Jump to content

Recommended Posts

Witam, jestem tu nowy więc na początek witam wszystkich. Mam na imię Tomek i planuję zakup pierwszego xiaomi. 

Ciekawą ofertę ma użytkownik -gsm-world- gwarancja 24 miesiące poprzez ich firmę, polskie menu. Czy to polecany użytkownik? Zakupów ma sporo. Poproszę o opinie.

Link to post
Share on other sites

Sprawdź mispot, fosttech i technos, na ten moment nie ma chyba żadnego lepszego pod względem obsługi klienta i później gwarancji chociaż jak widzisz na forum u każdego sprzedawcy wszystko sie może zmienić (czyt. A4Y).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja w środę popołudniu zamówiłem Redmi 3S.

Wcześniej mailowo upewniłem się, że telefony faktycznie są dostępne od ręki. Dzisiaj kurier przywiózł mi paczkę. Telefon dobrze zapakowany. Dołączony paragon i potwierdzenie sprzedaży. W zestawie szkło na ekran i etui silikonowe.

Telefon ma wgrane MIUI Global 7.5 (stabilna) 7.5.4.0 (MALMIDE). Soft z językiem polskim i wygląda, że bez chińskiego szajsu.

Na tą chwilę wszystko działa, więc mogę polecić :)

Mailowo napisali, że gwarancję realizują we własnym zakresie, czyli przy ewentualnych problemach wysyłka do sklepu i zajmują się problemem. Obym nie musiał korzystać :)

Edited by grabtom
Link to post
Share on other sites

#Grabtom Jakiś dokument gwarancji dostałeś, czy masz tylko tego wspomnianego maila?

Jak się pobawisz nowym nabytkiem przetestuj aparat i daj mi znać jakie robi zdjęcia i czy szybko strzela z celnym autofokusem. Chce kupic redmi 3 ale mam wątpliwości odnośnie aparatu ;/

Link to post
Share on other sites

Dostałem paragon i na oddzielnej kartce coś co jest zatytułowane "Potwierdzenie sprzedaży", na którym wyszczególniony jest sprzedawca, nabywca, zakupione przedmioty i odręcznie jest wpisany jakie numerek. Nie wiem co oznacza.

O gwarancji mam jedynie to mailowe zapewnienie.

Sprzedawca to nie jakaś firma "krzak", więc liczę że w razie problemów stan na wysokości zadania.

Co do samego telefonu. Przesiadłem się z zabytkowego Galaxy S2, więc dla mnie wszystko jest super :) Aparatem za bardzo się nie bawiłem, bo kupę czasu zajęło mi odblokowywanie bootloadera, stawianie systemu, przeniesienie apek itp. Kilka fotek na szybko cyknąłem. Fokus łapie dość szybko i jakość dla mnie ok, ale nie jestem specjalistą i w sumie dużo nie wymagam od aparatu w telefonie.

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Absolutnie nie polecam sprzedawcy ;)
Kupiłem u niego na allegro note 3 pro. Wszystko fajnie, doszedł na drugi dzień kurierem, szkło i etui w zestawie. paragon i dowód zakupu. Niestety telefon dotarł do mnie z Hard Brickiem i kompletnie nie szło go ruszyć. Nie ładował się, komputer go nie wykrywał...Zwykła cegła. Poinformowałem sprzedawce telefonicznie, kazał mi go podłączyć pod ładowarkę i czekać aż ruszy. Była to ostatnia nasza rozmowa, ponieważ dalsze próby skontaktowania się w celu reklamacji był niemożliwe. Wydzwaniałem cały dzień i nic. Poza tym ta cała "firma" to zwykłe gospodarstwo rolne (sprawdzone w googlach) a siedzibą firmy jest domek jednorodzinny (sprawdzone w street view). Szczerze odradzam tego pana, ponieważ wykazał zasadę janusza (sprzedaj telefon idiocie i miej go w D***e ;) ). 

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, damian49841 napisał:

Absolutnie nie polecam sprzedawcy ;)
Kupiłem u niego na allegro note 3 pro. Wszystko fajnie, doszedł na drugi dzień kurierem, szkło i etui w zestawie. paragon i dowód zakupu. Niestety telefon dotarł do mnie z Hard Brickiem i kompletnie nie szło go ruszyć. Nie ładował się, komputer go nie wykrywał...Zwykła cegła. Poinformowałem sprzedawce telefonicznie, kazał mi go podłączyć pod ładowarkę i czekać aż ruszy. Była to ostatnia nasza rozmowa, ponieważ dalsze próby skontaktowania się w celu reklamacji był niemożliwe. Wydzwaniałem cały dzień i nic. Poza tym ta cała "firma" to zwykłe gospodarstwo rolne (sprawdzone w googlach) a siedzibą firmy jest domek jednorodzinny (sprawdzone w street view). Szczerze odradzam tego pana, ponieważ wykazał zasadę janusza (sprzedaj telefon idiocie i miej go w D***e ;) ). 

kupiłeś go jako nowy? Nie boisz się że jakaś usterka wyjdzie z powodu że to może być refurb? Ja bym od razu żądał wymiany na nowy, bez jaj.

Edited by wtbn
Link to post
Share on other sites

Sprzedawca deklarował że jest to sprzęt nowy i nieużywany. Jedynie przed wysłaniem telefonów instaluje na nich najnowszą aktualizacje z językiem polskim. To właśnie ona była winowajcą tegoż Bricka ;) Z problemem sobie poradziłem, ale niesmak po zachowaniu sprzedawcy pozostał :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Na ten czas nie polecam. Kupiłem u niego redmi note 3 2/16 po pół roku telefon przestał widzieć sim i nie działa wi-fi, a sprzedawca zwala winę na mnie i jedyne co mi zaoferował odpłatną naprawę przez Mi Center. Zanim wysłałem telefon i zanim go zobaczył na własne oczy, na dzień dobry posądził mnie, że grzebałem w sofcie i że tego gwarancja nie obejmuje. Softu nie ruszałem w ogóle. Po pojawieniu się problemu sprawdziłem czy telefon posiada numery imei i posiadał, a co chwilę do mnie piszę, że numery imei nie mogły same zniknąć mimo, że nie znikły. Mam wrażenie, że ewidentnie uchyla się od odpowiedzialności. 

Jak sprawa ostatecznie się zakończy to napiszę. 

Edited by Krzysztof Pud
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ciekawe, sam tam kupiłem i faktycznie to chyba Ci sami jednak.. Zobaczymy jutro ;p ale tak czytając po necie opinie na innych portalach to raczej mają same dobre, na allegro to samo.

Edited by adasko2910
Link to post
Share on other sites

Dobra, więc tak - kupiłem na allegro RN4 w sobotę, doszedł dzisiaj (święta były jakby coś) :P telefon z MIUI 8.3 7.3.9 by xiaomi.eu pobrałem aktualizację z miuipolska.pl zainstalowałem ją przez menu "Aktualizacja" aktualizacja przebiegła pomyślnie (teraz 3.4.14) bez odblokowania BL. Póki co wszystko jest ok więc na razie polecam sprzedawcę.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Zakupiłem Piston Iron Hybrid... Paczka zaginęła, kontakt ze sprzedającym nie istnieje, mail zapchany(i nie tylko ten odpowiedzialny za telefony, ale każdy ich mail odsyła informację o pełnej skrzynce), telefon wyłączony... Także moje szczęście, ze to "tylko" 80zł, gdyby zgubili mi telefon, a sprzedawca nie dawał znaków życia to dopiero miałbym problem...

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Nezumi napisał:

 80zł

Nie za tanio takie sluchawki? Widze na AE po podatkach itd to za min 80 zl mi wychodza wiec wiadomo czemu taka niska cena:)
Te Twoje sluchawki zamowione/zaginione to taki model co ma EAN: 6954176878007 ?

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, IT4Geeks.Polska napisał:

Nie za tanio takie sluchawki? Widze na AE po podatkach itd to za min 80 zl mi wychodza wiec wiadomo czemu taka niska cena:)
Te Twoje sluchawki zamowione/zaginione to taki model co ma EAN: 6954176878007 ?

Oryginalne, EAN Ci nie podam bo... nie mam pudełka? Ale ich oryginalności jestem pewny. 80zł słuchawki (dokładniej 83zł) +7zł wysyłka paczkomatowa (której nie wliczam w cenę produktu, bo wybrać mogłem inne, tańsze przesyłki).

Link to post
Share on other sites

Skoro nie za tanio to czemu nie oddaja kasy lub paczka zaginela i zwineli sie z kasa i udaja mumie?:)

Wiem ze mozecie mnie miec za kogos kto bije piane bo jestem dla nich konkurencja ale zastanowcie sie skad biora sie niskie ceny, przeciez nie dlatego ze ktos kupil gdzies super taniej niz jakas np wielka hurtownia zostawiajaca w Chinach setki tys USD/mc za sluchawki telefony powerbanki itd ( np ta u ktorej zamawiam jako czeska dystrybucja maja netto drozej niz wy kupiliscie w brutto, tak wiec z czegos ta niska cena musi wynikac ) i sa extra. A ceny niskie wynikaja po czesci z oszustw, zaginiecia paczek, milkniecia/olewania Klienta, byc moze tez jakis podrobek, czy oszustw na imporcie ze zamiast 100% ceny to podaja ze to jakies podrobki czy cos co nie kosztuje 15-20USD a 5 USD... Mozliwosci na naciagnieciu Klienta czy Skarbu Panstwa poprzez jak najwiekszy wyzysk jest ogromna a "Polak Potrafi". Podobno w biznesie mozna dorobic sie kokosow...ale nie na byciu uczciwym i szczerym.

Podales przyklad IBG ze podobna cena to dolicz jeszcze do ceny z IBG 23%VAT, clo na sluchawki ( bodajze 2%? nie pamietam juz ) oraz jakis zysk ( min 20% bo nikt nie bedzie sie bawil w marze 5-10% przy 50-75 zł wartosci przedmiotu) no i prowizje Allegro ( 3 lub 6% ). 

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Waterloo napisał:

W takiej cenie(lub niewiele większej) dostaniemy wersję Hybrid Pro u Chińczyków, chyba że tutaj wyznacznikiem był czas to zmienia postać rzeczy ;) 

To było "dla kogoś" a temu komuś zależało na czasie... Gdyby nie to, to poszłoby zamówienie do majfrienda :).

 

1 godzinę temu, IT4Geeks.Polska napisał:

Skoro nie za tanio to czemu nie oddaja kasy lub paczka zaginela i zwineli sie z kasa i udaja mumie?:)

Bóg jeden wie co dalej będzie, dopóki nie uda mi się jakkolwiek skontaktować ze sprzedającym, ani przez mail, ani telefonicznie, ani poprzez Allegro, wtedy zacznę się martwić...

 

1 godzinę temu, IT4Geeks.Polska napisał:

A ceny niskie wynikaja po czesci z oszustw, zaginiecia paczek, milkniecia/olewania Klienta, byc moze tez jakis podrobek, czy oszustw na imporcie ze zamiast 100% ceny to podaja ze to jakies podrobki czy cos co nie kosztuje 15-20USD a 5 USD...

"Zaginięcia paczek" no nie przesadzajmy... Żaden sprzedawca nie może mieć wpływu na dostawcę... InPost dał ciała, jestem z nimi w kontakcie, paczka dotarła z Wa-wy do Gdańska bez problemu, została wydana doręczycielowi i... zaginęła, więc pewnie długo szukać nie będą musieli, a paczka się znajdzie. Sam InPost ma aktualnie pełne ręce roboty z tego co się słyszy i widzi... Podróbek (typowych) nie wpuszczonoby na teren kraju, co jak co, ale jeżeli koleś zamawia większe ilości, to nie ominie UC... a co do deklarowanej ceny... kto nie kombinuje? 90% "Januszy" z Allegro tak robi...

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Nezumi napisał:

 

Bóg jeden wie co dalej będzie, dopóki nie uda mi się jakkolwiek skontaktować ze sprzedającym, ani przez mail, ani telefonicznie, ani poprzez Allegro, wtedy zacznę się martwić...

 

"Zaginięcia paczek" no nie przesadzajmy... Żaden sprzedawca nie może mieć wpływu na dostawcę... InPost dał ciała, jestem z nimi w kontakcie, paczka dotarła z Wa-wy do Gdańska bez problemu, została wydana doręczycielowi i... zaginęła, więc pewnie długo szukać nie będą musieli, a paczka się znajdzie. Sam InPost ma aktualnie pełne ręce roboty z tego co się słyszy i widzi... Podróbek (typowych) nie wpuszczonoby na teren kraju, co jak co, ale jeżeli koleś zamawia większe ilości, to nie ominie UC... a co do deklarowanej ceny... kto nie kombinuje? 90% "Januszy" z Allegro tak robi...

Skoro piszesz tutaj posta ze nie odzywaja sie to malo prawdopodobne bys kase odzyskal ale moze jednak na co mam nadzieje ze Ci sie uda :)

Nie pisalem ze ma miec wplyw bo i mi zdarzaly sie zaginiecia ( Inpost-podmiana klawiatury Tracer w zestawie z myszka na stara pewnie z oddzialu Inpost na Dell, owieniecie tasma Inpost i udawanie glupiego, choc udalo sie kase odzyskac po2mcach a Klient otrzymal po kilku dniach od poinformowania mnie o sprawie nowy zestaw; DPD-zaginiecie XRN3P, Klient otrzymal po kilku dniach kolejny nowy egzemplarz jak okazalo sie ze nie dotarla do niego w przeciagu 5 dni bo mu zalezalo na czasie ).

Chodzilo mi zaginiecie w sensie jesli w ciagu kilku dni max 1tyg sie nie znalazlo to sie nie znajdzie i Sprzedawca sklada reklamacje i odsyla drugi egzemplarz lub zwraca kase...coz przynajmniej ja tak robie.

Podrobek wpuszczaja pelno, spojrz na Allegro i klony roznych marek...oj nie wiesz co potrafi wpuszczac na granice Spedytor ( UC nie wiele ma do powiedzenia bo spedytorzy maja wlasne Oddzialy Celne lub Agencje Celne ktore dla zarobku wpuszcza wszystko - np. Produkty bez CE jakich pelno). Malo sie slyszy od czasu do czasu o kontenerach zabawek podrobek czy elektroniki ale nie na granicy a juz w trakcie? Wystarczy miec slupa w UE ktory wysyla z UE podroby do PL a tego juz nikt nie sprawdza.

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites
39 minut temu, IT4Geeks.Polska napisał:

Skoro piszesz tutaj posta ze nie odzywaja sie to malo prawdopodobne bys kase odzyskal ale moze jednak na co mam nadzieje ze Ci sie uda :)

Jak nie oni, to Allegro powinno ruszyć zad i kolesia pogonić, jak nie Allegro, to zawsze zostaje Policja :). Kto by pomyślał, że sklep posiadający ponad 3k pozytywów, a jedynie 2 negatywy będzie mieć pełną skrzynkę mailową? 

 

PS:Jak się okazało, jedyny kontakt jaki istnieje z tym sprzedawcą, to otwarcie dyskusji na Allegro...

Link to post
Share on other sites
Dnia 3.08.2017 o 18:05, IT4Geeks.Polska napisał:

Bo pozytywy jesli ktokolwiek je wystawia ( u mnie 50-60% os nie wystawia mi w ogole komentow) to sa od razu po zakupie :)

Odkąd Allegro zmieniło system ocen, sam ich nie używam, bo często sprzedawca nie zasługuje na pozytyw, ale też nie jest tak źle, aby dać mu negatyw... Jednak, ludzie w ocenach pisali o świetnym kontakcie, a tutaj... no... Jedyny sposób to spór na Allegro, tutaj dostałem odpowiedź w dosłownie 2 minuty... Po tygodniu wysłali nową sztukę... Byłoby wszystko OK, gdyby szybciej reagowali na takie sprawy...

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...