malimalinello Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Cześć. Od ponad roku jestem posiadaczem Xiaomi Redmi Note 3 Pro. Telefon spodobał się mojej mamie i na początku lutego zamówiłem go na AliExpress u Goldwaya. Później zamówiłem szkło hartowane, więc nie zdejmowałem fabrycznej folii z ekranu. Moja mama po pewnym czasie powiedziała, że ma jakieś dziwne kropki na ekranie. Zbagatelizowałem temat, bo myślałem, że to przez folię jest takie wrażenie - jakiś paproch, pęcherzyk powietrza itp. Dziś otrzymałem szkło hartowane, także zamówione z AliExpress. Fabryczną folię zdjąłem, ekran odtłuściłem, szkło założyłem i... Nadal są te kropki. Teraz widzę, że to nie paprochy czy coś innego, ale te punkty, moim zdaniem, są wypalone w ekranie. Na pierwszy rzut oka nie widać, mojej mamie to nie przeszkadza, ale mi bardzo, to w końcu nowy telefon... Poniżej załączam zdjęcia - niestety nie widać tego tak dobrze, jak na żywo. Tu pojawia się moje pytanie - co robić? Jak to naprawić? Napisałem już do Goldwaya, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Zastanawiam się z czego wynika ta wada, skąd te skazy... I czy ekran dalej się nie uszkodzi. Wygląda to na jakieś wypalenie... Jestem wściekły i nie wiem co robić. Proszę Was o pomoc i rady. Pozdrawiam. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malimalinello Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Uprzedzając pytania - telefon nie był zalany, nic z tych rzeczy. Do tej pory miał fabryczną folię, jest noszony w etui. Naprawdę nie wiem skąd te plamki... Niby nic, ale drażni jak cholera, w końcu nowy telefon :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekamag Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 A widać je na włączonym ekranie? włącz test ekranu i zobacz czy widać na różnych kolorach. Będziesz wiedział czy to coś na szybce czy ekran. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Może to kurz się dostał?Redmi PRO by TT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malimalinello Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 A widać je na włączonym ekranie? włącz test ekranu i zobacz czy widać na różnych kolorach. Będziesz wiedział czy to coś na szybce czy ekran. Nie widać, ale strasznie denerwują te plamki... Widać jak się przyjrzysz na włączonym i wyłączonym ekranie :/Goldway napisał żebym im wysłał telefon. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu TapatalkaMoże to kurz się dostał?Redmi PRO by TTNie. Od nowości tak jest. Zauważyłem to po jakimś miesiącu, bo po miesiącu zdjąłem fabryczną folię i założyłem szkło. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Wygląda to na skazę digitizera i nie ma nic wspólnego z wypalaniem ekranu. Niestety obawiam się, że Goldway nie uzna Ci tego po miesiącu od zakupu. Jeśli problem widoczny jest tylko pod światło, a nie na włączonym ekranie założenie szkła załatwi problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malimalinello Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Wygląda to na skazę digitizera i nie ma nic wspólnego z wypalaniem ekranu. Niestety obawiam się, że Goldway nie uzna Ci tego po miesiącu od zakupu. Jeśli problem widoczny jest tylko pod światło, a nie na włączonym ekranie założenie szkła załatwi problem. Szkło jest założone, dalej widać jak się przyjrzeć... Z czego może wynikać ta skaza? Napisałem do nich to odpisali, że muszę wysłać do nich telefon. To nie wchodzisz grę, bo przesyłka droga, będzie długo szło i kto wie czy mi to uznają (chociaż myślę, że powinni, to jest od nowości) + czas realizacji. Niektórzy stracili tel na 3-4 miesiące, co zupełnie przekreśla wysyłkę do Chin. W Europie nie mają żadnego serwisu... Ciekawe ile taka wymiana na własną rękę by kosztowała. Nie przeszkadza to jakoś specjalnie, ale sama fakt, że to nowy telefon i coś takiego jest mnie irytuje... Chyba ta skaza nie będzie się powiększać? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi