Jump to content

mgreta

Użytkownicy
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by mgreta

  1. fastboot flash recovery (i tu nazwa paczki z recowery/TWRP z rozsz. .img)
  2. Też juz mam Fajna jest tylko ta app taka sobie. Miałem Notify&Fitness - SUPER, ale z z PRO nie działa I teraz mam 2 app. Notyfy do wagi a Mi Fitness do PRO.
  3. A mi po zainstalowaniu wstał telefon w trybie awaryjnym.... po ponownym zainstalowaniu rozwalił wszystkie ikony /cześć jest gdzie był, inne zniknęły/.
  4. App Mi Fitness... dlaczego nie mogę połączyć Mi Band 6 z tą app ? - komuś się udało ? Inne... Notify & Fitnes - jest ok...
  5. Jak wgrasz system od nowa, to nie masz ROOTa - masz tylko zainstalowaną app Magisk - bez ROOTa (nie masz z app dostępu do modułów). Tylko wgranie recovery z dostępem do partycji /data pomaga P.S. Jeszcze raz dzieki fk4mil
  6. Na A12 dla Poco F2Pro brak mozliwosci podmountowania /data w recovery
  7. Pytanie do znawców... PocoF2Pro... zROOTowany... po ostatniej aktualizacji, zniknął mi tzw. Advanced Power Menu - reboot tel do FastBoot lub Recovery... Szukałem, znalazłem... wgrałem /jako moduł do Magisk/ - okazało się ze do innego tel/sys... Po tym telefon "wisi" na pierwszym ekranie /splash/... Aby uruchomić, trzeba wgrać system od nowa - i działa, ale żeby mieć ROOT trzeba zainstalować Magisk.zip. Po zainstalowaniu magiska... przy uruchomieniu, uruchamia ZŁY moduł... I teraz mam pytanie. Jak odinstalować MODUŁ magiska nie mając roota - a roota daje magisk ?? ..może komenda adb.... ? do tej pory aktualizacja nie wyłączała debugowania USB, i nie wywalała modułów z Magiska... coś nie tak
  8. Gdzie włączyć Debugowanie USB ? (Dodatkowe ustawienia > Opcje programisty) i włączyć Debugowanie USB - jak?? jak nie widzę tych opcji ?
  9. Jest nowy Magisk 24. https://magiskmanager.com/ https://9to5google.com/2022/01/27/magisk-v24-0-adds-android-12-support-debuts-zygisk-plus-more/ Jest coś na horyzoncie jeśli chodzi o TWRP na A12 ?
  10. Co to za reuplod dla POCO F2 Pro z 22.01.2022 ? coś/ktos wie ? Jakies zmiany ?
  11. U mnie na Poco F2 Pro tez jest OK. Ale mam inny "problem" z Signalem.... Na wersje z 03.11.21 Android 11 położyłem TEN update z A12 - wszystko super ale kontakty w Signalu się podziały.... Do tej pory miałem kontakty w SMS/Kontakty. Po update kontakty w telefonie tak jak były... ale w Signalu cyrk pojawiły mi się kontakty opisane jak u ludzi w ich telefonach.... Przykład: u mnie w kontaktach mam Andrzej, nr 123456789. Tenże Andrzej na numerze 123456789 w Signalu opisany jest jako VERS i po update u nie w Signalu mam VERS z numerem 123456789 !! Jak to możliwe ? żeby cudze opisy z Signala pojawiły się u mnie ? Myślałem, że Signal pobiera kontakty z Kontaktów w telefonie - jak kontakt ma konto w Signalu i ja mam jego nr to mi się pokaże: ze ktoś tam jest w Signalu... ale opis mam z moich kontaktów... Pozdr/M
  12. Jest TWRP dla androida 12 dla Poco F2 Pro - twrp-3.6.0_11-v2.9.2_A12-lmi-skkk.img - czy dziala juz aktualizacja z TRWP do A12 ? Podaję link: https://androidfilehost.com/?w=files&flid=318240
  13. Jest TWRP dla androida 12 dla Poco F2 Pro - twrp-3.6.0_11-v2.9.2_A12-lmi-skkk.img - czy dziala juz aktualizacja z TRWP do A12 ? Podaję link: https://androidfilehost.com/?w=files&flid=318240 P.S. nie ta wersja aktualizacji
  14. Potwierdzam. Jakieś problemy z płatnościami były. Po instalacji wywaliło.... Zainstalowałem starszy ROM - odtworzyłem backup i ponowna instalacja nowego i już jest OK. Ale coś musiało się zadziac....
  15. Kurcze.... dzieki. W wyszukiwarce wpisywałem pasek, wyszuk - i nic. DZIEX Jesteś WIELKI
  16. Takie pytanko. Na pulpicie głównym, na dole mam pasek wyszukiwania /z literką G i mikrofonem/ - jak to wywalić z pulpitu ? Podpowie Ktoś ?
  17. Zainstalowałem i z ikonkami jest OK Dziex
  18. Toż napisałem. Ikona aplikacji Kalendarz i ikona aplikacji Pogoda - mam na pulpicie same podpisy bez obrazka. Prościej nie potrafię napisać... Są ikonki w tej wersji ? To wytnij i sprawdź - jak możesz - informacja, że nie nie robisz nie rozwiązuje problemu na forum i nikomu do niczego nie służy....
  19. Są ikonki pogody i kalendarza? bo od kilku wersji wstecz brakuje u mnie. Działa wycinanie i zapis kawałka z mp3 jako dzwonek ?
  20. Mam od wczoraj i bateryjka cienko. Leci w oczach....
  21. Witam Ostatnio aplikacją Muzyka chciałem z mp3 wyciąć kawałek i ustawić go jako dzwonek - i lipa. Wycina, jest przycisk ustaw jako dzwonek - ale nic się nie dzieje - dzwonek jest ale ten co był... Może ktoś sprawdzić czy tez tak macie ?
  22. Układ widgetów jest skopany. I np. ikona pogody nie wyświetla się.
  23. W tej wersji bateria leci w oczach. W nocy 60% w 6 godzin. Po wgraniu ponownie ROMu - juz jest OK - /paczka po ściągnięciu miała inną nazwę i datę - ale przez OTA i z PC może tak ma być/
×
×
  • Create New...