Pumpel12

Użytkownicy
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pumpel12

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 03/17/1995

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    Apple iPhone XR

Recent Profile Visitors

97 profile views
  1. Na pewno dam znać ale aktualnie pogoda nie sprzyja i jest zbyt zimni żeby taki test ponowić... temperatura musi być zbliżona.
  2. Dzisiaj będę próbował przejechać ta sama trasę bez modyfikacji i zobaczymy, czyli nie przejmować się chwilowa temperatura 54/49 stopni przy długim podjeździe pod górkę? Wszystko jest ok?
  3. @Battery_Saver Jakich temperatur lepiej nie przekraczać na baterii i ECU? No i gdzie znajdę informację o temperaturze ECU, temperatura baterii to wiem bo jest wyraźnie napisane "Battery temp 1 i 2" ale ECU nie znalazłem.. no chyba, że to "Case Temp"? edit: Znalazłem temperaturę ECU i podczas długiego podjazdu osiągnąłem maks 54 stopnie na ECU i 49 na baterii, oczywiście po podjechaniu temperatura natychmiast spadła. Oczywiście temperatura na zewnątrz to ok 30 stopni (na słońcu), a tylko na słońcu jechałem. edit2: Po dojechaniu do domu podłączam ładowarkę i nic (pali się tylko zielona lampka na ładowarce), po odczekaniu około 30 minut znowu podłączam ładowarkę i już normalnie się ładuje do tej pory, czy mogło być tak, że temperatura od razu po przyjeździe była za wysoka i dlatego nie chciało uruchomić się ładowanie? Zauważyłem, że jak temp na ECU spadła ponizej 30 stopni i baterii poniżej 40 ładowanie się rozpoczęło.
  4. Battery_saver - Osobiście nie miałem pojęcia, ze oni na stronie mają kogoś generator tylko spolszczony, jednak przechodząc to samej modyfikacji to ustawiłem to w ten sposób; Tryb sport: -fabryczna moc i przyśpieszenie + 33 km/h co finalnie daje 30 km/h (zależy od stanu baterii), wedle moich obserwacji moc i przyspieszenie fabryczne w trybie sport są wystarczające i bateria się tak nie nagrzewa dzięki temu (wazę 85 kg) Tryb drive: -fabryczna moc i przyspieszenie + 28 km/h co finalnie daje 25 km/h, ogółem wyglada to tak, ze moc i prędkość w trybie drive wyglada teraz tak jak fabryczna M365 (bez Pro) w trybie sport Tryb Eco: -fabryczna moc i przyspieszenie + 23 km/h co finalnie daje 20 km/h Mysle, ze rozsądnie podszedłem do tej modyfikacji i nie powinno się nic stać, moce oraz przyspieszenie w każdym trybie zostały fabryczne, jedynie prędkości maksymalne są zmienione. Cala reszta jest ustawiona jak fabryka dała, zmieniłem jedynie również to żeby był krótki dźwięk tempomatu bo to fabryczne długie pipczenie było denerwujące. Myślisz, ze dobrze zrobiłem i tak będzie ok? PS. Dzięki Ci za tak obszerne odpowiedzi
  5. Przeczytałem wszystko co napisałeś i pozostaje ostatnie pytanie - co Ty radzisz? Zostawić Soft na Emkowo800W czy lepiej zostawić standardowe parametry i tylko zwiększyć prędkość maksymalna do 33 km/h? Ogolem, jak uważasz czy Soft Emkowo800W jest bezpieczny czy raczej jest przesadny? Jeśli chodzi o to, ze naładowanie baterii szybciej spada to akurat mi nie przeszkadza bo zasięg i tak wystarcza na luzie.
  6. W takim razie co daje zmiana „prądów” skoro to drugie to przyspieszenie, aha i jeśli by było to ustawione na 1500 powiedzmy to jak to wpływa na baterie? Chodzi o, ze szybko się będzie rozładowywała czy będzie się uszkadzała szybciej? No i mam pytanko, standardowo ta wartość wynosi 500 /tick?
  7. Napisałem, ze użyłem softu Emkowo800W, a tam ten parametr jest zmieniony w trybie sport z 500 na 800, nadal ciężko mi zauważyć realna różnice, może jedynie przy jechaniu na prostej 25 i przyspieszeniu nagle do 30 widać lekka różnice ale może mi się to tylko wydawać i siedzieć w głowie, ze jest jakakolwiek różnica bo mam gdzieś z tylu głowy, ze powinna.
  8. Witam, mam takie pytanko odnoście wlasnie softu Emkowo800W, robiłem test przyspieszenia i nie ma totalnie żadnej różnicy (nawet jednej sekundy) w przyspieszeniu na oryginalnych prądach i na tych zmodowanych, czy jest to normalne? Test był robiony na Xiaomi M365 Pro na softach: 1. Soft z oryginalnymi prądami i z ustawionym limitem w trybie sport na 33 km/h 2. Soft Emkowo800W z ograniczeniem w trybie sport również do 33 km/h Nagralem ekran telefonu gdzie prędkość wzrastała na tych dwóch softach i różnicy nie ma żadnej, a specjalnie jechałem pod delikatna górkę... zaznaczam, ze delikatna no i naładowanie baterii oscylowało w okolicach 97-98% Moze mi ktoś pomoc?
  9. W sklepie na M jest wszystko elektronicznie rozpisane jak coś.
  10. Generalnie na serwisie stwierdzili tak, ze 1.6.8 nie działa prawidłowo i wszystko usterki które były są tylko przez to i wgrano mi soft 1.5.5 i niby wszystko działa, baterry health pokazuje już normalnie ale powiedzieli żebym nie aktualizować do najnowszej wersji bo będzie tak samo.... co wydaje mi się bez sensu...
  11. Czy jest tu ktoś kto posiada zainstalowane oficjalne oprogramowanie 1.6.8 i chciałby powiedzieć jak zachowuje się hulajnoga na nim? Serwis stwierdził, ze była to wada tylko oprogramowania i żeby nie aktualizować do czasu wydania kolejnej.
  12. Witam, zauważyłem pewną nieścisłość w moim własnym screenie z aplikacji "m365 tools", spójrzcie proszę na to co zaznaczyłem, czyli "Battery Health". Chciałem również dodać, że sklep morele.net nie chce mi zwrócić pełnej kwoty za uszkodzony sprzęt, chcą mi potrącić 400 zł za to, ze hulajnoga jest przybrudzona i ma przejechane 25 km, możecie mi również powiedzieć, czy jest to normalne? Edit: Na ten moment hulajnoga niby poszła na serwis celem weryfikacji tej wady, która ewidentnie występuje, co jeśli by powiedzieli, że wszystko jest ok? Mam im powysyłać nagrania i screeny? Bo średnio chcę dostać znowu uszkodzony sprzęt.
  13. Hulajnoga została zwrócona, póki co tematu nie zamykam, jak przyjdzie nowa to powiem co i jak. Co do tego, ze to kwestia softu to dzwoniłem do Xiaomi i mówili, ze nie jest to normalne i powinna jechać normalnie nawet na najnowszym FV.
  14. Jeśli chodzi o soft to i tak oddaje ta hulajnogę bo to nie ma sensu, kupię nowa. Natomiast jest chodzi o wagę to aktualnie ważę w ok 86 KG, co to tego ograniczenia to testowałem ta prędkość maksymalna bez obciążenia (koło wisiało w powietrzu) wiec nie może to być wina wagi. edit. Może jest tutaj ktoś kto używa oficjalnej wersji oprogramowania 1.6.8 i ma ten sam problem? edit2. Zauważyłem tez, ze podjeżdżając pod górkę (FV 1.5.5), hulajnoga przy 25-30% miała problem z podjechaniem dużo większy niż M365 zwykła przy podobnym stanie baterii co wersja PRO... nie wiem czy to normalne.