euphonic

Użytkownicy
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About euphonic

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam wszystkich, jakoś 2 aktualizacje temu było wszystko ok, dziś mam problem z patchowaniem.... Ale od początku... Posiadam SecureFlagPatcher i SmaliPatcher My device: Xiaomi Mi9t pro (raphael) Official ROM MIUIPolska Smali Patcher pokazuje że jest ok, ale po reboocie jest bootloop do momentu aż nie odinstaluje magiska Wszystkie potrzebne pliki deodex'uje BatchApkTool Od jakiegoś czasu - możliwe 2 aktualizacje temu - nie widzę w folderze system\framework "boot.oat" i "services.vdex", a bez tego ani rusz... TWRP error: W folderze "framework" mam tylko te pliki: Jak w takim razie utworzyć zmodyfikowany plik services.jar? I co oznacza błąd w TWRP?
  2. Kupowalem w Mi-Serwis.pl czy jakos tak, ogolnie kupilem na allegro za ok 2k, mam wersje niebieska, wszedzie logo mi a nie redmi, w stockowym bootanimacja byla na mi, w opcjach telefonu tez bylo mi Dopiero po wgraniu xiaomi.eu_multi_HMK20ProMI9TPro_9.9.26_v11-10 i mam redmi
  3. Stary, pomogłeś mi po raz kolejny :) szacun Albo za bardzo przemawiały przeze mnie emocje (nowy telefon, nowy android, itp...) Wstyd się przyznać, że czytałem bez zrozumienia tutoriale i tam gdzie było napisane: "fastboot boot twrp" uruchamia twrp z poziomu PC(twrp.img jest na jego dysku), ja na siłe chciałem zrobić restart do recovery (power i vol+), teraz mam już swoje twrp i MIUI Polska, niewiedziec czemu ale mam animacje boot z Redmi, oraz nazwa telefonu i urzadzenie na kompie tez pokazuje jako Redmi a nie mi - wiem, że to ten sam telefon - w sensie hardware, ale coś się na to poradzi: podmieni boot animacje, builit.prop i tak dalej... Dziekuje wszystkim za pomoc i cierpliwość :)
  4. Jaka sytuacja? Jeśli chodzi o tymczasowe recovery to smiem się nie zgodzić. Miałem wcześniej mi 6 ceramic...fakt też miałem problem z wgraniem pierwszy raz twrp, ale jak już to zrobiłem (nie pamiętam już jak- 2 lata temu) to twrp było co rusz uruchamiane jako recovery a nie stockowe. Pozdrawiam:-)
  5. Nie, nie robiłem jej.. tylko fastboot devices, fastboot flash recovery twrp.img i na koniec po prostu vol+ power Panowie:-) Puki co dziękuję za rady. Jestem uziemiony do wtorku bez laptopa. Jestem na wyjeździe, dopiero we wtorek spróbuję najnowszej wersji twrp. Ktoś wyżej napisał... Że każde uruchomienie systemu po wgraniu przywraca stockowe recovery - mam to rozumieć przez to, że to jest tymczasowe recovery?
  6. Ustawilem kod. uruchamiam telefon w fastboot, komenda: fastboot flash recovery twrp.img potem fastboot reboot Po kliknieciu enter, wciskam i naciskam impulsywnie vol+ i tez zero reakcji na twrp, uruchamia mi sie normalnie telefon, potem sprawdzam mam znowu oem recovery >>>>>>>>>>>>edit Probowalem to samo jak wyzej, ale po komendzie fastboot reboot po enterze, wcisnalem i trzymalem vol up i to samo - brak twrp
  7. Napisze teraz krok po kroku jak probuje wgrac twrp. Odblokowuje telefon (brak kodu, odcisku, pinu), wchodze w ustawienia deweloperskie, upewniam sie czy mam aktywna opcje debugowania usb. Restart telefonu, vol- i mam fastboot, w folderze z fastboot i twrp.img otwieram wiersz polecen, wpisuje komende: "fastboot devices" - pokazuje sie moj telefon. zatem nastepna komenda: "fastboot flash recovery twrp.img" niby wgralo. Dopisuje komende "fastboot reboot' i jednoczesnie enter i vol+ Dalej bootowanie, logo mi unlocked i shutdown Ponowne wlaczenie z vol- uruchamia oem recovery Tutaj jest tutorial i plik twrp : https://miuipolska.pl/twrp-dla-redmi-k20-pro-z-android-q/ a tu moj filmik:
  8. Nie, nie robiłem jej.. tylko fastboot devices, fastboot flash recovery twrp.img i na koniec po prostu vol+ power
  9. Właśnie nic się nie dzieje. Ani nie wchodzi w stockowe recovery ani w TWRP. Zapętla się na animacji startowej mi z napisem unlocked, sygnał pojedynczej wibry i restart i tak w kolo
  10. Witam, Mam problem z wgraniem TWRP recovery. Po rzekomo udanym wgraniu resetuje się co chwila albo bootloop na ekranie startowym. Mam odblokowany bootloader (napis unlocked, włączone debugowanie), telefon z oem softem GLOBAL (Polska dystrybucja na gwarancji) Niby robię wszystko tak jak w opisach /tutorialach na stronie czy też w internetach. Ale w efekcie mam bootloop. Mało tego.... Po komendzie fastboot devices pokazuje urządzenie dostępne, zaś po komendzie adb devices nie pokazuje żadnego urządzenia. Jak rozwiązać ten problem?
  11. Witam, czy spotkal sie ktos z taka reakcja? Posiadam mi6 ceramic, 1maja wyslalem prosbe o odblokowanie fastboot'a motywujac sie zmiana wersji global na xiaomi.eu, dostalem smsa ze zgloszenie zostalo przyjete i ze poinformuja mnie w kolejnym smsie. W tutoriale forum napisane ze 3/4 dni i gotowe, hm... U mnie mija juz 14 dni a ja dalej nic nie wiem, status mam dalej "false". Czy moge wyslac maila do nich tak jak w przypadku postu z odmowa po 24h? Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  12. bezposrednio przy placeniu przewalutowuje i widzisz w podumiowaniu ile to plnow i $ to tyle Tapped by SM-A310F najprosciej przelej plny na pp, zainstsluj w telefonie apke pp tu latwiej o przelew Tapped by SM-A310F
  13. Nie znam tej strony, ale od lat kozystam z paypal i jest tak... robicie przelew w zlotowkach z konta krajowego na swoje konto w paypal, z automatu je przekonwertuje na waluty, ktore sobie wybierzemy, jak ktos wspomnial najlepiej przypisac karte do rachunku paypal (nie musi byc walutowa) czy zrobicie przelew na paypal czy wybierzecie platnosc karta poprzez paypal to i tak przewalutuje po kursie dolara w danym dniu (taki sam kurs jak w kantorze) musi przewalutowac, bo nie placisz gotowka dolarami, a ze na koncie ich nie masz, to musisz przewalutowac plny na dolary za to nie pobieraja dodatkowej prowizji tylko wg kursu dnia Tapped by SM-A310F