kaponisko

Użytkownicy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kaponisko

  • Rank
    Nowy

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi 4 Pro
  1. Cześć, jestem użytkownikiem Xiaomi od 3 lat (Redmi 1s, Mi 4s, Redmi 3s Pro, Redmi 4 Pro). Każde z urządzeń korzystało z tego samego konta Mi Cloud. Wprawdzie mam wrażenie, że na początku pojemność konta była znacznie bardziej pokaźna, ale od długiego czasu jest to 10 GB, które pół roku temu zapchałem pod korek. Korzystam z uszkodzonego Mi 4s (z dużą ilością niezsynchronizowanych danych), z którego przesiadam się właśnie na Redmi 4 Pro, w związku z czym postanowiłem odetkać 2 dni temu 10 GB chmury i skopiowałem (bez usuwania) znakomitą większość multimediów na twardy dysk. Wczoraj odpaliłem nowe Redmi, ale przypomniawszy sobie o nieusuniętych danych, wpisałem tylko dane konta Google i nie podałem numeru Mi Account, po czym wyłączyłem telefon. Tyle z tła sytuacji Dziś wracam do tematu usuwania danych z chmury, loguję się, a moje konto ma status Mega, z pojemnością 110 GB. Oczywiście dane z Mi 4s się zsynchronizowały, więc teraz albo ściąganie od nowa, albo szukanie różnic, z czego oba mi średnio pasują, bo Mi Cloud PC jest katorgą, szczególnie wyskakujące komunikaty, o ile nie zna się chińskiego Pytanie brzmi, czy za chwilę te GB mi znikną i obetną nadmiar danych? Skąd się wzięło nagle tyle przestrzeni? Czy apka Security od Miui mogła sama poszerzyć przestrzeń na okres próbny, nawet jeśli nie rejestrowałem żadnych kart płatniczych, nie kupowałem nigdy Mi Credits, itp? Komunikat w zarządzaniu planami chmury brzmi " Current plan. Expires by 2017-2-16" (przy wariancie Mega), czyli można śmiało założyć, że działa od wczoraj/przedwczoraj. Z góry dzięki! K.
  2. Witam, czy istnieje możliwość wgrania samego słownika sms PL na Redmi 1s bez zmiany ROM-u na MIUI Polska? Pozdrawiam K.