Jump to content

Jak soft polecacie na tą chwilę do mi5

kedar1333
 Share

Recommended Posts

Witam

Panowie odblokowalem mojego mi5 wgralem soft 6.2.24 Eu i co dalej? Chodzi mi o w miarę stabilny soft z językiem polskim. Z góry dzięki za pomoc.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Bardzo dobrze. Wytrzyma spokojnie dzień użytkowania (nawet dość intensywnego). Jest bardzo stabilny nie licząc pomniejszych problemów. Np. Outlook - nie wiem czy korzystasz ale za każdym razem jak uruchamiam na sekundę wyświetla mi się komunikat "nie można nawiązać połączenia" i dopiero potem pojawiają się maile (gmail działa normalnie). Jak sam widzisz są to detale, telefon po przesiadce z romu chińskiego sklepu w końcu działa :P

Podepnę się, żeby nie robić niepotrzebnego dziadostwa. Jestem kompletnie zielony jak chodzi o ROMy i samo Xiaomi, kupiłem mi5 i posiadam takie cuda jak na grafice jak chodzi o ROM. Tylko ciągle widze czy w pytaniach czy w tematach na forum wersje 6. x x x i teraz pytanie, czy coś z tym robić i aktualizować, czy zostawić jak jest czy cóż? Jak klikam aktualizacje systemowe to mi się nic nie wyświetla - w sensie nie pokazuje nic do aktualizacji. Jak mówię, póki co po 3 dniach użytkowania dopiero "sprawdzam" ten telefon a sam android jest mi jeszcze troche obcy.

Screenshot_2016-06-18-18-58-57_com.android.settings.png

Kolego, nie chcę być złośliwy, ale decyzję o zakupie Xiaomi powinieneś podjąć po wcześniejszym zapoznaniu się z tematem, wiedziałbyś co Cię czeka. A teraz ? No cóż, nie ma rzeczy niemożliwych. Sprawdź czy możesz wejść do recovery. Poczytaj temat o odblokowaniu bootloadera oraz instrukcję instalacji.

Wysłane z MI5

37 minut temu, zielonyBB napisał:

Prawie ?

Prawie :)

Jestem przyzwyczajony do jakości htc i customowych romów do nich, więc problemów z miui na mi5 nie traktuję jako coś co może się zdarzać :)

W każdym razie ze wszystkich romów jakie testowałem na mi5, 6.6.16 ma najmniej usterek/niedoróbek...

• Like 1