przy godzinie literka H, itp Wchodzę na przeglądarkę ,brak połączenia z internetem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, Fawek napisał:

Wchodzę na przeglądarkę ,brak połączenia z internetem. 

Jeżeli po wprowadzeniu APN od operatora dalej są problemy, to dzwoń na BOK orange, że APN się zgadza, a internet masz tylko po LTE. Jest niemożliwością, aby problem był na 2 sztukach telefonu u 1 osoby, a że jest to czysty android to nawet nie można szukać ew. problemu w sofcie... No i problem dotyczy tylko Orange...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak też zrobiłem. Rozmawiałem z działem technicznym. Bezradni. Wokół mnie 12 przekaźników Orange..... Włożyłem kartę z nju....od żony....to samo ! Na note4 i note 7 działa na wszystkich pasmach internet....

Dziękuję. Za porady. Ale jakby ktoś mógł włożyć kartę SIM do tego modelu i sprawdził to byłbym wdzięczny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nju to też Orange... najlepiej byłoby sprawdzić kartę innego operatora i zobaczyć, czy na niej też będzie to samo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Nezumi napisał:

Nju to też Orange... najlepiej byłoby sprawdzić kartę innego operatora i zobaczyć, czy na niej też będzie to samo...

Tak też zrobiłem włożyłem Virgin mobile. Na każdym paśmie internet jest. A Orange / nju.....d...a! 2 telefony miA3, trzy karty SIM i dalej brak.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To coś jest w Orange, bo to jest niemożliwe... Kiedyś były podobne problemy z Plusem... Wtedy działało po prostu zmienianie APNów do skutku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Nezumi napisał:

To coś jest w Orange, bo to jest niemożliwe... Kiedyś były podobne problemy z Plusem... Wtedy działało po prostu zmienianie APNów do skutku...

Kartę SIM zmieniłem. To samo. Nowa karta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Fawek napisał:

Kartę SIM zmieniłem. To samo. Nowa karta!

Czyli możesz winę samej karty wykluczyć, winę urządzenia też można wykluczyć, bo na innej karcie niż Orange/Nju, fon działa normalnie... Winne są albo APNy, albo sam Orange...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Nezumi napisał:

Nju to też Orange... najlepiej byłoby sprawdzić kartę innego operatora i zobaczyć, czy na niej też będzie to samo...

W abonamencie Orange jest to samo moim zdaniem coś spaprało Orange.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, port14 napisał:

W abonamencie Orange jest to samo moim zdaniem coś spaprało Orange.

No tak, coś spaprali, trzeba ich męczyć to znajdą przyczynę. Jak pisałem, tutaj jest czysty android, więc nawet nie można zwalić winy na MIUI (na którym jest często problem z Plusem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję że teraz jak coś napiszę, to zostanie to opublikowane.. 

Otóż ta sama sytuacja. Jednak, u mnie pojawiło się to w PLAY. Kupiłam telefon (nowy) miesiąc temu. Po 2 tygodniach, nagle zaczął tracić się internet, żeby zupełnie odłączyć się od sieci internetowej. Oddany do reklamacji, niby wszystko jest sprawne, w związku z czym zwracają. Sprawdziłam tez na karcie Orange... tak samo beznadziejnie jak w Play. Play natomiast twierdzi że mają wszystko w porządku, działa tak jak powinno. Ostatecznie stwierdzili że oni nie mają konfiguracji APN (czy czegoś) do tego modelu telefonu. Dlatego bardzo mi przykro MIUPOLSKA, ale wychodzi na to że ten model telefonu jest po prostu FELERNY. 

Dodam jeszcze, że nie nie było żadnych nowych aktualizacji, internet traci się w środku miasta, tak przełączałam APN, resetowałam, wyłączałam, załączałam, wystawiałam na działanie nowiu księżyca i nic nie działa. Włączenie roamingu krajowego też nie. Generalnie ten telefon nie jest dla mnie, wiązałam duże nadzieje z telefonami Xiaomi, ale przejechałam się bardzo mocno i do tego straciłam kase, bo nikt nie kupi telefonu, w chodźby zbliżonej cenie zakupu. 

W załączniku zrzut z ekranu o problemie.

 

ps. gdyby ktoś był chętny na zamianę na IPHONE, to zapraszam do kontaktu. 

72277845_2584444748458821_2372529080928043008_n.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Anecia1022 napisał:

Ostatecznie stwierdzili że oni nie mają konfiguracji APN (czy czegoś) do tego modelu telefonu. Dlatego bardzo mi przykro MIUPOLSKA, ale wychodzi na to że ten model telefonu jest po prostu FELERNY. 

Bzdura i już wyjaśniam dlaczego... Operator nie ma "konfiguracji APN" do każdego modelu osobno... Są telefony do których te konfiguracje są "wysyłane", aby zainstalowały się automatycznie, są fony na których nie trzeba żadnych APN zmieniać, bo domyślnie są już zainstalowane lub są fony, w których jakieś APN trzeba poprawiać i tyle. Xiaomi na MIUI na sieciach Play/Orange/TM ma domyślne APN, nic nie trzeba zmieniać, jedynie z Plusem jest problem (a raczej był, od jakiegoś czasu nie napotkałem nowych tematów o tym). Co więcej u autora tematu problem jest TYLKO I WYŁĄCZNIE z Orange i sieciami które pod Orange podchodzą, co za tym idzie, problem musi być w Orange lub APN innego wyjścia nie ma...

19 godzin temu, Anecia1022 napisał:

chodźby

'choćby' słowo "chodźby" nie istnieje w naszym języku. Pisząc coś publicznie (a nawet prywatnie) zwracajmy uwagę na to co piszemy...

19 godzin temu, Anecia1022 napisał:

bo nikt nie kupi telefonu, w chodźby zbliżonej cenie zakupu. 

Wiesz, że istnieje coś takiego jak 14dniowy (ba, niektóre sklepy dają 30dni) okres zwrotu towaru bez podawania przyczyny? Trzeba było telefon oddać. Co więcej, istnieje rękojmia, jeżeli Twoim zdaniem telefon jest uszkodzony, to zgłaszasz to z tytułu rękojmi, przed oddaniem telefonu nagrywasz film z problemem, który przy zwracaniu przedstawiasz sprzedawcy. Jeżeli problem jest tylko u Ciebie, a na serwisie go nie ma, to powiedz mi jak mają Ci taki sprzęt przyjąć... dodam także, że jeżeli u nich problem nie występuje, to może problem leży u Ciebie, w Twojej karcie SIM, błędnym ustawianiem APN, syfem narobionym w sorfcie, lokalizacją...

PS: To, że jest środek miasta nie znaczy, że będziesz mieć full zasięg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem ten telefon żonie jakieś 3 tygodnie temu, urządzenie pracuje z kartą SIM w sieci Plus - jak do tej pory nie zauważyłem żadnych problemów z danymi pakietowymi, ani pod kątem zrywania połączenia, ani też z prędkością internetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 5.11.2019 o 15:54, Nezumi napisał:

Bzdura i już wyjaśniam dlaczego... Operator nie ma "konfiguracji APN" do każdego modelu osobno... Są telefony do których te konfiguracje są "wysyłane", aby zainstalowały się automatycznie, są fony na których nie trzeba żadnych APN zmieniać, bo domyślnie są już zainstalowane lub są fony, w których jakieś APN trzeba poprawiać i tyle. Xiaomi na MIUI na sieciach Play/Orange/TM ma domyślne APN, nic nie trzeba zmieniać, jedynie z Plusem jest problem (a raczej był, od jakiegoś czasu nie napotkałem nowych tematów o tym). Co więcej u autora tematu problem jest TYLKO I WYŁĄCZNIE z Orange i sieciami które pod Orange podchodzą, co za tym idzie, problem musi być w Orange lub APN innego wyjścia nie ma...

Nie wiem, nie znam się na tym, dlatego postanowiłam zapytać na forum. Rozumiem że autor ma problem z Orange, ale mówię o tym że ja jako użytkownik PLAY, również mam z tym problem. Cytując słowa operatora "nie mamy konfiguracji do pani telefonu". 

Dnia 5.11.2019 o 15:54, Nezumi napisał:

'choćby' słowo "chodźby" nie istnieje w naszym języku. Pisząc coś publicznie (a nawet prywatnie) zwracajmy uwagę na to co piszemy...

 

Nie dziękuję za zwrócenie uwagi. To nie forum o ortografii i będę pisała tak jak uważam. 

Dnia 5.11.2019 o 15:54, Nezumi napisał:

Wiesz, że istnieje coś takiego jak 14dniowy (ba, niektóre sklepy dają 30dni) okres zwrotu towaru bez podawania przyczyny?

Wiem, że istnieje. Niestety problem pojawił sie po ok 2-3 tyg. kiedy już ten okres minął.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Anecia1022 napisał:

To nie forum o ortografii i będę pisała tak jak uważam. 

Czyli rozumiem, że w pismach oficjalnych, mailach, rozmowach ze znajomymi przez SMS/Mess również ma Pani w nosie ortografię i poprawność naszego ojczystego języka? Nie świadczy to o Pani zbyt dobrze, a dodam także, że my tutaj na forum, jak i każde inne miejsce w internecie (i nie tylko), wymaga poprawnej pisowni, w końcu jest różnica, czy robimy komuś "łaskę" czy "laske" :).

17 godzin temu, Anecia1022 napisał:

Nie wiem, nie znam się na tym,

"Nie znam się, ale się wypowiem". Telefonów sprzedało się sporo, a zgłoszeń o takich przypadkach mamy 2... Pani i autora tematu, co za tym idzie, problem musi być u operatora lub w APN.

17 godzin temu, Anecia1022 napisał:

Niestety problem pojawił sie po ok 2-3 tyg. kiedy już ten okres minął.

To robisz nagranie ekranu, dołączasz do zgłoszenia reklamacyjnego i wysyłasz na rękojmię...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugeruję podobnie jak Nezumi. Miałem Mi A3 przez kilka tygodni i problemu z Internetem w Play nie miałem żadnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now