Pumpel12

Użytkownicy
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pumpel12

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 03/17/1995

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    Apple iPhone XR

Recent Profile Visitors

181 profile views
  1. Przede wszystkim chodziło mi o to, że jesteś na forum Xiaomi i nie wiesz, ze po podpięciu drugiej baterii pokazywane dane są o połowę obcięte, o to chodziło i to rozwiązało w głównej mierze problem którego Ty szukałeś gdzie indziej i nie widziałeś tego wielce mądry człowieku :) Tak, na elektryce się nie znam ale chodziło o pokazywanie danych, jeśli raz pokazywało większy pobór, a za chwilę już nie to od razu lampka się zapala i przychodzi na myśl tylko jedno "coś nie styka". Pozdrawiam
  2. Witajcie po dłuższej przerwie. Chcialem napisać co konkretnie się stało i dlaczego miałem taki problem z baterią, ze raz była używana, a raz nie (było tak jak napisałem i nikt mi nie wierzył), pozdrawiam znawców M365. 1. Pragnę poinformować iż odczyty o poborze prądu itp idą tylko od ORGINALNEGO BMS Xiaomi, a co za tym idzie, jeśli podpięta jest druga bateria to każda aplikacja będzie pokazywała pobór i ładowanie o mniej więcej polowe mniejsze (w przypadku baterii o tej samej pojemności), tyle w temacie jeśli chodzi o pierwszy punkt. 2. U mnie jak pisałem wyżej te wartości często nie pokazywały połowy tylko całość (cały prąd szedł tylko z baterii Xiaomi, a zewnętrzna bateria nie robiła nic), stad potem gdy połączenie baterii złapało to po zatrzymaniu było ładowanie 2-5A nawet aż w końcu po przekroczeniu 6A BMS odcinał ładowanie (strzelam, ze mniej więcej to była taka wartość gdyś ciężko dojrzeć coś takiego). 3. Skąd wiem, że mam racje? Otóż, bateria była u elektryka, okazało się, że blaszaka od Plusa + była przerwana i dlatego raz łączyło, a innym razem już nie. 4. Po zgrzaniu wszystkiego w dodatkowej baterii na nowo wszystko super działa, pobór pokazywany jest o ok. polowe mniejszy, ładowanie dochodzi do Maks. 0,1A, na trasie 46 km było raz takie ładowanie z baterii zewnętrznej i zaraz spadło na 0,0A i zniknęło. Dziękuje za uwagę i następnym razem proszę zapoznaj się z tym jak działa system w Xiaomi (pokazywanie danych). Czulem, że każdy zamiast pomóc będzie mi pisał, o tym, że moja bateria od Xiaomi jest do wywalenia bo przecież ma przejechane 3300 km, jeśli po takim małym przebiegu bateria by była do wywalenia to w ogóle bym tego nie kupował. Tyle w temacie. Pisze te informacje bardziej ze względu na to, ze może ktoś mieć podobny problem i nie będzie wiedział jak się za niego zabrać. Tak wiec jeśli masz dodatkowa baterie i pobór prądu pokazywany w aplikacji skacze z 400 do 800W to wiedz, ze masz problem z połączeniem baterii. Pozdrawiam, Rafał
  3. Według informacji jakie uzyskałem parametry oraz pojemności są takie same obu baterii, jednak zużycie wewnętrznego akumulatora może być trochę większe z wiadomych przyczyn i pewnie dlatego częściej jest doładowywania ale po wymianie wtyczek na nowe te wartości są tak małe, ze nie ma to większego znaczenia.
  4. Zauważyłem to dopiero po zainstalowaniu ekranu M365 Dash, aha i często tez bateria Xiaomi doładowuje ta zewnętrzna, one siebie na wzajem ładują, poniżej 70% naładowania częściej zewnętrzna wewnętrzna ładuje ale Maks do 0,6A dochodzi wiec chyba w normie. Po wymianie wtyczek (tych w torbie) problem się zminimalizował praktycznie do zera, po tej operacji maksymalnie bateria zew ładuje wew 0,6A ale przeważnie jest to w granicach 0,0A - 0,3A.
  5. 1. Liczba ładowań: 281 / Liczba pełnych ładowań: 62 (screen) 2. Różnica przy 100% naładowaniu to od 0,006 do 0,010 (screen akurat w trakcie ładowania) 3. Nie mam testera aby wykonać takie testy. 4. Bateria jest zabudowana w metalową obudowę (wersja Pro) więc nie bardzo widać jakie są to ogniwa, według informacji to LG. Dodatkowa bateria było zbudowana na ogniwach Panasonica (osobiście nie robiłem tej baterii tylko miejscowy elektryk). 5. Nie mam pojęcia. 6. Nie wiem co masz na myśli ale baterie są podłączone kablem Y. 7. Nie mam pojecia. 8. Napisałem firmę ogniw, chyba jesteś na tyle inteligenty, że domyśliłeś się, że nie jest to jedno ogniwo, a zbudowany pakiet... 9. Jak się dowiem to dopiszę. 10. Nie ja robiłem tę baterię. 11. Ogniwa są nowe, zamontowane były gdy M365 Pro miała na liczniku zaledwie ok. 800 km, czyli dopiero zaczynała przygodę. 12. Ogniwa były od elektryka miejscowego, on zrobił projekt i wykonał baterię. W razie czego pisz, wiem, że nie wiem tyle co Ty, spokojnie nie musisz się tak denerwować. Na koniec masz screen z przebiegu itp. Natomiast jeśli chodzi o OSD to proszę wyjaśnienie o co mi chodziło tylko: https://youtu.be/PXV02YfBCZs?t=481 Pozdrawiam i nie denerwuj się tak, nie każdy zna się na wszystkim.
  6. Dzięki wielki za odpowiedzi ale jak widać nie czytaliście ze zrozumieniem. Bateria zewnętrzna ładowała tak mocno wewnętrzna przez to, ze nie była ogóle używana, pobór leciał tylko z baterii Xiaomi to wiadomo, ze wtedy będzie doładowywanie tak duże. Jadę jadę pobór jest o polowe mniejszy (~400W) i po chwili pobór wzrasta do ~800W, oznacza to tyle, ze bateria zewnętrzna nie była używana w ogóle i leciał pobór tylko z baterii Xiaomi. Na pobór itd mam wgląd bez przerwy bo mam ekran od M365 Dash V2. Jesli nadal nie rozumiecie o co mi chodzi to proszę napiszcie po prostu Wewnetrzna bateria jest w dobrej kondycji, świadczy o tym to, ze jak odłączyłem baterie zewnętrzna to zasięg miałem od 30-35 km, po dołożeniu drugiej (ogniwa Panasonic 12,8 Ah) to zasięg wzrósł dosłownie dwukrotnie. Aha i dodatkowa bateria ma dokładnie tą sama pojemność i Voltarz jak wewnętrzna.
  7. Witam wszystkich, Mam pewien problem z dodatkową baterią w Xiaomi M365 Pro, chodzi o to, że od czasu do czasu prąd pobierany jest tylko z baterii Xiaomi (widać to po poborze prądu), potem gdy się zatrzymam to zewnętrzna bateria ładuje wewnętrzną powiedzmy 5A, co nie jest zbyt normalne (było by to normalne ale do maks ok 1A), myślicie, że to jakiś problem z połączeniem, że raz styka, a innym razem już nie? Aha i od razu uprzedzę odpowiedzi, ze to normalne, ze jedna bateria doładowuje druga; tak, to jest normalne ale nie aż w tak dużych wartościach - to po pierwsze. Po drugie - ładowanie 5A było póki co tylko raz ale juz tłumacze dlaczego, chodzi o to, ze przez dłuższy czas hulajnoga pobierała tylko prąd z baterii Xiaomi wiec sporo z tej baterii zeszło, a zewnętrzna sobie spała wiec po zatrzymaniu bateria zewnętrzna zaczęła „doładowywać” baterie Xiaomi z takim natężeniem bo była spora różnica w napięciach. Zaznaczam również, że podczas normalnej pracy (z obu baterii leci prąd na raz mniej więcej po połowie) to maks doładowywanie dochodziło póki co do 0,5A, czyli tak jak być powinno. Bateria dodatkowa jest na ogniwach Panasonika (12,8 Ah) oraz podłączona jest kablem Y, który idzie do torby na zewnątrz hulajnogi. Były również sytuacje w których po powrocie do domu i odczekaniu 30 minut (po to aby baterie się ustabilizowały, normalna procedura) i podłączeniu do ładowarki prąd ładowania był na tyle duży (1,7 A), od razu było widać po tym ładowaniu, ze nie wykrywał on zewnętrznej baterii bo gdy jest ona wykrywana lądowanie maksymalnie dochodzi do 1A (ogółem na OSD gdy jest dołożona druga bateria to zawsze pobór prądu odczytywany jest o polowe mniejszy), chodzi o to, ze dane idą tylko strikte z baterii Xiaomi. Czekam na Wasze pomysły. Pozdrawiam
  8. Mimo wszystko wielkie dzięki za odpowiedź, będę pompował w takim razie z tyłu maks jaki dopuszcza opona (3,5 Bara), a z przodu troszkę mniej tj. 3,2 Bara, myślę, że na pewno będzie lepiej niż na moim poprzednim "ustawieniu". Pozdrawiam :)
  9. Myślisz, ze jeśli napompuje z tylu do 3,5 i z przodu do 3,2 to będzie w porządku? Nie chce jakoś dużo mniej bo jedzie się wtedy jak na jakimś „glucie” no i mimo tego, ze w teorii jest bardziej miękko to jakoś tak dla mnie nie komfortowo i nie zbyt pewnie się jedzie na za niskim ciśnieniu. Chciałem również dodać, ze używam oryginalnych dętek 8,5” jeśli miało by to cokolwiek zmieniać.. Swoją drogą ciekawe jest jeszcze to, ze na oryginalnych CST 8,5” oponach również widnieje napis żeby pompować je do 3,5 Bara maksymalnie, a ludzie pompują (w tym ja jak je miałem) nawet do 4,3 itd. Z tym, ze pewnie one są bardziej odporne bo nie są od wózków dziecięcych.
  10. Witam wszystkich, Mam pytanie odnośnie opon Deli SA-206. Zakupilem je z myślą o tym, ze będę mógł ładować do nich wyższe ciśnienie niż do Wandy, w przypadku wandy było to Maks 2,5 Bara, ja miałem z tylu 4,1 bara i z przodu 3,7, poskutkowało to tym, ze z tylu opona nie wytrzymała i wybuchła po jakimś czasie. Na Deli jest napisane, ze należy pompować do 3,5 bara, czy jeśli aktualnie mam nabite z tylu 3,7 bara i z przodu 3,4 to wszystko powinno być ok? Przekraczam wartość zaledwie o 0,2 bara, wazę 90 kg aczkolwiek nie wiem i stad moje pytanie. Czekam na odpowiedz
  11. Mam jeszcze jedno pytanie, jest jakiś generator w którym można zwiększyć delikatnie moc w trybie ECO?
  12. Ok, dzięki za pomoc, ustawię w takim razie tak jak miałem kiedyś czyli na 33/34 km/h co realnie da 30-31 i będzie dobrze
  13. Witam, mam taki problem, że gdy ustawię powiedzmy 35 km/h w trybie sport co realnie daje 32 km/h (M365 Pro) to na początku jest super płynna jazda, jednak gdy poziom baterii spadnie do około 60-50 % to tym samym spada prędkość do około 30-31 km/h. Sama prędkość mi nie przeszkadza bo to normalne podczas spadku napięcia na akumulatorze. Chodzi mi o takie denerwujące uczucie przyśpieszania i zwalniania, da się ten problem jakoś rozwiązać? Hulajnoga może jechać wolniej na niższym stanie baterii ale to przyśpieszanie i zwalnianie jest irytujące. Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
  14. Na pewno dam znać ale aktualnie pogoda nie sprzyja i jest zbyt zimni żeby taki test ponowić... temperatura musi być zbliżona.
  15. Dzisiaj będę próbował przejechać ta sama trasę bez modyfikacji i zobaczymy, czyli nie przejmować się chwilowa temperatura 54/49 stopni przy długim podjeździe pod górkę? Wszystko jest ok?