Krzysztof Pud

Użytkownicy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Krzysztof Pud

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A to, że dodałem swój numer na koncie Xiaomi może mieć jakiś wpływ. Dzień po podaniu przestał widzieć kartę
  2. Witajcie po przerwie, mam do was jeszcze jedno pytanie. Po tym jak pojawił się problem z sim i wi-fi sprawdziłem czy telefon posiada numer IMEI tym kodem *#06#. Po wpisaniu kodu numer się pojawił. Natomiast mój sprzedawca cały czas próbuje odzyskiwać numer IMEI. Czy numer IMEI mógł zniknąć po tym jak pojawiał się po wpisaniu kodu *#06# czy mój sprzedawca/serwisant po prostu traci czas próbując naprawić IMEI?
  3. Jeszcze raz dzieki za zainteresowanie. Wiem więcej. Na razie jeszcze proszę nie zamykać tematu
  4. @Snajper Nie jest długo w serwisie, sprzedawca na bieżąco zajmuje się sprawą
  5. @Acid Ja też mam nadzieję, że on chce naprawić telefon. To węszenie spisku bierze się stąd, że od początku zanim nawet dobrze opisałem problem i zanim wysłałem telefon zostałem oskarżony o grzebanie w nim. Kiedy pisałem, że numer IMEI dalej jest to serwisant mnie nie słuchał i pisał, że ich nie ma mimo, że jeszcze nie miał telefonu w rękach. Chciał wysyłać telefon do MiCenter na mój koszt. No to ja mu napisałem, żeby odesłał telefon bo i tak nie mam kasy teraz na naprawę, poza tym nie po to kupuje telefon z gwarancją, aby płacić za naprawę. Telefon prawie nowy. Jak odpisałem, że nie mam kasy na naprawę to jednak dalej coś przy tym telefonie robi. Nie mam pojęcia czy on faktycznie uważa, że ja grzebałem w sofcie, ale jednocześnie chce ten telefon naprawić czy po prostu chce zwalić winę na mnie i mieć święty spokój. I dość pobieżny opis tego co ma zamiar zrobić też jest zastanawiający
  6. A jeżeli teraz usunę telefon ze swojego konta? Z tego co wiem osoby po sprzedaniu Xiaomi tak robią, aby kupujący mógł powiązać telefon ze swoim kontem. Dzięki za pomoc Ziomkowie I ponawiam pytanie czy zostanie jakiś ślad jeśli serwis będzie próbował odblokować bootloader na moim koncie, aby nie mógł zwalić winy ma mnie, że to ja próbowałem go odblokować?
  7. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Czyli najlepiej byłoby jakbym odpiął mój numer telefonu od konta Xiaomi, a sprzedawca założył swoje konto?
  8. Problem był taki, że telefon nagle przestał widzieć sim i przestało działać wi-fi po gdy pojawiła się usterka sprawdziłem kodem czy jest numer imei i był. Więc chyba imei jest ok, ale sam nie wiem bo nie znam się jakoś za bardzo. Miunlock służy do odblokowania BL po uzyskaniu zgody Xiaomi czy bez zgody producenta?
  9. @Snajper @Acid Telefon zamawiałem przez Allegro u POLANDTRADEGROUP jeżeli chodzi o jego oceny na Allegor to są świetne 99.4 pozytywów i dużo sprzedanych telefonów dlatego zdecydowałem się na zakup, ale po tym jak od samego początku mnie oskarża o grzebanie w sofcie to moje zaufanie mocno spadło. Też w pierwszej chwili pomyślałem, że on chce odblokować bootloader. I tu pytanie czy on chce go odblokować, aby naprawić telefon czy chce odblokować, aby później powiedzieć, że grzebałem w telefonie i nie uznać mi gwarancji. Jeżeli będzie chciał odblokować bootloader to zostanie po tym jakiś ślad(data?), abym w razie czego miał dowód czy może je zamazać tak, że nawet się nie zorientuję, że coś grzebał?
  10. Sprzedawca, któremu wysyłałem telefon na gwarancje chcę ode mnie dane do logowania. Poniżej są wiadomości od sprzedawcy. Pisałem już na ten temat nie dawno temu na forum i problem jest taki że nie wiem czy on chcę telefon faktycznie naprawić czy chce zrobić coś aby zrzucić na mnie winę, że telefon się popsuł zaraz dam link do tamtego tematu. Link do wcześniejszego tematu: Pytanie do osób, które znają się na temacie: Czy on faktycznie potrzebuje moje dane do logowania czy to jakieś kombinacje? WIADOMOŚĆ 1 Prosze jeszcze o email/login i haslo na jakie byl zalozony telefonik ( konto xiaomi ) chcialby cos zweryfikowac WIADOMOŚĆ 2 to prosze zmienic haslo na inne - chcemy podpiac telefon do programu ktory komunikuje sie z sererem xiaomi i musi byc to konto z tym powiazanym z pana telefonem inaczej odrzuca prograM telefon-- bo telefon jest powiwazany z innym kontem
  11. Na ten czas nie polecam. Kupiłem u niego redmi note 3 2/16 po pół roku telefon przestał widzieć sim i nie działa wi-fi, a sprzedawca zwala winę na mnie i jedyne co mi zaoferował odpłatną naprawę przez Mi Center. Zanim wysłałem telefon i zanim go zobaczył na własne oczy, na dzień dobry posądził mnie, że grzebałem w sofcie i że tego gwarancja nie obejmuje. Softu nie ruszałem w ogóle. Po pojawieniu się problemu sprawdziłem czy telefon posiada numery imei i posiadał, a co chwilę do mnie piszę, że numery imei nie mogły same zniknąć mimo, że nie znikły. Mam wrażenie, że ewidentnie uchyla się od odpowiedzialności. Jak sprawa ostatecznie się zakończy to napiszę.
  12. Kupiłem w Polsce i obecnie prowadzę batalie z sprzedawcą o uznanie gwarancji. Jakbym kupował ponownie to albo ibuygo albo stacjonarka. W carrefour widziałem redmi note 3 3/32 gb za 999zł. Mi5 w stacjonarnym będzie pewnie sporo droższy, ale wolałbym obecnie kupić Redmi w sprawdzonym źródle niż Mi5 z allegor. GWARANCJA: Telefon posiada gwarancję 24 miesiące, obsługiwaną w Polsce! - nie widzę na ich stronie, kto obsługuje gwarancje czy producent czy sprzedawca. Lepiej uważaj
  13. Telefon kupowałem przez Allegro, bo nigdy nie miałem z tego powodu problemu, mam nadzieję, że teraz też tak będzie, a sprzedawca po prostu uzna gwarancję. Tylko, że ja nie ruszałem w ogóle softu. Telefon nie chcę się włączyć do menu więc ciężko mi sprawdzić, która to wersja systemu. Najprawdopodobniej global stable sądząc po cotygodniowych aktualizacjach. Telefon odsyłam do sprzedawcy mam nadzieję, że jednak go naprawi. Jeżeli nie będę próbować instalować soft sam lub serwis. Dzięki za zainteresowanie, jak będę znał odpowiedź sprzedawcy to się odezwę. Pozdrawiam
  14. Dziękuję za odwiedź, teraz nie mogę sprawdzić jaką mam wersje odezwę się jeszcze dziś, ale później.
  15. Witam was i z góry proszę o wyrozumiałość, gdyż w elektronice nie jestem zbytnio obeznany. Mam taki problem, że telefon bez żadnej przyczyny sam z siebie przestał widzieć kartę sim oraz nie łączy się z wi-fi. Oprogramowanie jest oryginalne z cotygodniowymi aktualizacjami bez żadnych modyfikacji dokonywanych przeze mnie. Sprawdziłem czy telefon ma numery IMEI i miał oba (niestety nie zapisałem numerów). Postanowiłem przywrócić system do ustawień fabrycznych, ale nic to nie dało, teraz nawet nie mogę się do menu zalogować. Komunikat jaki mi wyskakuje to: Nieprawidłowe ID urządzenia: ID urządzenia musi mieć poprawny IMEI lub adres MAC. Bez poprawnego ID urządzenia niektóre funkcje konta Xiaomi oraz Chmury mogą być niedostępne. Telefon kupiłem przez polskiego sprzedawcę na allegro, nie była to oficjalna dystrybucja. Sugerowałem się dobrymi opiniami na allegro. Napisałem do sprzedawcy on zasugerował, że grzebałem w sofcie i gwarancja tego nie obejmuje. Ja mu odpisałem, że nie i czekam teraz na jego odpowiedz. Moje pytania to: 1. Co mogło się w ogóle stać? 2. Czy da się to jakoś sprawdzić, że nie ruszałem softu, aby nie było problemu z uznaniem mi gwarancji. Dodam jeszcze, że sprawdzałem oba sloty sim i na obu nie działał.