Jump to content

Pumpel12

Użytkownicy
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Pumpel12

  1. Przede wszystkim chodziło mi o to, że jesteś na forum Xiaomi i nie wiesz, ze po podpięciu drugiej baterii pokazywane dane są o połowę obcięte, o to chodziło i to rozwiązało w głównej mierze problem którego Ty szukałeś gdzie indziej i nie widziałeś tego wielce mądry człowieku :) Tak, na elektryce się nie znam ale chodziło o pokazywanie danych, jeśli raz pokazywało większy pobór, a za chwilę już nie to od razu lampka się zapala i przychodzi na myśl tylko jedno "coś nie styka". Pozdrawiam
  2. Witajcie po dłuższej przerwie. Chcialem napisać co konkretnie się stało i dlaczego miałem taki problem z baterią, ze raz była używana, a raz nie (było tak jak napisałem i nikt mi nie wierzył), pozdrawiam znawców M365. 1. Pragnę poinformować iż odczyty o poborze prądu itp idą tylko od ORGINALNEGO BMS Xiaomi, a co za tym idzie, jeśli podpięta jest druga bateria to każda aplikacja będzie pokazywała pobór i ładowanie o mniej więcej polowe mniejsze (w przypadku baterii o tej samej pojemności), tyle w temacie jeśli chodzi o pierwszy punkt. 2. U mnie jak pisałem wyżej te wartości często
  3. Według informacji jakie uzyskałem parametry oraz pojemności są takie same obu baterii, jednak zużycie wewnętrznego akumulatora może być trochę większe z wiadomych przyczyn i pewnie dlatego częściej jest doładowywania ale po wymianie wtyczek na nowe te wartości są tak małe, ze nie ma to większego znaczenia.
  4. Zauważyłem to dopiero po zainstalowaniu ekranu M365 Dash, aha i często tez bateria Xiaomi doładowuje ta zewnętrzna, one siebie na wzajem ładują, poniżej 70% naładowania częściej zewnętrzna wewnętrzna ładuje ale Maks do 0,6A dochodzi wiec chyba w normie. Po wymianie wtyczek (tych w torbie) problem się zminimalizował praktycznie do zera, po tej operacji maksymalnie bateria zew ładuje wew 0,6A ale przeważnie jest to w granicach 0,0A - 0,3A.
  5. 1. Liczba ładowań: 281 / Liczba pełnych ładowań: 62 (screen) 2. Różnica przy 100% naładowaniu to od 0,006 do 0,010 (screen akurat w trakcie ładowania) 3. Nie mam testera aby wykonać takie testy. 4. Bateria jest zabudowana w metalową obudowę (wersja Pro) więc nie bardzo widać jakie są to ogniwa, według informacji to LG. Dodatkowa bateria było zbudowana na ogniwach Panasonica (osobiście nie robiłem tej baterii tylko miejscowy elektryk). 5. Nie mam pojęcia. 6. Nie wiem co masz na myśli ale baterie są podłączone kablem Y. 7. Nie mam pojecia. 8. N
  6. Dzięki wielki za odpowiedzi ale jak widać nie czytaliście ze zrozumieniem. Bateria zewnętrzna ładowała tak mocno wewnętrzna przez to, ze nie była ogóle używana, pobór leciał tylko z baterii Xiaomi to wiadomo, ze wtedy będzie doładowywanie tak duże. Jadę jadę pobór jest o polowe mniejszy (~400W) i po chwili pobór wzrasta do ~800W, oznacza to tyle, ze bateria zewnętrzna nie była używana w ogóle i leciał pobór tylko z baterii Xiaomi. Na pobór itd mam wgląd bez przerwy bo mam ekran od M365 Dash V2. Jesli nadal nie rozumiecie o co mi chodzi to proszę napiszcie po prostu Wewnetrz
  7. Witam wszystkich, Mam pewien problem z dodatkową baterią w Xiaomi M365 Pro, chodzi o to, że od czasu do czasu prąd pobierany jest tylko z baterii Xiaomi (widać to po poborze prądu), potem gdy się zatrzymam to zewnętrzna bateria ładuje wewnętrzną powiedzmy 5A, co nie jest zbyt normalne (było by to normalne ale do maks ok 1A), myślicie, że to jakiś problem z połączeniem, że raz styka, a innym razem już nie? Aha i od razu uprzedzę odpowiedzi, ze to normalne, ze jedna bateria doładowuje druga; tak, to jest normalne ale nie aż w tak dużych wartościach - to po pierwsze. Po drugie - ła
  8. Mimo wszystko wielkie dzięki za odpowiedź, będę pompował w takim razie z tyłu maks jaki dopuszcza opona (3,5 Bara), a z przodu troszkę mniej tj. 3,2 Bara, myślę, że na pewno będzie lepiej niż na moim poprzednim "ustawieniu". Pozdrawiam :)
  9. Myślisz, ze jeśli napompuje z tylu do 3,5 i z przodu do 3,2 to będzie w porządku? Nie chce jakoś dużo mniej bo jedzie się wtedy jak na jakimś „glucie” no i mimo tego, ze w teorii jest bardziej miękko to jakoś tak dla mnie nie komfortowo i nie zbyt pewnie się jedzie na za niskim ciśnieniu. Chciałem również dodać, ze używam oryginalnych dętek 8,5” jeśli miało by to cokolwiek zmieniać.. Swoją drogą ciekawe jest jeszcze to, ze na oryginalnych CST 8,5” oponach również widnieje napis żeby pompować je do 3,5 Bara maksymalnie, a ludzie pompują (w tym ja jak je miałem) nawet do 4,3 itd. Z tym, ze
  10. Witam wszystkich, Mam pytanie odnośnie opon Deli SA-206. Zakupilem je z myślą o tym, ze będę mógł ładować do nich wyższe ciśnienie niż do Wandy, w przypadku wandy było to Maks 2,5 Bara, ja miałem z tylu 4,1 bara i z przodu 3,7, poskutkowało to tym, ze z tylu opona nie wytrzymała i wybuchła po jakimś czasie. Na Deli jest napisane, ze należy pompować do 3,5 bara, czy jeśli aktualnie mam nabite z tylu 3,7 bara i z przodu 3,4 to wszystko powinno być ok? Przekraczam wartość zaledwie o 0,2 bara, wazę 90 kg aczkolwiek nie wiem i stad moje pytanie. Czekam na odpowiedz
  11. Mam jeszcze jedno pytanie, jest jakiś generator w którym można zwiększyć delikatnie moc w trybie ECO?
  12. Ok, dzięki za pomoc, ustawię w takim razie tak jak miałem kiedyś czyli na 33/34 km/h co realnie da 30-31 i będzie dobrze
  13. Witam, mam taki problem, że gdy ustawię powiedzmy 35 km/h w trybie sport co realnie daje 32 km/h (M365 Pro) to na początku jest super płynna jazda, jednak gdy poziom baterii spadnie do około 60-50 % to tym samym spada prędkość do około 30-31 km/h. Sama prędkość mi nie przeszkadza bo to normalne podczas spadku napięcia na akumulatorze. Chodzi mi o takie denerwujące uczucie przyśpieszania i zwalniania, da się ten problem jakoś rozwiązać? Hulajnoga może jechać wolniej na niższym stanie baterii ale to przyśpieszanie i zwalnianie jest irytujące. Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
  14. Na pewno dam znać ale aktualnie pogoda nie sprzyja i jest zbyt zimni żeby taki test ponowić... temperatura musi być zbliżona.
  15. Dzisiaj będę próbował przejechać ta sama trasę bez modyfikacji i zobaczymy, czyli nie przejmować się chwilowa temperatura 54/49 stopni przy długim podjeździe pod górkę? Wszystko jest ok?
  16. @Battery_Saver Jakich temperatur lepiej nie przekraczać na baterii i ECU? No i gdzie znajdę informację o temperaturze ECU, temperatura baterii to wiem bo jest wyraźnie napisane "Battery temp 1 i 2" ale ECU nie znalazłem.. no chyba, że to "Case Temp"? edit: Znalazłem temperaturę ECU i podczas długiego podjazdu osiągnąłem maks 54 stopnie na ECU i 49 na baterii, oczywiście po podjechaniu temperatura natychmiast spadła. Oczywiście temperatura na zewnątrz to ok 30 stopni (na słońcu), a tylko na słońcu jechałem. edit2: Po dojechaniu do domu podłączam ładowarkę i nic (pali się tylko zielona
  17. Battery_saver - Osobiście nie miałem pojęcia, ze oni na stronie mają kogoś generator tylko spolszczony, jednak przechodząc to samej modyfikacji to ustawiłem to w ten sposób; Tryb sport: -fabryczna moc i przyśpieszenie + 33 km/h co finalnie daje 30 km/h (zależy od stanu baterii), wedle moich obserwacji moc i przyspieszenie fabryczne w trybie sport są wystarczające i bateria się tak nie nagrzewa dzięki temu (wazę 85 kg) Tryb drive: -fabryczna moc i przyspieszenie + 28 km/h co finalnie daje 25 km/h, ogółem wyglada to tak, ze moc i prędkość w trybie drive wyglada teraz tak jak
  18. Przeczytałem wszystko co napisałeś i pozostaje ostatnie pytanie - co Ty radzisz? Zostawić Soft na Emkowo800W czy lepiej zostawić standardowe parametry i tylko zwiększyć prędkość maksymalna do 33 km/h? Ogolem, jak uważasz czy Soft Emkowo800W jest bezpieczny czy raczej jest przesadny? Jeśli chodzi o to, ze naładowanie baterii szybciej spada to akurat mi nie przeszkadza bo zasięg i tak wystarcza na luzie.
  19. W takim razie co daje zmiana „prądów” skoro to drugie to przyspieszenie, aha i jeśli by było to ustawione na 1500 powiedzmy to jak to wpływa na baterie? Chodzi o, ze szybko się będzie rozładowywała czy będzie się uszkadzała szybciej? No i mam pytanko, standardowo ta wartość wynosi 500 /tick?
  20. Napisałem, ze użyłem softu Emkowo800W, a tam ten parametr jest zmieniony w trybie sport z 500 na 800, nadal ciężko mi zauważyć realna różnice, może jedynie przy jechaniu na prostej 25 i przyspieszeniu nagle do 30 widać lekka różnice ale może mi się to tylko wydawać i siedzieć w głowie, ze jest jakakolwiek różnica bo mam gdzieś z tylu głowy, ze powinna.
  21. Witam, mam takie pytanko odnoście wlasnie softu Emkowo800W, robiłem test przyspieszenia i nie ma totalnie żadnej różnicy (nawet jednej sekundy) w przyspieszeniu na oryginalnych prądach i na tych zmodowanych, czy jest to normalne? Test był robiony na Xiaomi M365 Pro na softach: 1. Soft z oryginalnymi prądami i z ustawionym limitem w trybie sport na 33 km/h 2. Soft Emkowo800W z ograniczeniem w trybie sport również do 33 km/h Nagralem ekran telefonu gdzie prędkość wzrastała na tych dwóch softach i różnicy nie ma żadnej, a specjalnie jechałem pod delikatna górkę... zaznacza
  22. W sklepie na M jest wszystko elektronicznie rozpisane jak coś.
  23. Generalnie na serwisie stwierdzili tak, ze 1.6.8 nie działa prawidłowo i wszystko usterki które były są tylko przez to i wgrano mi soft 1.5.5 i niby wszystko działa, baterry health pokazuje już normalnie ale powiedzieli żebym nie aktualizować do najnowszej wersji bo będzie tak samo.... co wydaje mi się bez sensu...
  24. Czy jest tu ktoś kto posiada zainstalowane oficjalne oprogramowanie 1.6.8 i chciałby powiedzieć jak zachowuje się hulajnoga na nim? Serwis stwierdził, ze była to wada tylko oprogramowania i żeby nie aktualizować do czasu wydania kolejnej.
×
×
  • Create New...