MacieQS

Amazfit bip problem z połączeniem

Recommended Posts

Witam,

mam problem z Azamfit BIP. Dzisiaj mój telefon sam z siebie zrobił sobie hard reset. Oczywiście wszystkie apki i ustawienia usunęło. Zegarek nie został rozparowany z Mi Fit i  teraz nie mogę się z Mi Fit nowym połączyć. Nie bardzo mogę też zrestartować zegarka z dwóch powodów. Przycisk jest ustawiony na aktywność, a ustawienia z menu po aktualizacji zniknęły, a pojawiło się aliPay. Czy jest jakaś możliwość zrestartowania zegarka czy przywrócenie ustawień fabrycznych z poziomu PCta ? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób na ponowne połączenie go z telefonem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, MacieQS napisał:

Czy w ogóle istnieje jakiś sposób na ponowne połączenie go z telefonem ?

Przez Pc nie ma możliwości, ale z Mifitem zalogowanym do tego samego konta którego używałeś powinien się połączyć. Jak nie, to można go jeszcze rozładować do zera, to powinno go zresetować do fabrycznych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, nie pomogło. Nadal nie chce się sparować z telefonem. Podczas próby w Mi Fit wyskakuje komunikat "nie udało się sparować, zrestartuj zegarek i spróbuj ponownie". Jakieś pomysły ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany. W aplikacji "Tools & Amazfit" w ustawieniach, wpisałem adres MAC zegarka. Po ponownym przelogowaniu w Mi Fit zegarek w końcu się połączył. Dziękuję za porady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now